Citat:
Ursprungligen postat av
v.giroux
Håller med dig att AFS behöver komma in i riksdagen och jag placerar mig själv långt ut på högern i vänster - högerskalan.
OM AFS särredovisas (vilket de kommer) och ligger över 3% så kan jag tänka mig göra det.. Vill bara inte kasta bort min röst och se AFS försvinna i 4 år till.
Man kanske får fråga Kasselstrand i Stockholm den 7e september vad planen blir om man inte kommer in i riksdagen.
Det är just pga av att många resonerar som du som inget OU kommer att särredovisa Afs. Åtminstone inte med ärliga siffror. Afs hotar makten på allvar. Sluta lita på korrupta OU. Afs ligger garanterat kring 3% nu. Ge dom ditt stöd så kan dom komma in. Fyra år där Jeff Ahl och Kasselstrand jagar hycklarna i riksdagen varje dag. Kommer bli ljuvligt att titta på. Bara den underhållningen när pkiter skall försöka hantera riktigta politiker som talar totalt ofiltrerat borde vara anledning nog att rösta Afs. Kan inte begripa att folk fortfarande står och väger!
För övrigt var det en mycket härlig stämning idag på Götaplatsen. Hög energi, bra uppslutning och bra talare. Jag måste bara tillägga att detta verkligen är ett radikalt och sunt parti på riktigt. Jag trodde aldrig att dom skulle våga vara så här frispråkiga när dom startades.
Så Jävla Positivt Överaskad!