Den här "ljugnäsan" är enbart ett skämt. Nordisk Alternativhöger som har tryckt upp den här grejen har absolut noll koll på judefrågan, så de har inte haft någon "judefientlig" avsikt med det hela. Alltså, jag har gnällt på deras totala analfabetism i judefrågan hur länge som helst. De är oseriösa skämtare som såg nån amerikan hålla på med de här memerna och så skulle de göra likadant.
Nordisk Alternativhöger är en av de mest projudiska organisationerna i Sverige. De ägnar 90% åt sina "podcasts" åt att dyrka judar som Aron Flam. De bjuder in skumma kryptojudar som Boris Benulic till sina konferenser. Så inget som kommer från dem är antisemitiskt, utan enbart menade som skämt. Det är t.o.m. NA:s projudiska inställning som gjorde att jag varnade så starkt för att ha något med dem att göra, så det blir ju jävligt märkligt nu efter den här affären där ett av deras klistermärken ska sätta en "antisemitisk" stämpel på AfS.
AfS har aldrig pratat om judar, aldrig visat någon "antisemitism" någonstans. Jag har accepterat det, trots att antisemitismen är en av mina hjärtefrågor. Hur fan kan det komma sig att jag är beredd att stödja partiet, trots att de inte visar några tecken på att dela min hjärtefråga, men ni håller på och gnäller om ett skämtmärke från en av Sveriges mest projudiska organisationer? Det borde ju vara tvärtom, att det var jag som hade problem med partiet pga deras avsaknad av antisemitism? Men grejen är att ni bryr er egentligen inte, ni vill bara motarbeta dem för att ni vet att de skulle vara bra för Sverige, och att de är ett hot mot SD.