Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-16, 17:51
Medlem
MrSkargards avatar
Att sitta och kasta ut en massa frågor i den här tråden är ju lite onödigt när det går att vända sig direkt till partiet om man undrar något:

info@alternativforsverige.se
www.twitter.com/AfS_riks
www.facebook.com/altforsverige/

Den som är genuint nyfiken på ett partis åsikter går direkt till det partiet, inte till en söndertrollad tråd på Flashback.
Citera
2018-08-16, 18:02
Medlem
Hardstekts avatar
Hade de inga möten idag eller?
Citera
2018-08-16, 18:09
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Hade de inga möten idag eller?

Nope. Imorgon kör vi igen.

https://turne.alternativforsverige.se/
Citera
2018-08-16, 18:12
Medlem
Hardstekts avatar
Kollade på listan nu. Lite skumt att de förlagt Göteborg 12:00 på en fredag..
Citera
2018-08-16, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Jag tror alla som röstade på sd 2010 kommer rösta på afs i det här valet.

Kanske inte alla, men jag är övertygad om att stödrösterna från SD-väljare kommer hagla in efter Återvandringsturnén och det i sig räcker för att komma över 4%.
Citera
2018-08-16, 18:14
Bannlyst
Det ni inte fattar är att man inte fattar genom att rösta på SD. Det är folk som röstar på SD som INTE har "fattat". Det är folk som INTE har vaknat, utan de kommer rösta på ett parti som driver exakt samma agenda som S och M har gjort.

Jag fattar inte hur ni inte kan fatta detta.
Citera
2018-08-16, 18:16
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanStoppan
Kanske inte alla, men jag är övertygad om att stödrösterna från SD-väljare kommer hagla in efter Återvandringsturnén och det i sig räcker för att komma över 4%.

Mitt intryck också. Och kollar man på flashback så är många av de gamla rävarna som fortfarande är aktiva afsare idag.
Citera
2018-08-16, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Kollapssnacket är lite defaitism och rätt naivt, verklighetsfrämmande prat från politiskt oinsatta, om jag sks vara ärlig. Kolla bara på Sydafrika, kan det liksom bli värre än så för den vita minoriteten än där? Ja, det kan det faktiskt. Men i alla fall, Sverige är för etniska svenskar just nu, ett paradis jämfört med Sydafrika för boerna, ändå har de inte dragit igång någon rasradikal revolution där, hsr de vita sydafrikanerna ens något vitnationalistiskt part i deras riksdagsmotsvarighet? Kan visserligen vara svårt att få in något sådant där, med tanke på att de är mindre än 10% av befolkningen nuförtiden, men poängen är att det här "det måste bli värre innan det blir bättre" och "vi måste utsättas för ett stålbad" och liknande snack är rätt uttjatat kvasiintellektuellt trams vid det här laget.

Så här är det: svenskar har det faktiskt jättebra idag (komparativt sett alltså), självklart finns det samhällsproblem och det är alldeles för hög turd world untermenschen invandring och detta måste göras något åt innan det blir kaoz på riktigt, ISIS-style, Kurdistan eller Bantustan (alla möjliga framtidsscenarion, i Sverige), men i dagsläget är SD så det ser ut om man vill rösta på ett svenskvänligt parti, vare sig man gillar det eller inte. Detta innebär inte att SD har 100% rätt i allt de säger och att de är helt moraliska, principiella osv, men SD-modellen är helt enkelt så det ser ut idag om man vill ha en politisk dos nationalism i ett västerländskt land. Det är just SD-motsvarigheter vi har i Danmark, Norge, Holland, Frankrike osv; inga av dessa länder har väl ändå ett kompromisslöst rasradikalt, judeskeptiskt parti som har över 10%? Jag räknar inte med Ungern och Grekland i sammanhanget eftersom de inte är västeuropeiska (och dessutom är de faktiskt båda sydeuropeiska blatteländer där man inte är lika noga med anseende osv).
Ingenting Sverigevänligt med SD. De har bytt ut social mot Sverige i namnet bara men det är exakt samma skit. Folk kommer inte fatta detta för dom är naiva blinda får.
Citera
2018-08-16, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Ingenting Sverigevänligt med SD. De har bytt ut social mot Sverige i namnet bara men det är exakt samma skit. Folk kommer inte fatta detta för dom är naiva blinda får.

SD är ett oklart kort. Helt klart. Vi vet inte riktigt vad för politik de kommer att bedriva. Ännu mer problematiskt är att de lockar över allt fler feminister, HBTQ-Pridebögar, sionister, kändisar, moderata muslimer, och andra tomtar som riskrar att få inflytande över SDs politik, så SDs politik kommer att förvandlas till den politik vi ser idag av sjuklövern.

Men anledningen till varför folk bör rösta på SD och ingen annan, är att SD är det enda alternativet på politisk fredlig väg som kan få till en förändring på kortare tidsperspektiv. Glöm AFS, NMR och dem andra. De är för långt ifrån. Det behövs drastiska åtgärder. Blödningen måste stoppas. Låt SD få chansen i 4 år att stoppa blödningen. Fuckar de upp allt, så finns ASF där om 4 år för att ta över och ge sig på själva sjukdomen som orsakat blödningen. Men ge SD en chans nu, som är nära makten nu och detta har ju aldrig hänt förr i svensk modern historia, att ett "nationalistiskt" parti fått makten.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-08-16 kl. 19:26.
Citera
2018-08-16, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
SD är ett oklart kort. Helt klart. Vi vet inte riktigt vad för politik de kommer att bedriva. Ännu mer problematiskt är att de lockar över allt fler feminister, HBTQ-Pridebögar, sionister, kändisar, moderata muslimer, och andra tomtar som riskrar att få inflytande över SDs politik, så SDs politik kommer att förvandlas till den politik vi ser idag av sjuklövern.

Men anledningen till varför folk bör rösta på SD och ingen annan, är att SD är det enda alternativet på politisk fredlig väg som kan få till en förändring på kortare tidsperspektiv. Glöm AFS, NMR och de andra. De är för långt ifrån. Det behövs drastiska åtgärder. Blödningen måste stoppas. Låt SD få chansen i 4 år att stoppa blödningen. Fuckar de upp allt, så finns ASF där om 4 år för att ta över och ge sig på själva sjukdomen som orsakat blödningen. Men ge SD en chans nu, som är nära makten nu och detta har ju aldrig hänt förr i svensk modern historia, att ett "nationalistiskt" parti fått makten.

Men vad är det för förändring ni snackar om? Den kommer ju inte komma med SD sa jag ju?! Stoppa blödningen de kommer öppna upp såret! De har ju lagt sig i alla frågor nu senast abortfrågan. Wake up gott folk SD kommer inte förändra något! Ledsen att jag förstör eran fest men AFS är det närmaste man kan komma något som representerar en riktig förändring, och den är fan inte stor den förändringen som AFS erbjuder, men det är iallafall ett steg närmare att ta tillbaka Sveriges självständighet.
Citera
2018-08-16, 18:37
Medlem
baggebo1s avatar
Den här "ljugnäsan" är enbart ett skämt. Nordisk Alternativhöger som har tryckt upp den här grejen har absolut noll koll på judefrågan, så de har inte haft någon "judefientlig" avsikt med det hela. Alltså, jag har gnällt på deras totala analfabetism i judefrågan hur länge som helst. De är oseriösa skämtare som såg nån amerikan hålla på med de här memerna och så skulle de göra likadant.

Nordisk Alternativhöger är en av de mest projudiska organisationerna i Sverige. De ägnar 90% åt sina "podcasts" åt att dyrka judar som Aron Flam. De bjuder in skumma kryptojudar som Boris Benulic till sina konferenser. Så inget som kommer från dem är antisemitiskt, utan enbart menade som skämt. Det är t.o.m. NA:s projudiska inställning som gjorde att jag varnade så starkt för att ha något med dem att göra, så det blir ju jävligt märkligt nu efter den här affären där ett av deras klistermärken ska sätta en "antisemitisk" stämpel på AfS.

AfS har aldrig pratat om judar, aldrig visat någon "antisemitism" någonstans. Jag har accepterat det, trots att antisemitismen är en av mina hjärtefrågor. Hur fan kan det komma sig att jag är beredd att stödja partiet, trots att de inte visar några tecken på att dela min hjärtefråga, men ni håller på och gnäller om ett skämtmärke från en av Sveriges mest projudiska organisationer? Det borde ju vara tvärtom, att det var jag som hade problem med partiet pga deras avsaknad av antisemitism? Men grejen är att ni bryr er egentligen inte, ni vill bara motarbeta dem för att ni vet att de skulle vara bra för Sverige, och att de är ett hot mot SD.
Citera
2018-08-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Men vad är det för förändring ni snackar om? Den kommer ju inte komma med SD sa jag ju?! Stoppa blödningen de kommer öppna upp såret! De har ju lagt sig i alla frågor nu senast abortfrågan. Wake up gott folk SD kommer inte förändra något! Ledsen att jag förstör eran fest men AFS är det närmaste man kan komma något som representerar en riktig förändring, och den är fan inte stor den förändringen som AFS erbjuder, men det är iallafall ett steg närmare att ta tillbaka Sveriges självständighet.

AFS och NMR kommer aldrig att komma in. Så lägga en röst på dessa, är som att rösta på L eller MP, så näsorna kan gnugga händerna ännu mer.

Låt SD få chansen att visa vad de går för. 4 år har de på sig. Fuckar de upp allt, är SD borta för alltid sen. Då kommer AFS in och tar över.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-08-16 kl. 18:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in