Citat:
Ursprungligen postat av
Amriswil
AfS' ledning bör ha klart för sig att om de utesluter Hagwall eller pudlar på den här punkten, då är de rökta. Då är förtroendet helt borta. Jag kommer definitivt inte att rösta på eller stötta ett sådant parti, och är så pass bekant med vilka som i övrigt sympatiserar med partiet att jag törs säga att det är väldigt många som kommer att reagera likadant. Pudlar man nu visar man att man inte är ett dugg bättre än SD och kommer att låta MSM och svenskhatande antirasister avgöra vilka hållningar som anses vara gångbara inom partiet.
Det enda rätta nu är att Gustav och AfS går ut och öppet försvarar Hagwall i alla sina kanaler. De behöver inte försvara några klistermärken eller gå in specifikt på den frågan, men de bör vara väldigt tydliga med att Hagwall blir kvar i partiet och partistyrelsen och att de inte viker sig för några yttre påtryckningar. Det är viktigt för fortsättningen (fler attacker av den här typen kommer) att inte ge fienden en millimeter. INGET JÄVLA URSÄKTANDE!
Håller med, Gustav är både klok och sund, jag tror att han reder ut detta till AFS och Hagwalls fördel. Jag äcklas så mycket av den sverigedemokratiska partistrukturen där man hugger sina tidigare partikamrater i ryggen för att vinna bonuspoäng hos
ZOG, det gjordes 1918 av Rosa Luxemburg och Karl Liebknecht mot tyskarna och slutade inte med blidka ögon. Jag vill se preussisk kamratanda hos AFS, endast den kommer vinna kriget mot den evige, när folkgemenskapen har inrättas och alla svenskar står upp för varandra mot det mörkerkrafter som sätter vår existens på risk, de äger mediehusen, de flesta banker speciellt Federal Reserve är noterbart och de bedriver krig i Mellanöstern för Israels räkning för att vi skall få massinvasion i våra tidigare homogena vita länder! Snälla nån det är NOG MED ZOG NU!