Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-11, 12:30
Medlem
Jag fattar inte. Skulle inte vänstern ha en massiv motdemonstration? Jag lägger inte märke till någon?
Citera
2018-08-11, 12:30
Medlem
Qwertyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersoldat
Hur många är på plats?

Av bilden som Gustav Kasselstrand la ut på twitter att döma så ser det ut att vara hyfsat många.

https://twitter.com/gustavkassel/status/1028222746629734401
Citera
2018-08-11, 12:45
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Hon är en bimbo. Alla inom det nuvarande etablissemanget är helt korrupta och i många fall rena clowner och i andra fall vidriga folkförrädare som Reinfeldt. Ingen förtjänar respekt. Alla förtjänar att släpas genom gatorna av en uppretad folkmassa och sen straffas hårt för sina brott mot folket.

Det finns egentligen ingen motpart att diskutera med i dagens svenska politik och samhälle. Det finns bara en folkfientlig regim och ett etablissemang som ska bort.

Detta är mitt problem med afs, många som dig har gått över till just afs och blivit politiker.
Oavsett hur starkt jag ogillar M och S så förstår jag att majoriteten av svenska folket röstat på dessa partier i valet 2014. Du som röstar på ett 0,5%'s parti tror att din röst är värd mer än majoriteten av svenska folket. Du har uppenbarligen inte förstått vad demokrati är.
Citera
2018-08-11, 12:46
Medlem
-Mystics avatar
Ser ut att vara en ganska bra uppslutning, iaf för ett nystartat parti som inte är representerade i riksdagen.

https://pbs.twimg.com/media/DkUCFg3X4AAv4z1.jpg:large
Citera
2018-08-11, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Ser ut att vara en ganska bra uppslutning, iaf för ett nystartat parti som inte är representerade i riksdagen.

https://pbs.twimg.com/media/DkUCFg3X4AAv4z1.jpg:large

Från vems twitter?
Citera
2018-08-11, 12:48
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Från vems twitter?

https://twitter.com/erikdierooi/status/1028230414605926400
Citera
2018-08-11, 12:48
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Från vems twitter?
Markus Jonsson:

https://twitter.com/erikdierooi/status/1028230414605926400
Citera
2018-08-11, 12:58
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Detta är mitt problem med afs, många som dig har gått över till just afs och blivit politiker.
Oavsett hur starkt jag ogillar M och S så förstår jag att majoriteten av svenska folket röstat på dessa partier i valet 2014. Du som röstar på ett 0,5%'s parti tror att din röst är värd mer än majoriteten av svenska folket. Du har uppenbarligen inte förstått vad demokrati är.
Du försvarar folkmord. För det är det som sker i väst just nu, ett lågintensivt folkmord, och det är majoritetens fel. Du är en ond människa och därför är din röst inte ett skit värd.
Citera
2018-08-11, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Inte en enda av dessa påstått "riktiga flyktingar" har flytt till Sverige från Norge eller något annat grannland. De kommer långt bort ifrån och färdades igenom många säkra länder innan de kom hit. Ingen av dem hade egentligen rätt att få asyl i Sverige enligt gällande konventioner. Sverige är aldrig första säkra landet för "flyktingar". Alla utan undantag är lycksökare och parasiter som valde att söka sig till Sverige av materiella skäl.

Tror han bara räknade in ”kvotflyktingar” som ”äkta” men du har såklart rätt i det du säger. Sverige är aldrig första land.
Citera
2018-08-11, 13:18
Medlem
Doktor Porks avatar
Riktigt imponerande valupptakt än så länge. De första stapplande stegen vad gäller livesändningar är ju ett minne blott nu, utan än så länge är produktionen riktigt bra. Vi har också fått chansen att möta flera personer som inte exponerats tidigare på det här sättet och genomgående så har folk gjort ett gott intryck tycker jag. Viktor Södermark har fått vara framför kameran för första gången och har redogjort på ett bra sätt för arbetet med sociala medier och spridningen där. Lennart Matikainen var riktigt bra när han blev intervjuad och drog roliga anekdoter som inkluderar Dan Eliasson. Yvonne Lindholm har pratat om aktivism och valarbetet. Jeff Ahl har också pratat och äger föga förvånande en Staffordshire Bullterrier.

Just nu har det varit lite mer gitarrspel, musik och paus, och snart är det dags för Gustav Kasselstrand. Än så länge är det här riktigt bra, och det är ingen offentlig företrädare än som känts som ett svagt kort. Viktor Södermark gör sig riktigt bra när han får prata utanför formatet han skriver i på sociala medier, och jag hade ingen aning om att han hade sagt upp sig från sitt arbete för att arbeta med sociala medier inom Alternativ för Sveriges valkampanj.

Kan inte för liv förstå varför man inte skulle vilja få in kompetent nationalistiskt medelklassfolk som uppenbart vet hur man levererar, istället för att få in ännu fler personer med tveksam kompetens som röstboskap i SD:s riksdagsgrupp.
Senast redigerad av Doktor Pork 2018-08-11 kl. 13:20.
Citera
2018-08-11, 13:30
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Pork
....Viktor Södermark gör sig riktigt bra när han får prata utanför formatet han skriver i på sociala medier, och jag hade ingen aning om att han hade sagt upp sig från sitt arbete för att arbeta med sociala medier inom Alternativ för Sveriges valkampanj.

Kan inte för liv förstå varför man inte skulle vilja få in kompetent nationalistiskt medelklassfolk som uppenbart vet hur man levererar, istället för att få in ännu fler personer med tveksam kompetens som röstboskap i SD:s riksdagsgrupp.

Sannerligen! Gedigna, kunniga, utbildade och drivna personer som Viktor och Lennart imponerar. Att de har mod att följa sin övertygelse och vända bekväma karriärer och bekräftelse från ett etablissemang ryggen är en extra fjäder i hatten.
De behövs i riksdagen!
Citera
2018-08-11, 13:34
Medlem
Vryzass avatar
Så skönt att för första gången på länge kunna lyssna på ett partiledartal där man inte håller på att somna, eller letar efter skämskudden.

Bra där Kasselstrand.

"Vi vill det bästa för vårt land och vårt folk."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in