2017-02-11, 19:28
Medlem
sittmuskelns avatar
Får väl samma effect och blir lika dyrt som när "busiga barn" sattes på segelbåt till västindien.
2017-02-11, 19:51
Medlem
sittmuskelns avatar
Får väl samma effect och blir lika dyrt som när "busiga barn" sattes på segelbåt till västindien.
2017-02-11, 20:27
Medlem
-98-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
Miljöpartisten Malin Larsson fullmäktigeledamot i Skara påstår att man tagit blodprov på barn med autism och sett att de gynnas av att dricka kamelmjöl. Saxat ur dagens GP. Så man ser i blodprov att Autism minskar i blodet??

Det kan ju fan inte vara sant detta, var i helvete är vi på väg med Sverige.
Om kameler nu är en sådan bra framtidsbransh (kamelmjölken) konstigt att inte Wallenberg startat upp något riskkapitalbolag med räntesnurra i ett skatteparadis.

Jag är svensk och har inte hört talas om att någon i min släkt ägt en kamel, det verkar var vi svenskar som ska integreras, bli vana med kameler för att mena-folket ska känna sig som hemma!
2017-02-11, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OY
I Sverige kan man få pengar till vad som helst på skattebetalarnas bekostnad bara det anses vara spännande och utmanande.

Den som har hittat på det här och även den som har beviljat pengar borde få stå för hela notan ur egen plånbok, att leka med skattebetalarnas pengar är ett hån. Principiellt ingen skillnad på den här lekstugan och allt annat fuffens som sker för skattemedel.

Eller att man kan anses slå ett slag för integrationen.

Allt politikerna bajsar ur sig numera osar desperation.

Sådana här projekt har de startat upp i diverse varianter i snart 30 år. Det blir inte annorlunda eller en märkbar skillnad denna gång heller. Jag lovar.

En tidsfråga innan en arab eller afrikan slår ihjäl en stackars kamel för att den tittade snett.
2017-02-12, 18:43
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dissociative
Men satan.. Jag trodde att du trollade, TS..

Denna typ av Svensk idioti gör mig deprimerad..
utomlands hånar man den svenska PK-idiotin , nåra skrattar - läs kommentarerna!
http://www.breitbart.com/london/2017/02/12/sweden-camel-park-integrate-migrants/
2017-02-14, 05:54
Medlem
Studsbolls avatar
Vilken tur att det inte kommer så många egyptiska flyktingar så de slipper bygga ett par rejäla pyramider också. Men nog behövs lite mer öken för att de nyanlända skall känna sig som hemma? De kan anägga en kvadratkilometer stor sandlåda utöver kamelparken! Det kommer gynna integrationen!
2017-02-14, 08:21
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Jag förstår inte ens hur det här skulle kunna ses som integration när kameler inte haft någon del i det moderna Sverige. Eller vänta jag förstår, det är vi som ska anpassa oss efter arabvärlden. Riktig skitidé enligt mig.

Om de ska integreras med hjälp av djurhållning så hade jag hellre sett dom sköta kossor. eller varför inte småskaliga jordbruk. Något det varit tal om senaste tiden är Sveriges beredskap vid krig och hur mycket resurser vi skulle ha. Å andra sidan så skulle allting garanterat misskötas och gå åt helvete i alla fall, och våra etablerade bönder som vi redan har skulle garanterat få ännu ett slag på käften och dra det kortaste strået.

Allt skiter sig.
2017-02-14, 08:27
Medlem
nidbilds avatar
Citat:

"kanske särskilt somalier som står långt utanför arbetsmarknaden"

Somalier ska mocka kameler i Angered haha detta gjorde min dag så roligt på så många olika nivåer.

Och det blir bara roligare

Citat

Som GP berättat tidigare har Angereds kamelcenter, trots att det fortfarande bara är en idé på pappret och saknar bygglov, redan beviljats över en miljon kronor i bidrag från bland annat Göteborgs stad och Västra Götalandsregionen. Hittills har pengar gått till att köpa souvenirer och staket, samt till att sälja kamelmjölk med olagliga påståenden om att det motverkar tumörer och lär vara bra mot autism.

http://www.gp.se/nyheter/göteborg/kommunanställd-turistade-i-kazakstan-med-lön-1.4154305

KAMELMJÖLK
Senast redigerad av nidbild 2017-02-14 kl. 08:47.
2017-02-14, 08:48
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sittmuskeln

Busiga svenska barn får aldrig mer åka segelbåt. Pengarna är vikta för utländska barn.
2017-02-14, 08:55
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av envackerblomma
utomlands hånar man den svenska PK-idiotin , nåra skrattar - läs kommentarerna!
http://www.breitbart.com/london/2017/02/12/sweden-camel-park-integrate-migrants/

Hela världen hånar svenska PK-eliten och det kommer på sikt att besegra dom. De har trott de är världsmästare i godhet och världens moraliska föredöme men att inte få kred från den större flocken är mycket känsligt för dem.

Att få bekräftelse på sin godhet och exempellösa moraliska storhet är deras huvudsakliga drivkraft. Möts de av hån så faller de samman. Att svenska medier tiger som muren är en del i deras försvar. Svenska folket ska inte få veta att vi förlöjligas allt mer i utländska media.
2017-02-14, 09:37
Medlem
Guru-Gurus avatar
Something is rotten in the kingdom of Göteborg:
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/kommunanst%C3%A4lld-turistade-i-kazakstan-med-l%C3%B6n-1.4154305
2017-02-14, 10:09
Medlem
Karmans avatar
Känns ju nästan som ett hån mot invandrarna. Som om vi svenskar skulle utvandra till Somalia och de skulle starta en älgfarm, bara för att vi skulle känna oss hemma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in