• 1
  • 2
2017-02-08, 13:09
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Var det vad man tror, asylanter igen eller nån gymnasieklass som skojade?

http://www.expressen.se/gt/ung-kvinn...av-sju-killar/

Citat:
En kvinna i övre tonåren hölls fast av sju killar i badhusets bubbelpool.
De ska ha tafsat på kvinnan som inte kunde komma loss, skriver Ttela.
Händelsen inträffade på Vattenpalatset i Vänersborg på tisdagen och har polisanmälts.
En ung kvinna var och badade på Vattenpalatset i Vänersborg på tisdagseftermiddagen.
Hon gick till relaxavdelningen med sina kompisar och de satte sig i jacuzzin. Då kom sju killar till bubbelpoolen och började tafsa på henne, skriver Ttela. Kvinnan är i övre tonåren.
Killarna ska enligt tidningen ha hållit fast henne utan att hon kunde ta sig loss.
"Satt sig i jacuzzin"
– Hon hade precis gått och satt sig i jacuzzin med sina vänner när killarna kom dit och började ta på henne och hålla fast henne.
Citera
2017-02-08, 13:16
Medlem
Universells avatar
Ruskigt sjukt tror jag att det är
Tankarna angående gärningsmän lutar ju åt ett visst mörkt håll, om man säger så
Citera
2017-02-08, 13:19
Medlem
flaskborstes avatar
Hennes "vänner" måste varit riktiga ruggugglor då ingen tafsade på dom.. och inga bra vänner heller då dom inte hjälpe henne komma loss..
Citera
2017-02-08, 13:28
Medlem
deadsets avatar
Invandrare igen, givetvis, och offret är garanterat en blond blåögd svensk tjej. Taharrush och gruppvåldtäkter har kommit för att stanna. Mångfald berikar.

Öppna era hjärtan och vaginor.
Citera
2017-02-08, 14:30
Medlem
NeutronStars avatar
Det finns flera boenden för "ensamkommande" i Vänersborg, bl.a. i Lindgården. "Barnen" går ofta till badet som en del av integrationsarbetet. Vänersborg har tagit emot många "barn" men velat ta en paus:

https://petterssonsblogg.se/2015/11/...kommande-barn/

Undrar varför?

Men för att citera Mona Sahlin: Det är vi svenskar som behöver integreras i det mångkulturella Sverige.
Citera
2017-02-08, 15:24
Medlem
Citat:
En kvinna i övre tonåren hölls fast av sju killar i badhusets bubbelpool.
Kan man verkligen uttrycka sig så? De får väl bestämma sig om det är en kvinna eller tonåring.
Nåväl, hon gillar säkert olika och tycker att alla därtill är lika. Ungefär lika bra beskrivit som tidningen.

Nu blev hon ordentligt kulturberikad och man hoppas att hon lärt sig något av detta. Det verkar som om detta land behöver många fler poliser men även ordningsvakter som skyddar ursprungsbefolkningen ifrån nybyggarna!
Citera
2017-02-08, 15:37
Medlem
Ja, badhusen vågar man typ inte gå till längre. Jacuzzi är väl där de brukar sitta, det har blivit deras område i kommunen där jag bor i alla fall. Och de sitter där hela dagarna har jag hört.

Man undrar verkligen vad hennes vänner höll på med. Men detta är också tyvärr inte nytt att de andra drar eller tittar på och inte gör nåt.
Citera
2017-02-08, 15:39
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Invandrare igen, givetvis, och offret är garanterat en blond blåögd svensk tjej. Taharrush och gruppvåldtäkter har kommit för att stanna. Mångfald berikar.

Öppna era hjärtan och vaginor.

Finns det någon särskild anledning till att du använder det arabiska ordet "taharrush" istället för det svenska ordet "trakasserier"? Håller du på att integreras till det nya arabiska Sverige?
Citera
2017-02-08, 15:59
Medlem
Roobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Kan man verkligen uttrycka sig så? De får väl bestämma sig om det är en kvinna eller tonåring.

19 år skulle funka på båda beskrivningarna.
Citera
2017-02-08, 16:26
Medlem
halvblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Begriper ingenting. Har aldrig sett apor i badhuset.

Behöver gå dit för att kolla om de finns.

Helt ok om det finns shimpanser i simhallen, men MENA-gorillor kommer jag aldrig acceptera.

Det finns "män" och det finns män.
Citera
2017-02-08, 16:30
Medlem
Hegamons avatar
Tyvärr normaliseras detta beteende av vänstern och andra som inte vill tala om saken. Jag tror detta problem måste vänstern tala om annars bygger det på rasism i stor omfattning.

Jag har då suttit i en liten pool/bubbelbad med ungefär sju invandrarkillar med mena-utseende och det var ingen som antastade mig, okej jag är kille förståss. Men tänker ni det kanske fanns en svensk kvinna med i poolen? Ja det gjorde det. En medelålders någorlunda tjock kvinna med batikutseende, det var i Malmö så jag gissar på "fel partitillhörighet" också.

Hon fick för sig att frottera sig med en av babbarna i poolen. Övriga invandrare samtliga män verkade tycka saken var konstig och kollade snett på paret, sedan var det några invandrarkillar som därför gick därifrån.

Min slutsats är alltså att en minoritet av invandrare angriper svenska tjejer och att politiker, media mfl inte vågar ta upp saken, eftersom det är enklare att hålla tyst. Mycket fegt men vad förväntas i ett land fyllt av dekadens.

Jag tycker det är så märkligt att en väldigt liten andel av invandrarna som pysslar med sexuella trakaserier tillåts sabbotera för så många invandrare. Okej alla dessa händelser kommer därför ligga SD i fatet.
Senast redigerad av Hegamon 2017-02-08 kl. 16:36.
Citera
2017-02-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Finns det någon särskild anledning till att du använder det arabiska ordet "taharrush" istället för det svenska ordet "trakasserier"? Håller du på att integreras till det nya arabiska Sverige?
Varför inte använda det rätta ordet menar du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in