2017-02-15, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Återigen, BO är inte ensamkommande. Detta har påpekats många gånger i tråden men bör tydligen fortsatt påpekas.

Att de som har sex med minderåriga hävdar att de trodde att personen var över 15 är mycket vanligt. Åklagaren menar att hden hör kvinnan visste att pojken var 14, men vi får väl se vad rätten kommer fram till.

Denna handling är klart bevis för att de värmländska karlarna inte har nog med stake i sig, utan kvinnorna går på omyndiga invandrarkillar, oavsett ensamkommande eller ej. Finns det ingen ensamstående värmländsk man, välutrustad, och med behov, som kan hjälpa till på fronten. Befinner mig alltför långt bort och är upptagen, men kanske det finns någon barmhärtig kristinehamnare. Ser ingen annan lösning. För detta ändamål skall vi väl inte behöva importera invandrarMÄN. Våra skattemedel behöver vi till annat. Och när svenska män importerar utländska kvinnor, står de själva för kostnaderna - inte staten.
Citera
2017-02-15, 22:50
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anothe
denna händelse ger nog ett lockande tillfälle för svenska feminister (särskilt typen som tror kosmetika ger extra IQ poäng) att ge sig in i debatten och framhäva fnasket ur sig genom att påstå sex med minderåriga inte är lika illa när en kvinna begår brottet.

Vad yrar du om? Har inte sett någon som påstått detta. Tvärtom föregår mobben domstolens dom. Om du till äventyrs syftar på mej har jag utan att vara feminist reagerat på mängden av onyanserade inlägg i syfte att få lite balans i diskussionen.Jag är medveten om att det ogillas av många som spyr ut sitt hat och sin avsky trots att dom ännu inte fallit.
Citera
2017-02-16, 19:29
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Vad yrar du om? Har inte sett någon som påstått detta. Tvärtom föregår mobben domstolens dom. Om du till äventyrs syftar på mej har jag utan att vara feminist reagerat på mängden av onyanserade inlägg i syfte att få lite balans i diskussionen.Jag är medveten om att det ogillas av många som spyr ut sitt hat och sin avsky trots att dom ännu inte fallit.

Jodå, dom har fallit, folkets dom.mkt strängare än lagens dom...iom att hon erkänt är hon för alltid förpassad ut ur samhällets gemenskap, så funkar det i små samhällen, den domen kommer följa henne och hennes släkt i generationer, för henne finns ingen förlåtelse eller förståelse, troligen förlorar hon både jobb och vårdnad+ extraknäcket i kyrkan, hennes enda möjlighet är namnbyte och avflyttning till större ort, Oslo skulle kunna va ett alternativ, men med stämpeln pedofil i papperen är det uteslutet...det blev ett dyrt knull...annars är jag mest orolig för gossens välbefinnande, hoppas att folk i staden tänker och ser honom för den han är...en oskyldig 14-åring som blivit utsatt för sexuella övergrepp av en äcklig käring..
Citera
2017-02-18, 16:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
Jodå, dom har fallit, folkets dom.mkt strängare än lagens dom...iom att hon erkänt är hon för alltid förpassad ut ur samhällets gemenskap, så funkar det i små samhällen, den domen kommer följa henne och hennes släkt i generationer, för henne finns ingen förlåtelse eller förståelse, troligen förlorar hon både jobb och vårdnad+ extraknäcket i kyrkan, hennes enda möjlighet är namnbyte och avflyttning till större ort, Oslo skulle kunna va ett alternativ, men med stämpeln pedofil i papperen är det uteslutet...det blev ett dyrt knull...annars är jag mest orolig för gossens välbefinnande, hoppas att folk i staden tänker och ser honom för den han är...en oskyldig 14-åring som blivit utsatt för sexuella övergrepp av en äcklig käring..

Skulle väl vara sant om det nu var en han och sedan då inte gällde en flykting. Nu är det en hon och en nu 14-åring där nu många kommer tycka att det nog inte faktiskt är en 14-åring utan en betydligt äldre en. Eftersom det är en hon så skulle jag inte heller bli förvånad om hon nu rättsligt kommer extremt lindrigt undan och slipper en våldtäkt mot barn eller ens sexuellt utnyttjande av barn dom. Sexuellt ofredande och villkorligt är vad jag nu tror på. Men vill gärna bli motbevisad och att vi nu är lika inför lagen så att hon faktiskt kommer få minst 1 år i finkan för våldtäkt mot barn. Så som en man på 21 år fick nyligen för närmast exakt samma sak.
Citera
2017-02-18, 16:24
Medlem
Fromlandss avatar
Extrem humor hade varit om kvinnan blivit våldtagen av 'skägget' och sedan själv blivit åtalad för våldtäkt mot barn.
Citera
2017-02-19, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fromlands
Extrem humor hade varit om kvinnan blivit våldtagen av 'skägget' och sedan själv blivit åtalad för våldtäkt mot barn.

Lägg ner det där med "skägget". BO är en pojke på 14år och inget annat. Det vet alla som vet nåt om fallet. Förövaren visste om detta och kommer fällas i domstol för brottet. Inget snack. Att hon i efterhand menar att hon trott att han var äldre är något försvaret måste försöka hävda för att inte stå helt handfallna.
Alltså; BO både var 14 och såg ut som en pojke när brottet begicks så vänligen sluta att skuldbelägga BO. Gällande Ex-maken och barnen så kan väl de få slippa bli nämnda här överhuvudtaget?
Citera
2017-02-26, 02:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggetryggve
Lägg ner det där med "skägget". BO är en pojke på 14år och inget annat. Det vet alla som vet nåt om fallet. Förövaren visste om detta och kommer fällas i domstol för brottet. Inget snack. Att hon i efterhand menar att hon trott att han var äldre är något försvaret måste försöka hävda för att inte stå helt handfallna.
Alltså; BO både var 14 och såg ut som en pojke när brottet begicks så vänligen sluta att skuldbelägga BO. Gällande Ex-maken och barnen så kan väl de få slippa bli nämnda här överhuvudtaget?

Och du menar att vi ska tro på ditt ord att han är 14 år? Du kanske också är en sån där pedofilisk batikhäxa som skyddar henne?

Jag tror inte på dig föräns jag får se bilder på "pojken". Är han dessutom afghan så kan jag nästan lova dig att han ljuger. Snarare är han 18-55år som 99% av alla andra lögnaktiga ensamkommande.
Citera
2017-02-26, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggetryggve
Jaså och hur har du anskaffat dessa kunskaper i målet
Citera
2017-02-26, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Och du menar att vi ska tro på ditt ord att han är 14 år? Du kanske också är en sån där pedofilisk batikhäxa som skyddar henne?

Jag tror inte på dig föräns jag får se bilder på "pojken". Är han dessutom afghan så kan jag nästan lova dig att han ljuger. Snarare är han 18-55år som 99% av alla andra lögnaktiga ensamkommande.

Du behöver inte tro mig alls såklart. Fortsätt fantisera om batikhäxor och ensamkommande afghaner bäst du vill. Var har du fått info om att pojken är ensamkommande? Hur kan du i samma andetag kalla pojken för vuxen och kvinnan för pedofil? Jag säger bara som det är (enligt folk i närhet till de inblandade) och det kommer visa sig i domen menar jag.
Citera
2017-02-26, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av professorpuss
Jaså och hur har du anskaffat dessa kunskaper i målet

Lyssnat med stora öron kanske?
Citera
2017-02-26, 15:33
Medlem
Jävligt tragiskt att folk i denna tråd bara pratar skit.
Ni tror att BO är över 14, men ni kallar GM för pedofil? Hur går det ihop?
Är man pedofil tänder man på pre-pubertala barn, inte 14 åringar. Så pedofil är hon inte oavsett vad ni har för spekulationer. Det är en ung kvinna som haft sex med någon som troligtvis påstått sig vara äldre, men som visade sig vara 14. Ett brott som bör straffas, men ni på flashback spekulerar ju helt och hållet efter vad ni tror och känner. Enligt era patetiska och skrämmande åsikter om både kvinnor och flyktingar.
Skäms
Citera
2017-02-26, 17:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av amandajavisst
Jävligt tragiskt att folk i denna tråd bara pratar skit.
Ni tror att BO är över 14, men ni kallar GM för pedofil? Hur går det ihop?
Är man pedofil tänder man på pre-pubertala barn, inte 14 åringar. Så pedofil är hon inte oavsett vad ni har för spekulationer. Det är en ung kvinna som haft sex med någon som troligtvis påstått sig vara äldre, men som visade sig vara 14. Ett brott som bör straffas, men ni på flashback spekulerar ju helt och hållet efter vad ni tror och känner. Enligt era patetiska och skrämmande åsikter om både kvinnor och flyktingar.
Skäms

Snarare du Amanda och dina batikhäxor som ska komma. Ni öppnar era fittor för inavlade våldtäksbastarder i hopp om att släcka era fantasier för att ha sex med barn. Att de naturligtvis är äldre 18-55 år vet ni men att de lyckas lura svenska myndigheter att de är 14 år gör er helt våta att ni sover gott när ni tänker att ni öppnar fittan för barn.

Du tillsammans med dina batikhäxor borde utvisas tillsammans med samtliga "barn" så kan ni blanda er där nere istället. Inte undra på att världen skattar åt oss. Tvi ditt lilla äckel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in