Citat:
Ursprungligen postat av
vitapumps
Vad yrar du om? Har inte sett någon som påstått detta. Tvärtom föregår mobben domstolens dom. Om du till äventyrs syftar på mej har jag utan att vara feminist reagerat på mängden av onyanserade inlägg i syfte att få lite balans i diskussionen.Jag är medveten om att det ogillas av många som spyr ut sitt hat och sin avsky trots att dom ännu inte fallit.
Jodå, dom har fallit, folkets dom.mkt strängare än lagens dom...iom att hon erkänt är hon för alltid förpassad ut ur samhällets gemenskap, så funkar det i små samhällen, den domen kommer följa henne och hennes släkt i generationer, för henne finns ingen förlåtelse eller förståelse, troligen förlorar hon både jobb och vårdnad+ extraknäcket i kyrkan, hennes enda möjlighet är namnbyte och avflyttning till större ort, Oslo skulle kunna va ett alternativ, men med stämpeln pedofil i papperen är det uteslutet...det blev ett dyrt knull...annars är jag mest orolig för gossens välbefinnande, hoppas att folk i staden tänker och ser honom för den han är...en oskyldig 14-åring som blivit utsatt för sexuella övergrepp av en äcklig käring..