2017-02-08, 19:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RightFlashbackToU
Så nu tycker den svagbegåvade delen av FB-pöbeln helt plötsligt att att ensamkommande 14-åring är 14 år. Det måste vara första gången.

Om du nu läser tråden/domstolspappren är BO inte en sk ensamkommande. Utan med sin familj men då vän men de någon/några av de ensamkommande som kvinnan haft ansvar för.
Citera
2017-02-08, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Det är ingen dum idé att läsa igenom tråden innan man anklagar andra för att vara svagbegåvade, se det som ett tips i all välmening.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Om du nu läser tråden/domstolspappren är BO inte en sk ensamkommande. Utan med sin familj men då vän men de någon/några av de ensamkommande som kvinnan haft ansvar för.

Nu ändas ju ingenting i åldersfrågan på något vis om personen är ensamkommande eller ej. Ingen dum ide att tänka efter före, se det som ett tips i all välmening.
Citera
2017-02-08, 19:49
Medlem
gunnarks avatar
Denna kvinna har med 99,99 % säkerhet slagits emot alla ålderskontroller på dessa som kommer in till Sverige,och nu helt plötsligt så är det tydligen otroligt viktigt för henne att få fram att han är/var äldre än 14 år

Lite humor är det allt i det
Citera
2017-02-08, 19:52
Medlem
Citat:
Nu ändas ju ingenting i åldersfrågan på något vis om personen är ensamkommande eller ej. Ingen dum ide att tänka efter före, se det som ett tips i all välmening.
Jo precis allt ändras då det inte alls är samma problem med nedsättande av ålder när de inte är ensamkommande och kritiken gäller i 9 fall av 10 just ensamkommande.

Din poäng föll platt, acceptera det.
Citera
2017-02-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
Denna kvinna har med 99,99 % säkerhet slagits emot alla ålderskontroller på dessa som kommer in till Sverige,och nu helt plötsligt så är det tydligen otroligt viktigt för henne att få fram att han är/var äldre än 14 år

Lite humor är det allt i det

Ålderstesterna är inte fullt tillförlitliga därför görs de oftast enbart vid brottsutredningar.
Citera
2017-02-08, 20:03
Medlem
Citat:
Jo precis allt ändras då det inte alls är samma problem med nedsättande av ålder när de inte är ensamkommande och kritiken gäller i 9 fall av 10 just ensamkommande.

Din poäng föll platt, acceptera det.

Om du läser tråden så ser du mängder av åldersfixerade inlägg från FB-pöbeln som jag kommenterar. Dessa inlägg existerar oberoende av om personen är ensamkommande eller ej. Din tankegång föll platt, acceptera det.
Citera
2017-02-08, 20:09
Medlem
Citat:
Om du läser tråden så ser du mängder av åldersfixerade inlägg från FB-pöbeln som jag kommenterar. Dessa inlägg existerar oberoende av om personen är ensamkommande eller ej. Din tankegång föll platt, acceptera det.
Nej de existerar pga att de precis som du inte har tagit reda på fakta innan de kommenterat. Du tillhör alltså själv den svagbegåvade skaran som du försökte göra dig lustig över.
Citera
2017-02-08, 20:24
Medlem
Bewnhurs avatar
När man inte har råd att åka till Ghana så får man vara påhittig.

Googlar man på Sandra Maria Elisabeth Rådén så är den här tråden 4:e träffen på henne, det kan bli jävligt jobbigt.
Citera
2017-02-08, 20:29
Medlem
Citat:
Nej de existerar pga att de precis som du inte har tagit reda på fakta innan de kommenterat. Du tillhör alltså själv den svagbegåvade skaran som du försökte göra dig lustig över.

Du fattar verkligen inte. FB-pöbeln som gör sig tydligt hörd i denna tråd tror att personen är ensamkommande och anser nu helt plötsligt att det är solklart att personen är 14, inte äldre. Något de aldrig skulle göra normalt. Det gör jag mig lustig över med all rätt. Om det sedan visar sig att FB-pöbeln har fel i sak vad det gäller ålder så förändrar det inte deras drivkraft till framförda åsikter. En drivkraft som jag driver gäck med. Samma logik är legitim till och med om det visar sig att gärningsman, brottsoffer och hela jävla Kristinehamn inte ens existerar. Ty drivkrafterna till åsikterna finns kvar.

Om dessa tre tankeled är två för mycket för dig så sållar du dig till den svagbegåvade skaran i denna tråd, vilket mer och mer framgår med all oönskad tydlighet.
Citera
2017-02-08, 21:19
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Du fattar verkligen inte. FB-pöbeln som gör sig tydligt hörd i denna tråd tror att personen är ensamkommande och anser nu helt plötsligt att det är solklart att personen är 14, inte äldre. Något de aldrig skulle göra normalt. Det gör jag mig lustig över med all rätt. Om det sedan visar sig att FB-pöbeln har fel i sak vad det gäller ålder så förändrar det inte deras drivkraft till framförda åsikter. En drivkraft som jag driver gäck med. Samma logik är legitim till och med om det visar sig att gärningsman, brottsoffer och hela jävla Kristinehamn inte ens existerar. Ty drivkrafterna till åsikterna finns kvar.

Om dessa tre tankeled är två för mycket för dig så sållar du dig till den svagbegåvade skaran i denna tråd, vilket mer och mer framgår med all oönskad tydlighet.
Kämpa!

Nya relevanta uppgifter är inte lika med helt plötsligt.
Citera
2017-02-08, 21:30
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Är tjej och i samma ålder som den aktuella kvinnan och reagerar på de massiva påhoppen på henne i den här tråden. Tycker ni som skriver nedsättande omdömen borde sansa ner och skärpa er. Skulle ni själva om ni begick ett fel vilja bli behandlade på det sättet? Nej det tror jag inte!

Det är mer än bara ett fel. Hon är misstänkt för våldtäkt av barn, kanske det grövsta brott som finns efter mord.
Citera
2017-02-08, 21:39
Medlem
irishrages avatar
Den här pedofilen kommer att bli dömd då domstolen i 99% går på vad som är uppgivet i pappren om åldern det finns det otaliga domar på:
"GRUPPVÅLDTÄKTEN PÅ SÖDERMALM
Våldtäktsman som ljög om sin ålder fortsatt dömd som flyktingbarn
Nya uppgifter visar att gatubarnet är en fullvuxen arab. Men nu avslår HD resningsansökan från riksåklagaren"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in