2017-02-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Snarare du Amanda och dina batikhäxor som ska komma. Ni öppnar era fittor för inavlade våldtäksbastarder i hopp om att släcka era fantasier för att ha sex med barn. Att de naturligtvis är äldre 18-55 år vet ni men att de lyckas lura svenska myndigheter att de är 14 år gör er helt våta att ni sover gott när ni tänker att ni öppnar fittan för barn.

Du tillsammans med dina batikhäxor borde utvisas tillsammans med samtliga "barn" så kan ni blanda er där nere istället. Inte undra på att världen skattar åt oss. Tvi ditt lilla äckel

Oj! En öm tå!

Jag är dessutom tonåring. Så jag har svårt att ta åt mig av det du skriver. Men lycka till med ditt, du måste ha ett jobbigt liv, som uttrycker så mycket hat och okunskap...

Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag gå och lägga mig bredvid min jämngamla, svenska pojkvän.
Citera
2017-02-27, 00:32
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Snarare du Amanda och dina batikhäxor som ska komma. Ni öppnar era fittor för inavlade våldtäksbastarder i hopp om att släcka era fantasier för att ha sex med barn. Att de naturligtvis är äldre 18-55 år vet ni men att de lyckas lura svenska myndigheter att de är 14 år gör er helt våta att ni sover gott när ni tänker att ni öppnar fittan för barn.

Du tillsammans med dina batikhäxor borde utvisas tillsammans med samtliga "barn" så kan ni blanda er där nere istället. Inte undra på att världen skattar åt oss. Tvi ditt lilla äckel
Nu får du för fan ta och kamma dig och nyktra till. Bestäm dig om du menar att någon är pedofil eller inte för just nu svamlar du utan logik. Om någon vet att den man knullar med är 18-55 år så är man då fan inte pedofil även om man vet att det står på pappret är denne är minderårig.
Citera
2017-02-27, 00:57
Avslutad
Bra att Sandra Rådén hängdes ut så fler batikhäxor kanske tänker sig för innan de särar på benen för inavlade "barn" från Afghanistan.
Citera
2017-02-27, 10:00
Medlem
Citat:
Bra att Sandra Rådén hängdes ut så fler batikhäxor kanske tänker sig för innan de särar på benen för inavlade "barn" från Afghanistan.

Först måste jag säga att dina inlägg är ju fantastiskt balanserade och du framstår verkligen som mycket en mycket eftertänksam person. Din fetisch för vänsterkvinnor lyser igenom starkt i dina arga inlägg. Du vill såklart bli omhändertagen du med av dessa kvinnor.
Du påstår att det rör sig om en afghansk man. Hur vet du det?
Citera
2017-02-27, 11:07
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggetryggve
Först måste jag säga att dina inlägg är ju fantastiskt balanserade och du framstår verkligen som mycket en mycket eftertänksam person. Din fetisch för vänsterkvinnor lyser igenom starkt i dina arga inlägg. Du vill såklart bli omhändertagen du med av dessa kvinnor.
Du påstår att det rör sig om en afghansk man. Hur vet du det?

Det är många arga människor som skriver av sig här, men åter till ämnet, du verkar ha kännedom om fallet,,,, vilken ålder är det på dom ungdomar som Sandra hade boende hos sig?? Har det utretts om hon förgripit sig på dom också??
Citera
2017-02-27, 11:15
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amandajavisst
Jävligt tragiskt att folk i denna tråd bara pratar skit.
Ni tror att BO är över 14, men ni kallar GM för pedofil? Hur går det ihop?
Är man pedofil tänder man på pre-pubertala barn, inte 14 åringar. Så pedofil är hon inte oavsett vad ni har för spekulationer. Det är en ung kvinna som haft sex med någon som troligtvis påstått sig vara äldre, men som visade sig vara 14. Ett brott som bör straffas, men ni på flashback spekulerar ju helt och hållet efter vad ni tror och känner. Enligt era patetiska och skrämmande åsikter om både kvinnor och flyktingar.
Skäms

Det är skillnad på pedofili i lagens mening och vad sjukvården/psykiatrin anser vara pedofili, men för att slippa göra en bedömning på grad av könsutveckling vid varje fall av övergrepp så gjordes en fastställd ålder där även mental mognadsålder vägdes in, det är ju inte riktigt friskt/ok att en 30-åring förgriper sig på en 14-åring oavsett kön på förövaren och offret..
Citera
2017-02-27, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
Det är många arga människor som skriver av sig här, men åter till ämnet, du verkar ha kännedom om fallet,,,, vilken ålder är det på dom ungdomar som Sandra hade boende hos sig?? Har det utretts om hon förgripit sig på dom också??

Känner inte till exakt ålder på dem. Men att det rör sig om barn råder det inga tvivel om.
Om man i efterhand utrett deras situation vet jag inte. Men skulle hålla det som helt osannolikt att man inte gjort det.
Citera
2017-02-27, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
Det är skillnad på pedofili i lagens mening och vad sjukvården/psykiatrin anser vara pedofili, men för att slippa göra en bedömning på grad av könsutveckling vid varje fall av övergrepp så gjordes en fastställd ålder där även mental mognadsålder vägdes in, det är ju inte riktigt friskt/ok att en 30-åring förgriper sig på en 14-åring oavsett kön på förövaren och offret..

Ja alltså jag håller VEKRLIGEN med om att det är ett fruktansvärt brott, som bör straffas. Det är vi överens om!
Det är bara att jag blir upprörd över hur folk använder ordet pedofil hit och dit. Pedofiler är det värsta som finns, jag avskyr det. Därför tycker jag inte att det ska användas förutom när det verkligen är sant, och en 14åring är inget prepubertalt barn. Även om brottet är sjukt och han är fortfarande ett barn och hon närmare trettio. Hoppas du förstår vad jag menar!
Citera
2017-02-27, 20:16
Medlem
Ingen FUP än?
Citera
2017-03-06, 12:40
Medlem
Någon som fått tag på en FUP än?
Citera
2017-03-06, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mei.Wenti
Någon som fått tag på en FUP än?

Kan det vara belagt med sekretess?
I exempelvis sexualmål lämnar målsäganden ofta känsliga och intima uppgifter som han eller hon inte vill att alla ska känna till. I sådana fall kan sekretessen fortsätta att gälla även efter att åtal har väckts. Varje myndighet gör en egen sekretessprövning.
Citera
2017-04-03, 19:43
Medlem
oceandrives avatar
Inga nyheter här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in