Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-06, 19:51
  #1
Medlem
Min syster har tänkt börja på Schillerska Gymnasiet (GBG) i höst i ekonomiprogrammet. Är det någon som går eller har gått där? Berätta allt ni vet om skolan. Scheman, mat, lektioner, läxor, prov, lärare, klasserna osv. (Vi vet att det finns många emos men hon har inget emot det).
Citera
2017-02-06, 20:04
  #2
Medlem
Vad jag har uppfattat kryllar skolan av arga extremfeminister och övriga vänstermänniskor med PK-nivå over 9000.
Citera
2017-02-06, 21:02
  #3
Medlem
Emos var det väl på tidigt 2000-tal? Dessa har numera övergått till ett kollektiv rabiata feminister samt vänstercucks. Vill du din syster väl så avråder du henne från att gå på detta gymnasium.
Citera
2017-02-06, 22:37
  #4
Medlem
skitmackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Emos var det väl på tidigt 2000-tal? Dessa har numera övergått till ett kollektiv rabiata feminister samt vänstercucks. Vill du din syster väl så avråder du henne från att gå på detta gymnasium.
Ja ditt ord ska man ju absolut ta på allvar.

TS, alla jag känner som går på Schillerska är nöjda och ekonomprogrammet lär vara hyfsat likt ekonomprogrammen på många andra skolor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback