• 8
  • 9
2017-08-22, 15:47
Medlem
Lasermopsens avatar
Jag har en kompis som r bde neger o bisexuell o han rstar p SD. Han r dock adopterad.
Citera
2017-08-22, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det intressanta r vad partiet tycker och Sverigedemokraternas stndpunkt r att det inte ska finnas ngot tvng mot svenska prster att viga homofiler.

Det r ju iofs en annan frga.

Jag tex tycker samknade ktenskap br tilltas, dvs att dek ska vara lugnt att g ner och f en borgerlig vigsel som homosexuellt par. Samtidigt s r sist jag kollade svenska kyrkan en fristende organisation nu, och det r drfr deras sak att avgra om de ska ha samknade vigslar och det r inget staten ska lgga sig i.

Hade jag nu trott p tomtar och troll av ngot slag s hade jag vl tyckt man d skulle g efter vad boken man tror p sger. Om d boken inte sger rtt saker s fr man ju g ur och hitta ett fantasyfrbund av ngot slag som tror p samma som en sjlv?
Senast redigerad av adyring 2017-08-22 kl. 17:06.
Citera
2017-08-23, 12:48
Bannlyst
Har sedan rsskiftet insett att jag r Bi, rknas det som ett ja p frgan?
Citera
2017-08-23, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DJT2020
Har sedan rsskiftet insett att jag r Bi, rknas det som ett ja p frgan?

De flesta r vl mer eller mindre bi efter att en ftt lite amfetamin i sig. Du r nog klart vlkommen att tvtta SD i rosa.
Citera
2017-09-29, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qebui
(Visste ej om jag skulle placera trden inom politik eller relationer & samlevnad)

Jag sjlv r kvinna och har bara blivit attraherad av kvinnor under mina r, har dock knt sexuell attraktion till bde kvinnor och mn, s jag anses vl vara bisexuell om man nu mste lgga sig i ngot fack.
Jag har aldrig trffat en homo- eller bisexuell som r sverigedemokrat. Alla har varit vnster, PK och/eller radikalfeminister. Jag sjlv r sverigedemokrat och att kunna vara ppen med mina sikter har aldrig respekterats. Det r svrt att hinta diskret om vilka sikter man har d jag r trtt p rasiststmpeln och vill undvika det.
Har aldrig inlett ett frhllande d alla jag trffat inte har varit ppna. Jag tycker att man ska f ha sina sikter oavsett om man inte hller med utan att bli kallas rasist, fascist, nazist osv.

Min frga fr denna trd r vart ni bi- och homosexuella sverigedemokrater finns? Finns ni ens? Eller r jag ensam om mina sikter? Varfr r det s ovanligt att vara homo- och bi och rsta p Sverigedemokraterna? Varfr alltid vnstern?

Vad ni anser om homo/bi osv osv-sexualitet r inte det jag efterfrgar i denna trd.

Det finns en spnnande politiker i Skrholmen i Stockholm, hans namn r Tapani Juntunen och han r gift med en turk och medlem i SD. Jag kan skriva ut hans namn hr eftersom jag dels knner honom och dels s r han ppen med bgge delar, han skriver mycket p facebook och r vldigt kritisk till dagens migrationspolitik.
Citera
2017-09-29, 06:36
Medlem
Returpappers avatar
Den som kommer ut offentligt som bde sverigedemokrat och bg tar enorma risker. Vnstern typ AFA som i smyg fraktare vnsterbgar, de vet att det r tabu, kan blomma ut i extremt vld och mord. Extremhgern och muslimerna det blir en enorm hotbild. Rdet till dem r att stanna i garderoben.
Citera
2017-11-06, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Pojkvnnen Ahm*t Fis*nkci r 20 r yngre n Tapani Juntonen. Det r ett sjukt peddofrhllande. Eftersom SD tar emot peddon Tapani Juntonen med ppen famn s innebr det att SD r lika perverterade.

*e

Det r inte direkt att klassa som pedofili nr den ena parten r en bit ver 40 och den andra 20 r yngre, det r inte direkt ovanligt.
Citera
2018-08-09, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qebui
(Visste ej om jag skulle placera trden inom politik eller relationer & samlevnad)

Jag sjlv r kvinna och har bara blivit attraherad av kvinnor under mina r, har dock knt sexuell attraktion till bde kvinnor och mn, s jag anses vl vara bisexuell om man nu mste lgga sig i ngot fack.
Jag har aldrig trffat en homo- eller bisexuell som r sverigedemokrat. Alla har varit vnster, PK och/eller radikalfeminister. Jag sjlv r sverigedemokrat och att kunna vara ppen med mina sikter har aldrig respekterats. Det r svrt att hinta diskret om vilka sikter man har d jag r trtt p rasiststmpeln och vill undvika det.
Har aldrig inlett ett frhllande d alla jag trffat inte har varit ppna. Jag tycker att man ska f ha sina sikter oavsett om man inte hller med utan att bli kallas rasist, fascist, nazist osv.

Min frga fr denna trd r vart ni bi- och homosexuella sverigedemokrater finns? Finns ni ens? Eller r jag ensam om mina sikter? Varfr r det s ovanligt att vara homo- och bi och rsta p Sverigedemokraterna? Varfr alltid vnstern?

Vad ni anser om homo/bi osv osv-sexualitet r inte det jag efterfrgar i denna trd.

Tapani Juntunen (finns att flja p facebook) r bg, gift med en turkisk man och aktiv inom Sverigedemokraterna i Skrholmen (Stockholm).
Citera
2019-07-08, 12:27
Medlem
Hr har du en som r gay och SDare
Citera
2019-08-03, 09:34
Medlem
rdgs avatar
Den trots skattefinansiering lngsamt borttynande organisationen Ungdom mot rasism frsker nu p alla vis vertyga om att SD:s engagemang mot homofobin inte r genuint. Tvrtom r det ett flagrant och frckt frsk att piska upp rdsla fr islam bland HBTQ-personer, och locka till sig deras rster. En sndra och hrska-taktik.
Att UMR totat till en sdan hr varning betyder rimligtvis att allt fler HBTQ-are sker sig till SD, inte sant?

https://www.dn.se/debatt/nationalist...ter-ar-falskt/
(FB) Bg och tnker rsta SD - vill ni ha min rst?
Citat:
S lt oss inte luras av Sverigedemokraternas och nationalisternas pltsliga omfamnande av hbtq-rttigheter. Det r endast ytterligare ett stt att stlla grupp mot grupp och elda p islamo*fobin och rasismen i Sverige och vrlden. Homonationalismen r en politisk pinkwashing av rasismen.

Att sndra och hrska r en gammal strategi, att stlla grupper mot varandra r ett av de ldsta och billigaste tricken i boken. Men rasistiskt hbtq-std r ett std som vi aldrig kan acceptera, eftersom det r falskt. Vi r endast starkare nr vi hller ihop, och inte offrar vissa mnskliga rttigheter fr att frska uppn andra. Drfr kommer ett flertal organisationer och rrelser att g tillsammans under parollen Queers mot islamofobi i Prideparaden i dag, den 3 augusti, i Stockholm.
Citera
2020-03-25, 12:58
Medlem
Hr har ni en bg som rstar p SD. Har tyvrr inte s mycket till vers fr vnstern eftersom man blir kallad bde nazist, rasist, fascist och gud vet vad om man inte tycker som dem. SD borde vara ett ganska sjlvklart val fr oss homosexuella tycker jag.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in