2017-02-12, 10:52
Medlem
Citat Isabel "– Nej, nu har jag insett att jag inte kan leva det livet längre. Jag mådde så dåligt av att inte kunna berätta för någon vad som var mitt verkliga yrke. Jag ser det som ett mirakel att jag blev fri och har blivit troende. Gått i samtal hos en präst och konfirmerat mig. Jag har fått en andra chans i livet. Nu ser jag fram emot att skaffa mig en utbildning, kanske inom ekonomi och entreprenörskap."

http://www.allers.se/bunkerlakarens-offer/

Kanske en blivande troende ekonom?
Citera
2017-02-12, 10:53
Medlem
Fler bilder.

http://www.modellbilder.se/userdata/...09572f-vtj.jpg
http://www.modellbilder.se/userdata/...09570f-cdh.jpg

Får Barbie-vibbar. Det är bara Ken som fattas.
Citera
2017-02-12, 11:05
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmazingMilla
Hennes profil är borttagen. Så förmodligen har hon läst i tråden och raderat sig. Fanns någon bikinibild på henne där, hon vägde 50 kg och hade B-kupa. Läste jag.
Resedagboken finns fortfarande kvar, bland annat namn och bilder (t.ex. de från Los Angeles 2008 som postats i tråden) ligger uppe där.

Konstigt att hon inte har raderat den också, men hon kanske i så fall har glömt inlogg eller liknande. Verkar vara ca 4 år sedan senaste aktivitet. Om hon nu har fått nys om att Modellbilder har uppmärksammats offentligt och därmed raderats.
Citera
2017-02-12, 12:36
Medlem
JonasFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Resedagboken finns fortfarande kvar, bland annat namn och bilder (t.ex. de från Los Angeles 2008 som postats i tråden) ligger uppe där.

Konstigt att hon inte har raderat den också, men hon kanske i så fall har glömt inlogg eller liknande. Verkar vara ca 4 år sedan senaste aktivitet. Om hon nu har fått nys om att Modellbilder har uppmärksammats offentligt och därmed raderats.

Skulle tippa att även resedagboken försvinner inom kort. Känns rimligt som du skriver att hon glömt inlogg (stackar'n). Men om hon nu har skyddad identitet borde hon rimligen kunna använda det som starkt "argument" att få kontot nedstängt. Det tar nog nån eller ett par vardagar så är den borta.

Och intressant iakttagelse är ju hur pass annorlunda hon ser ut nu och då. Inte alldeles svårt att förstå att många gamla bekanta kanske inte alls känner igen henne. Hon har nu, som bunkerkvinnan, aldrig visat större kroppsrörelser eller manér, som ju inte kan opereras bort. Endast stillbilder och mycket stillasittande rörliga bilder. Och hennes "statiska" utseende är ju mycket förändrat.
Citera
2017-02-12, 12:55
Medlem
knullklassons avatar
Har inte följt det här alls men av det lilla jag sett så verkar det här vara en typisk bimbo vars högsta önskan var att få vika ut sig i Slitz/Café. Därefter fortsatte det med lite lättklädda events på nattklubbar runt om i landet och sedan resor till LA och rika Arabländer där hon började knulla för pengar för att ha råd att visa upp sitt lyxiga leverne för omvärlden. Hur och varför hon hamnade i Sverige och en bunker får jag dock inte ihop. Fanns det ingen rik amerikan eller oljeshejk som ville ha henne?
Citera
2017-02-12, 13:21
Jag tror inte att en rik amerikan eller oljeshejk vill "ha" en kvinna som sin fru som uppenbarligen levt som prostituerad.
Citera
2017-02-12, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Har inte följt det här alls men av det lilla jag sett så verkar det här vara en typisk bimbo vars högsta önskan var att få vika ut sig i Slitz/Café. Därefter fortsatte det med lite lättklädda events på nattklubbar runt om i landet och sedan resor till LA och rika Arabländer där hon började knulla för pengar för att ha råd att visa upp sitt lyxiga leverne för omvärlden. Hur och varför hon hamnade i Sverige och en bunker får jag dock inte ihop. Fanns det ingen rik amerikan eller oljeshejk som ville ha henne?

Hon är svensk, men bodde ett tag i Australien, där hon började som prostituerad (se inlägget jag skrev 9/2 -17 kl 14:13, f n inlägg 13). Hon har ju nu slutat som hora och har skyddad identitet så att Martin Trenneborg inte så lätt ska kunna hitta henne. Inget hindrar väl från att hon då ger intervjuer i tv och skriver en bok (troligen under pseudonym). Nu heter hon i alla fall något annat än tidigare, så även de som visste hennes namn vet ju inte vad hon heter nu eller var hon bor nu.

Även Elisabeth Fritzl har nu skyddad identitet, men hon blev känd på sitt ursprungliga namn.
Citera
2017-02-12, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Hon är svensk, men bodde ett tag i Australien, där hon började som prostituerad (se inlägget jag skrev 9/2 -17 kl 14:13, f n inlägg 13). Hon har ju nu slutat som hora och har skyddad identitet så att Martin Trenneborg inte så lätt ska kunna hitta henne. Inget hindrar väl från att hon då ger intervjuer i tv och skriver en bok (troligen under pseudonym). Nu heter hon i alla fall något annat än tidigare, så även de som visste hennes namn vet ju inte vad hon heter nu eller var hon bor nu.

Även Elisabeth Fritzl har nu skyddad identitet, men hon blev känd på sitt ursprungliga namn.

Hon har inte gjort namnbyte. Hon använder bara ett påhittat namn för boken och i media.

Sedan undrar man ju vad Martin kan göra henne bakom galler?!?
Citera
2017-02-12, 15:12
Medlem
JonasFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Jag tror inte att en rik amerikan eller oljeshejk vill "ha" en kvinna som sin fru som uppenbarligen levt som prostituerad.
FWIW,
Hon skriver i sin bok att hon fått ett erbjudande om giftermål från en av hennes kunder. Tydligen skulle hon få "åttitusen" insatt på sitt konto varje månad för att vara hemmafru.
Men hon avböjde. Tydligen.

/Antar att de "åttitusen" är omräknat till kronor/SEK, erbjudandet gavs troligen i us-dollar eller i kängurudollar./
Citera
2017-02-12, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasFB
FWIW,
Hon skriver i sin bok att hon fått ett erbjudande om giftermål från en av hennes kunder. Tydligen skulle hon få "åttitusen" insatt på sitt konto varje månad för att vara hemmafru.
Men hon avböjde. Tydligen.

/Antar att de "åttitusen" är omräknat till kronor/SEK, erbjudandet gavs troligen i us-dollar eller i kängurudollar./

Sugardaddysarna har tydligen inte höga krav nuförtiden.
Citera
2017-02-12, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adeless
Sedan undrar man ju vad Martin kan göra henne bakom galler?!?

Han fick ju inte livstid utan "bara" 8 år. Därefter kan han få tag i henne igen. Fast det är nästan 7 år kvar så hon passar på att gå ut i medier nu, men troligen inte lika mycket längre fram.
Citera
2017-02-12, 15:31
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Han fick ju inte livstid utan "bara" 8 år. Därefter kan han få tag i henne igen. Fast det är nästan 7 år kvar så hon passar på att gå ut i medier nu, men troligen inte lika mycket längre fram.
I Sverige sitter man 2/3 av straffet så han kommer ut lite tidigare. Var 2021 han kommer ut tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in