Ser riktigt schysst ut tycker jag! Gillar det hr med ppen karta, ta ver baser och dda omrdesbossar ala FarCry.. Xp, weaponsunlocks osv.. Visst det r samma koncept i en ny milj, men det r kul! =)
Trevlig spel men mycket opolerade stenar kvar, kommer krvas en gigantisk patch till release.
- Styrningen p fordonen, katastrof (flygen va okej av det lilla jag flg)
- Ta en sedanbil kra offroad upp fr ett berg likt ala mount everest, kom igen?!
Krver ingen 100% realism men man kunde fan gjort bilarna flygande istllet.
- Motorcykeln beter sig skitkonstigt offroad bland stenar, vrider sig 90 grader helt ologiskt. Mste vara lttare att trilla av.
- Hoppar du in i en bil och kr ivg utan att lta din squad hoppa in s trollas dem in i bilen av magi. Pallar inte med snt.
- Samma sak att dem teleporterar sig om du drar ivg p hoj. Om dem end hade kommit i en bil efter en liten stund men teleporter? Smdetaljer som str mig. :P
Trevlig spel men mycket opolerade stenar kvar, kommer krvas en gigantisk patch till release.
- Styrningen p fordonen, katastrof (flygen va okej av det lilla jag flg)
- Ta en sedanbil kra offroad upp fr ett berg likt ala mount everest, kom igen?!
Krver ingen 100% realism men man kunde fan gjort bilarna flygande istllet.
- Motorcykeln beter sig skitkonstigt offroad bland stenar, vrider sig 90 grader helt ologiskt. Mste vara lttare att trilla av.
- Hoppar du in i en bil och kr ivg utan att lta din squad hoppa in s trollas dem in i bilen av magi. Pallar inte med snt.
- Samma sak att dem teleporterar sig om du drar ivg p hoj. Om dem end hade kommit i en bil efter en liten stund men teleporter? Smdetaljer som str mig. :P
S det r nnu ett klassiskt ubisoft spel?
Var sugen p detta nr man sg trailern men just att ubisoft gjorde spelet fick mig att tappa hoppet och ignorera allt om detta spel.
Sg detta spel frsta gngen p E3. Min frsta tanke var WOW. Sedan dess har man hrt blandade sikter om detta. Sjlv har jag inte testat det n, men ser verkligen fram emot det. Hoppas bara att det levererar.
Vilket visserligen inte sger srskilt mycket med tanke p hur The Division mottogs av spelarna.
Fr att inte tala om hur jvla clueless man mste vara om man jmfr detta med The Division. Som att jmfra pplen och snbollar. De r "typ" runda, men exakt dr upphr likheterna.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!