Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-06, 22:30
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Nah menar inte det. Att flyga från X till Y är lätt.

Jag vill kunna "strafa", cirkla runt och skjut på fordon osv.

Det saknas en axis när man flyger, du kan inte kontrollera stjärtrotorbladen.

Tänk dig BF4 kontroller på helikoptern.

Jo det hade vart bättre, menar mest att det inte är en deal-breaker.
Citera
2017-02-07, 11:14
  #14
Medlem
Ser riktigt schysst ut tycker jag! Gillar det här med öppen karta, ta över baser och döda områdesbossar ala FarCry.. Xp, weaponsunlocks osv.. Visst det är samma koncept i en ny miljö, men det är kul! =)
Citera
2017-02-07, 12:22
  #15
Medlem
Trevlig spel men mycket opolerade stenar kvar, kommer krävas en gigantisk patch till release.
- Styrningen på fordonen, katastrof (flygen va okej av det lilla jag flög)
- Ta en sedanbil å köra offroad upp för ett berg likt ala mount everest, kom igen?!
Kräver ingen 100% realism men man kunde fan gjort bilarna flygande istället.
- Motorcykeln beter sig skitkonstigt offroad bland stenar, vrider sig 90 grader helt ologiskt. Måste vara lättare att trilla av.
- Hoppar du in i en bil och kör iväg utan att låta din squad hoppa in så trollas dem in i bilen av magi. Pallar inte med sånt.
- Samma sak att dem teleporterar sig om du drar iväg på hoj. Om dem endå hade kommit i en bil efter en liten stund men teleporter? Smådetaljer som stör mig. :P
Citera
2017-02-07, 12:26
  #16
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
Trevlig spel men mycket opolerade stenar kvar, kommer krävas en gigantisk patch till release.
- Styrningen på fordonen, katastrof (flygen va okej av det lilla jag flög)
- Ta en sedanbil å köra offroad upp för ett berg likt ala mount everest, kom igen?!
Kräver ingen 100% realism men man kunde fan gjort bilarna flygande istället.
- Motorcykeln beter sig skitkonstigt offroad bland stenar, vrider sig 90 grader helt ologiskt. Måste vara lättare att trilla av.
- Hoppar du in i en bil och kör iväg utan att låta din squad hoppa in så trollas dem in i bilen av magi. Pallar inte med sånt.
- Samma sak att dem teleporterar sig om du drar iväg på hoj. Om dem endå hade kommit i en bil efter en liten stund men teleporter? Smådetaljer som stör mig. :P

Så det är ännu ett klassiskt ubisoft spel?
Var sugen på detta när man såg trailern men just att ubisoft gjorde spelet fick mig att tappa hoppet och ignorera allt om detta spel.
Citera
2017-02-07, 12:36
  #17
Medlem
swebarbs avatar
Ja styrningen på fordnen var ju helt värdelös, speciellt motorcyklarna gick ju fan knappt styra, annars rätt så kul spel, som division fast bättre.
Citera
2017-02-07, 18:11
  #18
Medlem
johnussss avatar
Såg detta spel första gången på E3. Min första tanke var WOW. Sedan dess har man hört blandade åsikter om detta. Själv har jag inte testat det än, men ser verkligen fram emot det. Hoppas bara att det levererar.
Citera
2017-02-07, 18:27
  #19
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Ja styrningen på fordnen var ju helt värdelös, speciellt motorcyklarna gick ju fan knappt styra, annars rätt så kul spel, som division fast bättre.
Vilket visserligen inte säger särskilt mycket med tanke på hur The Division mottogs av spelarna.
Citera
2017-02-09, 05:42
  #20
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Vilket visserligen inte säger särskilt mycket med tanke på hur The Division mottogs av spelarna.
För att inte tala om hur jävla clueless man måste vara om man jämför detta med The Division. Som att jämföra äpplen och snöbollar. De är "typ" runda, men exakt där upphör likheterna.
Citera
2017-02-22, 08:13
  #21
Medlem
Mooseman2007s avatar
Dags för ny beta den 23/2-27/2

Nu är en ny provins upplåst och även nya fordon och vapen. Taaagga!
Citera
2017-02-22, 19:38
  #22
Medlem
AxelvonFarsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooseman2007
Dags för ny beta den 23/2-27/2

Nu är en ny provins upplåst och även nya fordon och vapen. Taaagga!

Är det öppen beta?
Citera
2017-02-22, 19:41
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxelvonFarsen
Är det öppen beta?


Yes! Från och med 2017-02-23 är det inte closed beta längre. =)
In och preloada, bara ladda ner uPlay och ladda där..
Citera
2017-02-22, 19:42
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxelvonFarsen
Är det öppen beta?

Ja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback