2017-02-04, 14:31
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Att du har skadade värderingar är ingenting nytt. Tydlig, hård? Vad betyder det ens. Är naturlig hållning på armarna vid en nick, sen kan man inte påverka om en spelare dundrar in i dom?

Som vanligt pratar du bara i vaga termer och inga direkta kommentarer om situationen....

Oj, du kör lite personangrepp. Känns fräscht och väldigt 2017 i Trumptider.

Tydlig betyder att den syns bra. Hård betyder att den knockade spelaren.

Fler frågor kring det ämnet?
Citera
2017-02-04, 14:32
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Vanligtvis gillar jag den gode Åslund, men i PL-studion tycker jag tyvärr att han nästintill skämmer ut sig. Kollar han verkligen engelsk fotboll? Upprörande dålig koll, imo.
För att han kan regelboken?
Citera
2017-02-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
För att han kan regelboken?
Du var då en trög person! Men nej, för att han inte vet vad han pratar om. Han säger bara det som alla andra "experter" säger.
Citera
2017-02-04, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Sprang bellerin in i alonso? Är du helt dum i huvet?

Alonso kommer i maxfart mot en stillastående Bellerin som hoppar rakt upp.

Bellerin är tom deckad innan Alonso nickar. Man kan alltså enligt dig & fler knocka sin motståndare för att sedan göra mål?

Bara att inse att en del personer är totalt blinda när det gäller vissa saker.

I en del fall är totala överfall (säger inte att detta var det) helt ok, i vissa andra fall, när det går emot dom så är en hand i ryggen rött kort.
Citera
2017-02-04, 14:36
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Du var då en trög person! Men nej, för att han inte vet vad han pratar om. Han säger bara det som alla andra "experter" säger.
Åslund är alltid on point !
Citera
2017-02-04, 14:37
Medlem
Citat:
Åslund är alltid on point !
När han håller sig borta från PL, absolut.
Citera
2017-02-04, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Oj, du kör lite personangrepp. Känns fräscht och väldigt 2017 i Trumptider.

Tydlig betyder att den syns bra. Hård betyder att den knockade spelaren.

Fler frågor kring det ämnet?

Att påpeka att någon har skadade värderingar känns väl inte som så grovt personangrepp? Men att påpeka det och sätta sig i en offerposition känns väldigt fräscht och väldigt 2017, oavsett president...

Att det syns bra betyder varken bu eller bä och likaså med att det knockade spelaren (vilket inte ens hände) betyder likaså INGENTING. Så kan du komma tillbaka med ett riktigt argument som faktiskt baseras på en sakfråga....

Citat:
Sprang bellerin in i alonso? Är du helt dum i huvet?

Alonso kommer i maxfart mot en stillastående Bellerin som hoppar rakt upp.

Bellerin är tom deckad innan Alonso nickar. Man kan alltså enligt dig & fler knocka sin motståndare för att sedan göra mål?

Jag är absolut inte dum i huvudet, men bra att du frågar.. Hade jag vart det hade jag definitivt svarat ja! Bättre och vara på säkra sidan

Och sen när är det förbjudet att gå in i maxfart i en nickduell? Och nej, Bellerini var absolut inte stillastående, han sprang med, samtidigt som han bara hade ögonen på bollen och absolut inte på sin omgivning. Är en klassisk nickduell där båda spelarna kollapsar i varandra där ingen bär ansvaret. Först på boll är min dom i den här frågan.
Citera
2017-02-04, 14:40
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Du var då en trög person! Men nej, för att han inte vet vad han pratar om. Tippar på att han kollar max en hel PL-match i veckan.
Vad har han sagt som är så felaktigt då, visst att han inte kan England likt Italien men med vilken åsikt/påstående gjort bort sig?
Citera
2017-02-04, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfAnarchy
Bara att inse att en del personer är totalt blinda när det gäller vissa saker.

I en del fall är totala överfall (säger inte att detta var det) helt ok, i vissa andra fall, när det går emot dom så är en hand i ryggen rött kort.

Blinda när det gäller vad, återigen Flashbacks elit visar framfötterna återigen. Kan ni komma med sakliga argument istället för att prata om ickefrågor och vaga argument som säger ingenting förutom att ni starkt inte håller med om en persons åsikter.

Trött man blir, att jag ens bemödar mig och titta in i den här tråden... Ni får diskutera vidare, nu ska jag titta fotboll och inte trötta amatörers åsikter. Hare
Citera
2017-02-04, 14:42
Medlem
foool13s avatar
Första målet på omställning..
Citera
2017-02-04, 14:43
Medlem
Scrip7s avatar
Och där var matchen och ligan avgjord.
Citera
2017-02-04, 14:43
Medlem
Imbazs avatar
Vilket löjligt dåligt försvar Arsenal har hahah.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in