2017-02-04, 11:17
Medlem
Algot79s avatar
Lördag

13:30 Chelsea - Arsenal

16:00 Crystal Palace - Sunderland
16:00 Everton - Bournemouth
16:00 Hull - Liverpool
16:00 Southampton - West Ham
16:00 Watford - Burnley
16:00 West Brom - Stoke

18:30 Tottenham - Middlesbrough

Söndag

14:30 Manchester C - Swansea

17:00 Leicester - Manchester U

Ett Londonderby inleder omgången.

Av de sex topplagen var det endast Manchester City som plockade tre poäng i veckoomgången så många lag har mer att bevisa. Bottenstriden jämnade ut sig då de fem lägst placerade lagen samtliga tog poäng senast.
Citera
2017-02-04, 12:33
Medlem
Otroligs avatar
Chelsea: Courtois; Azpilicueta, David Luiz, Cahill; Moses, Kante, Matic, Alonso; Pedro, Diego Costa, Hazard

Arsenal: Cech; Bellerin, Mustafi, Koscielny, Monreal; Ox, Coquelin; Walcott, Özil, Iwobi; Alexis
Citera
2017-02-04, 12:49
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algot79
Lördag

13:30 Chelsea - Arsenal

16:00 Crystal Palace - Sunderland
16:00 Everton - Bournemouth
16:00 Hull - Liverpool
16:00 Southampton - West Ham
16:00 Watford - Burnley
16:00 West Brom - Stoke

18:30 Tottenham - Middlesbrough

Söndag

14:30 Manchester C - Swansea

17:00 Leicester - Manchester U

Ett Londonderby inleder omgången.

Av de sex topplagen var det endast Manchester City som plockade tre poäng i veckoomgången så många lag har mer att bevisa. Bottenstriden jämnade ut sig då de fem lägst placerade lagen samtliga tog poäng senast.

Skulle inte påstå att Chelsea har mer att bevisa bara för de kryssade mot LFC det är snarare City som har en del att bevisa, räcker inte att göra en bra match direkt.

Ang Chelsea-Arsenal så känner jag att en säker etta är självklar. Så är känslan efter XI släppts.
Citera
2017-02-04, 12:58
Medlem
Algot79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Skulle inte påstå att Chelsea har mer att bevisa bara för de kryssade mot LFC det är snarare City som har en del att bevisa, räcker inte att göra en bra match direkt.

Håller helt med, drog bara ett gäng lag över en kam lite snabbt
Chelsea imponerar och bör klara att hålla undan relativt enkelt när säsongen summeras.
Citera
2017-02-04, 13:25
Medlem
Gillar inte att gå in som favorit i toppmatcher, så nu är ångesten brutal. KTBFFH!
Citera
2017-02-04, 13:26
Medlem
Satan vad jag saknar Kanu efter dom visade hans 2-3 mål där, vilken lirare det var, en av mina absoluta favoritspelare.
Citera
2017-02-04, 13:29
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Vilka var i studion? Fått strula med halebop så missade den.
Lät som det är Åslund, Bosse och Wenström?
Chelsea kör på med samma, bara William och Pedro som byter. Blir spännande när Chelsea ska spela cl kommande säsong så de också får byta lite...
Citera
2017-02-04, 13:30
Medlem
foool13s avatar
Tror Arsenal vinner.. (önsketänkande..) med Ox på innermitt och Sanchez på topp tror jag att de tar det.. Ox på innermitten såg väldigt bra ut i ett par matcher nu.
Citera
2017-02-04, 13:33
Moderator
^Eazs avatar
Va fan gör Courtois.
Citera
2017-02-04, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Tror Arsenal vinner.. (önsketänkande..) med Ox på innermitt och Sanchez på topp tror jag att de tar det.. Ox på innermitten såg väldigt bra ut i ett par matcher nu.

Det är en sak att göra det bra mot Sotons juniorlag och mot Chelsea på bridgen... Men Arsenal måste fan gambla idag och bara ösa på. Skiter i om det slutar i en brakförlust bara man går för det. Ett mediokert kryss räcker inte!
Citera
2017-02-04, 13:37
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Det är en sak att göra det bra mot Sotons juniorlag och mot Chelsea på bridgen... Men Arsenal måste fan gambla idag och bara ösa på. Skiter i om det slutar i en brakförlust bara man går för det. Ett mediokert kryss räcker inte!

Som Chelsea supporter tar jag ett kryss, det är två förlorade poäng för Arsenal.

En vinst idag borde avgöra ligan även om det är många matcher kvar.

Är dock djävligt nervös.....
Citera
2017-02-04, 13:43
Medlem
Imbazs avatar
Arsenal vafan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem