Citat:
Ursprungligen postat av
Zog Rules
Oj, du kör lite personangrepp. Känns fräscht och väldigt 2017 i Trumptider.
Tydlig betyder att den syns bra. Hård betyder att den knockade spelaren.
Fler frågor kring det ämnet?
Att påpeka att någon har skadade värderingar känns väl inte som så grovt personangrepp? Men att påpeka det och sätta sig i en offerposition känns väldigt fräscht och väldigt 2017, oavsett president...
Att det syns bra betyder varken bu eller bä och likaså med att det knockade spelaren (vilket inte ens hände) betyder likaså INGENTING. Så kan du komma tillbaka med ett riktigt argument som faktiskt baseras på en sakfråga....
Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Sprang bellerin in i alonso? Är du helt dum i huvet?
Alonso kommer i maxfart mot en stillastående Bellerin som hoppar rakt upp.
Bellerin är tom deckad innan Alonso nickar. Man kan alltså enligt dig & fler knocka sin motståndare för att sedan göra mål?
Jag är absolut inte dum i huvudet, men bra att du frågar.. Hade jag vart det hade jag definitivt svarat ja! Bättre och vara på säkra sidan
Och sen när är det förbjudet att gå in i maxfart i en nickduell? Och nej, Bellerini var absolut inte stillastående, han sprang med, samtidigt som han bara hade ögonen på bollen och absolut inte på sin omgivning. Är en klassisk nickduell där båda spelarna kollapsar i varandra där ingen bär ansvaret. Först på boll är min dom i den här frågan.