2005-12-22, 11:38
Vad är detta för en clown egentligen?
(Nu vet jag inte om detta skall vara i denna avdelningen men jag testar)
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...750980,00.html
"Rassarna" har blivit feminister? Går ut ifrån han menar rasister, och vad är så konstigt med att någon tycker det är fel att jävlas med en liten tjej??? Eller är det ok så länge man är "blatte" som han kallar sig?
Hur fan kan dom låta en sånn idiot skriva sånt här dravel? Är det enbart för att uppväga Axel Odelberg?
(Nu vet jag inte om detta skall vara i denna avdelningen men jag testar)
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...750980,00.html
Citat:
Blev lite uppblåst? Om jag inte minns fel var det "lite" skottlossning och sådant.
Ni minns säkert dom här barnen som i september langade antingen en sten eller en chokladbit på en tjej i Ronna. Det blev lite uppblåst, för hennes farsa kom med ett basebollträ och skulle rädda henne i stället för att ringa polisen.
"Rassarna" har blivit feminister? Går ut ifrån han menar rasister, och vad är så konstigt med att någon tycker det är fel att jävlas med en liten tjej??? Eller är det ok så länge man är "blatte" som han kallar sig?
Citat:
Jag gjorde det inte just då tror jag. Men gjör det ganska ofta ändå, FAST jag tycker att dom ska ge fan i att jävlas med tjejen.
Jag undrar fortfarande hur många av dom mejlande männen som samma kväll tog ner fötterna från bordet, la ölen åt sidan och gick till köket och styrde upp mysmiddag åt sin fru.
Citat:
Eeeh, så det är bra för Sverige att slänga iväg ett par skott mot en polisstation med jämna mellanrum.?
Det är lätt att skylla allt ont på blattar. Men jävligt dumt. Skulle jag vara en flaggtatuerad bicepspatriot som dog för mitt land skulle jag av rent taktiska skäl faktiskt inte snacka alls om blattar. En sann patriot vill ju Sveriges bästa.
Citat:
Så undersökningen passar inte. Det var inte svaret vi ville ha.
Idiotiskt av Brå att göra en undersökning som bara är passé och ihålig och idiotiskt av folk att ens bry sig om att ta den på allvar.
Citat:
Var har snubben varit det senaste året? Det är väl just det dom har gapat om högt och ljudligt. Männens kollektiva ansvar etc.
På Brås sida står det nämligen att det är män som begår 90 procent av alla brott. Varför har ingen skrikit om det här innan?
Hur fan kan dom låta en sånn idiot skriva sånt här dravel? Är det enbart för att uppväga Axel Odelberg?