2023-08-08, 00:04
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Är det någon som tror på att en polis lät honom ringa Facetime på polisens telefon och att polisen även ringde comviq åt honom? HAHAHAHA

Såklart inte. Det är lillen som har golat. 100% 😅
Citera
2023-08-08, 00:06
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjudilu2
Hon rökte på å söp förut redan när hon klämde sig fast vid Einar som hon va besatt av å låg med.
Sen skrev hon med blattelito och kinesen och andra.
Hur kanin missa att när hon träffa Alex försa ggr så va det för att hon fixa piller till honom.
Är ni puckade.

Inte med kinesen väl? Han har ju haft sin kvinna ett tag. Hon skulle äta Alva till frulle😅
Citera
2023-08-08, 00:09
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Ja, usch ja! Hoppas trots allt att hon väljer att bli stark. Och inte att gå ner sig.

Min mindre klädsamma sida, önskar att hon typ blir ihop med Lokal. Och att dom två spränger YT ihop, medans Lillen och Alex sitter och fickrunkar åt sig själva. Bara för att Alex ska få lite Karma någon jävla gång. Killen har 9 liv och åker på ett bananskal. Stör mig på sånt.

Men - kan inte ta ifrån honom att han är underhållande att följa 🙈

Hon bör inte bli ihop med någon. Hon bör besöka ett sånt här möte: https://slaa.se/locations/stockholm-2/

Hon kommer bli glad och taggad när hon ser att ortens äldre donnor hänger där och faktiskt kan ge henne någon slags guidning i livet istället för ”bär min stash under dina bröst” 🤮
Citera
2023-08-08, 00:12
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Alex kan inte hålla sig två minuter ifrån att visa upp ett par kopior till solglasögon. Men hans garderob för en mille gjordes det inte en enda haul/shoppingvideo på! Du är för rolig du.. Får man inte behandling för mytomani på behandlingshemmet också?

Det var någon i tråden som sa att tolvstegsprogrammet inte funkar på en narcissist. Efter dagens cirkus så kan jag nog hålla med. Mytomanin är kronisk för dessa narcissister 🤣
Citera
2023-08-08, 00:19
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Själv mår jag psykiskt dåligt när jag ser han men jag har absolut inte dessa trauman. Så jag kan bara inbilla mig hur det är. Bra(!) att du är på en bättre plats i livet idag och personligen hoppas jag att Alex snart sitter på kåken igen så han inte kan förstöra fler liv. För det kommer han tyvärr.

Må inte dåligt av att se han. Inse att han ÄR en antisocial person. Det går inte att bota. Han är dömd till att förstöra sitt egna liv förr eller senare. Ja han förstår några andras liv på köpet, men han kommer aldrig dö lycklig. Det kan bli din tröst när du mår psykiskt dåligt.
Det finns inga lyckliga undantag som är över 60 år med den personlighetsstörningen. Dom är döda eller galna hela bunten
Citera
2023-08-08, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det var någon i tråden som sa att tolvstegsprogrammet inte funkar på en narcissist. Efter dagens cirkus så kan jag nog hålla med. Mytomanin är kronisk för dessa narcissister 🤣

Nej, jag var lite ironisk. För övrigt tror jag inte att något program fungerar på Alex. Speciellt inte så länge han ser på sig själv med denna grandiosa självbild. Han är verkligen störst, bäst och vackrast. Har rätt att ta folks liv och pengar. Utnyttja försvarslösa människor.

Tycker dock det är märkligt att det är så fritt på behandlingshemmet så TIDIGT. Men okej, låt gå. Däremot känns det som om dem borde gå igenom vad deras patienter lägger upp om dem nu ska behandla dem och ha koll i stort. Då bör ju verkligen alla varningsklockor ringa hos en normalbegåvad människa som man får hoppas att dessa terapeuter är. Alex försöker ju knappt ljuga, känns som om han fabulerar ihop rena drömmar on the go varje gång då precis allt saknar substans och rimlighet.
Senast redigerad av Flashbackreg 2023-08-08 kl. 00:22.
Citera
2023-08-08, 00:23
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Nej, jag var lite ironisk. För övrigt tror jag inte att något program fungerar på Alex. Speciellt inte så länge han ser på sig själv med denna grandiosa självbild. Han är verkligen störst, bäst och vackrast. Har rätt att ta folks liv och pengar. Utnyttja försvarslösa människor.

Tycker dock det är märkligt att det är så fritt på behandlingshemmet så TIDIGT. Men okej, låt gå. Däremot känns det som om dem borde gå igenom vad deras patienter lägger upp om dem nu ska behandla dem och ha koll i stort. Då bör ju verkligen alla varningsklockor ringa hos en normalbegåvad människa som man får hoppas att dessa terapeuter är.

Är det inte extremt komiskt att han har den hybrisen när han sitter på ett behandlingshem?
Va? Okej om man sitter i en fet villa nånstans i Ibiza, eller en takvåning i NY. Nej men Alex går loss från sitt rum på ett behandlingshem. Med sina märkeskopior från Turkiet. Sorgligt 🥲
Citera
2023-08-08, 00:30
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:

Tycker dock det är märkligt att det är så fritt på behandlingshemmet så TIDIGT. Men okej, låt gå. Däremot känns det som om dem borde gå igenom vad deras patienter lägger upp om dem nu ska behandla dem och ha koll i stort. Då bör ju verkligen alla varningsklockor ringa hos en normalbegåvad människa som man får hoppas att dessa terapeuter är. Alex försöker ju knappt ljuga, känns som om han fabulerar ihop rena drömmar on the go varje gång då precis allt saknar substans och rimlighet.

Det är ganska vanligt, för dom anser på dom flesta behandlingshem att det är superviktigt att man ska återförenas med familj osv. Men dom bevakar hårt. Varje permission är både piss och leverprov (blod) samt utblås när man ställer in sig igen och man får inte vara den minsta minuten sen.
Minsta lilla avvikelse så blir det efterlysning och finkan.
Har svårt att tro att Alexander kan hantera friheten han precis fått. Han kommer nog ha substanser i sig inom 48 timmar.
Citera
2023-08-08, 00:35
Medlem
Citat:
Är det inte extremt komiskt att han har den hybrisen när han sitter på ett behandlingshem?
Va? Okej om man sitter i en fet villa nånstans i Ibiza, eller en takvåning i NY. Nej men Alex går loss från sitt rum på ett behandlingshem. Med sina märkeskopior från Turkiet. Sorgligt 🥲

Jo, just det som är så sinnessjukt, bland annat. Efter allt han har gjort från pundat till mördat. Rånat, stulit och slagit på kvinnor och pensionärer. Suttit inne mer än han varit i frihet under vuxenålder, har miljoner i skulder samtidigt som han har barn där ute. Listan kan göras hur lång som helst.
En hyfsat normal människa hade ju flyttat ut i skogen och aldrig mer visat sitt ansikte offentligt. Men Alex kan inte vänta en timme ens med att ta upp kameran igen så fort han får chansen! Denna gången även ifrån behandlingshemmet..

Finns verkligen ingenting som är för mycket för den mannen. Han tror på riktigt att det är någon rättighet/självklarhet att han ska synas och ha en plattform. För mig är det sjukt att Youtube ens låter honom ha en kanal. Finns många kanaler som blivit borttagna för mindre. Tex om man uttryckt sympati för Trump eller SteveWillDoIts ”pranks”. Men sitta och skryta om sina mord är tydligen en allmänrättighet.
Citera
2023-08-08, 00:38
Medlem
Citat:
Det är ganska vanligt, för dom anser på dom flesta behandlingshem att det är superviktigt att man ska återförenas med familj osv. Men dom bevakar hårt. Varje permission är både piss och leverprov (blod) samt utblås när man ställer in sig igen och man får inte vara den minsta minuten sen.
Minsta lilla avvikelse så blir det efterlysning och finkan.
Har svårt att tro att Alexander kan hantera friheten han precis fått. Han kommer nog ha substanser i sig inom 48 timmar.

Skulle våga betta en stor summa på att han inte klarar sig länge där.
Citera
2023-08-08, 00:40
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Hans preferenser för en partner är enkom utseendemässiga. Eller förresten, ärlig skulle hon va också ja. Då vill man inte ha en relation, då vill man bara ligga. Eller är folk så jäkla obrydda om innehållet?
Citera
2023-08-08, 00:42
Medlem
SkitSnackas avatar
Citat:
Själv mår jag psykiskt dåligt när jag ser han men jag har absolut inte dessa trauman. Så jag kan bara inbilla mig hur det är. Bra(!) att du är på en bättre plats i livet idag och personligen hoppas jag att Alex snart sitter på kåken igen så han inte kan förstöra fler liv. För det kommer han tyvärr.

Ja tyvärr så är det så.. Personer med dessa störningar kan inte bli fri sin störning. En människa som saknar förmåga till känslor som är viktiga för att kunna fungera som individ relation till andra människor, kommer alltid att göra skada för eget syfte. En person som Alex är inkapabel till känslor som skuld, skam, samvete, empati etc. Och de är alla en viktig del i hur vi behandlar omgivningen.

Min förälder var expert på att spegla människor för att tjäna sitt syfte. Genom att snabbt läsa av hur du är som person så kunde h*n läsa in vad du hade för livsåskådning och vad som var viktigt för dig. När du berättat för h*n om dig själv så gör du det för att du tror att du träffat en person som är så intresserad av dig och visar intresse för att han gillar dig och vill veta allt om dig.. Då har du gett manus för vad h*n ska göra för drag här näst för att trolla dig ännu mer.. Dom är bra på att säga det man vill höra. Bra på att läsa av hur du rör dig och för dig när du uttrycker en viss känsla... Allt för att lära sig att om man känner skam så ska man se ut på detta sätt och om man känner ditt&datt så för man sig såhär.. Och helt plötsligt så tror du att människan du sitter framför är precis som du och förstår dig så bra. Men det enda som sker är att h*n knarkar på de egenskaperna ich känslorna som du har men h*n saknar. De egenskaper som h*n behlver lära sig uttrycka på ditt sätt/som du känner dom, för att i ett senare skede kunna få dig att vilja finnas där för h*n när han ger sken av att uppleva det.. När du är tänkt att tjäna h*n

Det går fort att fastna i det..

Personer med mycket empati, omtanke, låg självkänsla och med närhet till känslor av otillräcklighet eller skam: det är för personer som Alex den absolut "godaste måltiden". Han lever för beundran, medans den andra lever för att beundra i strävan att bli sedd.

Det är också lätt med bara ett kroppsspråk, en blick eller en ynka liten mening att få personer som har nära till skam att känna sig äcklad av sig själv.. Vilket gör dom ännu lättare att skapa ett trauma-bonding med. När man känner skam så vill man få det att försvinna. Och då hamnar man lätt i beroendeställning till den som fick oss att känna skammen för att deras manipulativa förmåga får oss att tro att det är vad som är enda rätta..

Hade kunnat prata om detta i evigheter. För människor som sitter och skrattar åt hur korkad till exempel alva är... Dom fattar inte ett skit av hur det är att vara i den positionen.

Dysfunktionella relationer är som att leva under bombhot varje dag. Det är lätt att hamna i "spela död" läget för att inte dö då. Att leva i det är så sinnessjukt mycket värre än vad andra som inte gjort det förstår. Man kan ofta till och med på magnetröntgen se på hjärnan att personer som levt i relation till narcissistister och psykopater har synliga plaq -fläckar på hjärnan som uppstår av att stressen och påslagen av alla känslor, tankar och sinnen skapar inflammation i hjärnan. Vid långvarig sådan stress kan man alltså få synliga skador av traumat för att signalerna mellan känslor och kropp etc. hamnar ur balans.

Jag har synliga sådana som små strössel på flera platser i hjärnan. Så jag blir äcklad när personer sitter och förminskar dom som inte "bara lämnar". För dom får "skylla sig själv".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in