2022-11-04, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Alex är rejält ful själv, så han tar nog bara vad han får.
Sant
Citera
2022-11-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
https://vm.tiktok.com/ZMFUhoS3V/
https://vm.tiktok.com/ZMFUk1BVP/
Den här hon e helt farlig 😂
Hahahahaha HAHAHA detta är så jävla sjukt så det är inte sant! Jävligt hemskt och tragiskt. Men kan fan inte låta bli o garva som fan
Citera
2022-11-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hahahahaha HAHAHA detta är så jävla sjukt så det är inte sant! Jävligt hemskt och tragiskt. Men kan fan inte låta bli o garva som fan
Hahah ja vet o hon tror hon är en sicario eller något 😂 hon o Alva borde starta gäng 😂 BLB borderline bitches
Citera
2022-11-04, 20:40
Medlem
Hej nån som kan ge skvaller....? Är Alva och Alex tillsammans nu? Såg en bild på Alvas insta att hon va i Mexico?
Citera
2022-11-04, 20:59
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunesmamma1
Hej nån som kan ge skvaller....? Är Alva och Alex tillsammans nu? Såg en bild på Alvas insta att hon va i Mexico?
Hon är förmodligen på någon sunkig krog i förorten som heter Mexico.

Ja hon har blivit tillsammans igen med personen som spred ryktet på youtube att hon var en ofräsch stugbajsare.
Citera
2022-11-04, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunesmamma1

Det är en restaurang i centrala Göteborg, men tillsammans är de nog eftersom ringen sitter på fingret på story
Citera
2022-11-04, 21:45
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megspa
Det är en restaurang i centrala Göteborg, men tillsammans är de nog eftersom ringen sitter på fingret på story

1. Hur många spanare ligger och spejar mot den krogen just nu tror ni?

Alt.

2. Hur lång tid tar den innan någon tipsar polisen om att det har ett gäng påtända gangsters där inne de kan komma och ta pissprov på och tömma fickorna på knarkpåsar samt vapen?

Alt.

3. Hur lång tid tar det innan polisen kommer med kronofogden och utmäter kläder, smycken och klockor för obetalda skulder?
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-11-04 kl. 22:09.
Citera
2022-11-04, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickDAPiMP
Jag känner Alex sen långt tillbaka och han är en korrekt och bra

Vi lever ju uppenbarligen i olika världar.
Citera
2022-11-04, 22:07
Medlem
Menar ni att dessa två bosatt sig permanent här i Göteborg?

Herregud trodde inte det kunde bli värre här
Citera
2022-11-04, 23:29
Medlem
MrLevaLivets avatar
Shit vad ni tjafsar grabbar, hur orkar ni!? Hursomhelst länge sedan det kom ut något skoj på Youtube. Kom att tänka på den där Freestyle-rap-tävlingen de hade, det var via den jag kom in och kollade på deras kanal. Kreativt och skoj att kolla på. Undrar om vinnaren har fått någon inspelning. Får hoppas de kammar till sig och sätter ihop någonting seriöst igen.
Senast redigerad av MrLevaLivet 2022-11-04 kl. 23:30. Anledning: Stavfel
Citera
2022-11-04, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Shit vad ni tjafsar grabbar, hur orkar ni!? Hursomhelst länge sedan det kom ut något skoj på Youtube. Kom att tänka på den där Freestyle-rap-tävlingen de hade, det var via den jag kom in och kollade på deras kanal. Kreativt och skoj att kolla på. Undrar om vinnaren har fått någon inspelning. Får hoppas de kallar till sig och sätter ihop någonting seriöst igen.
Alex kanal tvivlar jag på att den kommer bli aktiv igen, han har hintat om en QnA med anine som ska komma, kanske kommer nån video då och då men inget mer skulle jag tro, men Alva skulle släppa en video nu på söndag sägs det. Och vinnarna av tävlingen tvivlar jag på att dom fått sitt pris tyvärr, för han har ju berättat vilka gäster det är på skivan och ja minns inte att nån av dom nämndes !
Citera
2022-11-05, 01:15
Medlem
https://www.instagram.com/p/CkjMhGxIIiB/?utm_source=ig_web_copy_link

https://www.instagram.com/reel/CkjGSbKIZT8/?utm_source=ig_web_copy_link

Såg ghost lagt ut detta 😂👍
Senast redigerad av Bluntzillo 2022-11-05 kl. 01:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in