2023-08-07, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Är det någon som tror på att en polis lät honom ringa Facetime på polisens telefon och att polisen även ringde comviq åt honom? HAHAHAHA

Ja, varför skulle dem inte ringa och undersöka driftstörningar hos Comviq på fritiden! Var det en Polis eller Parterapeut? Han ljuger så fort han öppnar munnen, så jävla tragiskt att han inte sitter på life.
Citera
2023-08-07, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitSnacka
Ja det håller jag faktiskt med om.. Han är verkligen en kopia av hur min förälder var när jag växte upp. Fyfan..

Men så vill jag minnas att han har papper på att han har antisocial personlighetsstörning (annat ord för psykopat). Och det förklarar saken. Min far hade narcissistisk personlighetsstörning med inslag av antisocial personlighetsstörning.. Riktigt otäckt att tvingas leva så nära inpå den typen av person.

Det har han och då vet du vad det innebär. Så vidrigt hur man kan vara så hög på sig själv som han är. Speciellt efter vad han har gjort i sitt liv, barn har han också.
Citera
2023-08-07, 23:45
Medlem
SkitSnackas avatar
Någon kommentar under hans video:
"du måste lämna alva. Du behöver en riktig tjej som kan säga nej till dig"

Svaret på den kommentaren var on point. Hade inte kunnat säga det bättre själv:
"Eller så behöver tjejer en kille som inte Manipulerar dom till att foga sig och göra någon annans liv till sin egen plikt.

Att leva med någon som har så starka drag av narcissism och psykopati är fruktansvärt.. Tro mig... Som jag vill minnas så har han antisocial personlighetsstörning (alltså psykopati) på papper. Så att han behöver en sund tjej är inte lösningen på att han är en osund kille. Många tjejer klarar av att säga nej till sin partner i början.. Tills dom av psykisk misshandel, rädsla eller manipulation inte längre förstår att dom slutat vara en egen person."
Citera
2023-08-07, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Så du tror alltså att en krona kommer gå till brottsoffer? Gullig tanke! Varför betalades inte hans tidigare 250.000kr hos Fogden av under förra vändan då?
Självklart kommer han inte ge upp en krona, han är en oärlig råtta. Varför tror du att Lillen ska vara delaktig i kanalen nu? Inte är det för hans redigeringskunskaper iaf.

Då är det nog inte Alex Du ska ge skit för - i just den delen. KF mäter väl alltid ut böter? Handlar inte om gulliga tankar. Tror det är så KF jobbar. Har jag fel?

Sen tror jag enbart att Lillen är manipulativ och ormig, och har slingrar sig in på kanalen för att nå sin fame. Och då tryckt på att det är det minsta Alex kan göra, när Lillen var villig att bränna lik för hans skull osv osv.

Plus att Alex vill ha någon att jobba med. Varför inte sin egna ”bror”?
Citera
2023-08-07, 23:49
Medlem
PengHattars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Ja, usch ja! Hoppas trots allt att hon väljer att bli stark. Och inte att gå ner sig.

Min mindre klädsamma sida, önskar att hon typ blir ihop med Lokal. Och att dom två spränger YT ihop, medans Lillen och Alex sitter och fickrunkar åt sig själva. Bara för att Alex ska få lite Karma någon jävla gång. Killen har 9 liv och åker på ett bananskal. Stör mig på sånt.

Men - kan inte ta ifrån honom att han är underhållande att följa 🙈

Det hade varit väldigt kul, för dramats skull hehe. Däremot är nig Lokal allt för snäll för Alvas smak. Hon hittar nog nån med tiden 😁

Ja Alex är faktiskt underhållande, det går inte att komma från. Fast bara så länge han håller sig från punderiet
Citera
2023-08-07, 23:50
Medlem
SkitSnackas avatar
Citat:
Det har han och då vet du vad det innebär. Så vidrigt hur man kan vara så hög på sig själv som han är. Speciellt efter vad han har gjort i sitt liv, barn har han också.
Ja det är fruktansvärt.. Jag som är barn till en sådan vet ju vad det gjort mot mig. Jag har kämpat och kämpar med skadorna av det än. Hur man ser på sitt eget värde, känslor av skam, skuld.. Komplex PTSD.. Jag hsr haft tur att få traumabehandling och hsr tagit mig långt. Lever idag ett liv där jag är lycklig. Gift en en fin man, bra jobb, nykter från eget alkoholmissbtuk sedan 10 år, men fortfarande ett konstant arbete att hålla mitt mående och mina lärdomar kvar när jag får mina dippar i ptsd och känslor. Helt sjukt att hela kroppen också kan känna allt man upplevt. Usch.. Denna kille ger mig fysisk värk då likheterna med mina trauman är enorma.
Citera
2023-08-07, 23:53
Medlem
Citat:
Då är det nog inte Alex Du ska ge skit för - i just den delen. KF mäter väl alltid ut böter? Handlar inte om gulliga tankar. Tror det är så KF jobbar. Har jag fel?

Sen tror jag enbart att Lillen är manipulativ och ormig, och har slingrar sig in på kanalen för att nå sin fame. Och då tryckt på att det är det minsta Alex kan göra, när Lillen var villig att bränna lik för hans skull osv osv.

Plus att Alex vill ha någon att jobba med. Varför inte sin egna ”bror”?

Orkar inte gå in på detaljer då du uppenbarligen inte har en aning om hur det fungerar.

Alex delade inte kanalen med Alva för att han var en så fin och generös pojkvän. Han delade den med henne så att hon kunde äga den på papper då hon var grön hos Fogden när dem träffades.

Lillen har inga miljoner hos Fogden. Eller vem han nu än kommer ta in här näst så kommer det inte vara någon med ett rejält skuldsaldo..
Citera
2023-08-07, 23:55
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ja, det är den. Hon är för gammal och smutsig nu. Trots att hon försökte förändra sig totalt. Arma människa. Sorgligt slut. Sorgligt att Alex levt i en relation som han inte ville leva i. Med någon som dör för honom.

Sorgligt att den snubben inte hade större pungkulor innan han hoppade på sitt sista 1 års race. Och dumpade henne då. Inte göra allt för att hon skulle dra. Tvinga henne till att bli muslim, och sen pundare. Bara för att hon skulle få nog och dumpa honom. Hon blev allt han inte ville. I hopp om att få leva med sin obsession.

Detta är som ett dåligt filmmanus…

Kvinnor har gjort dessa misstag i alla århundraden pga våra biologiska fallenheter till förståelse.
Alva kommer ur det så fort hon är klar med honom på riktigt.
Hon är fortfarande ung.
Alex däremot är 30 taggare och är snarare dummare än för 5 år sedan. Dummare mer än något annat. En narcissist blir alltid värre med åren. Den typiska narcissistdöden är genom suicidal eller genom att bli klippt. Så han kan ju koppla sina små ponnyhästar. Han sitter på behandlingshem, inte på zakyntos. Hehe
Citera
2023-08-07, 23:57
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Orkar inte gå in på detaljer då du uppenbarligen inte har en aning om hur det fungerar.

Alex delade inte kanalen med Alva för att han var en så fin och generös pojkvän. Han delade den med henne så att hon kunde äga den på papper då hon var grön hos Fogden när dem träffades.

Lillen har inga miljoner hos Fogden. Eller vem han nu än kommer ta in här näst så kommer det inte vara någon med ett rejält skuldsaldo..

Exakt så.
Citera
2023-08-07, 23:58
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ja det är fruktansvärt.. Jag som är barn till en sådan vet ju vad det gjort mot mig. Jag har kämpat och kämpar med skadorna av det än. Hur man ser på sitt eget värde, känslor av skam, skuld.. Komplex PTSD.. Jag hsr haft tur att få traumabehandling och hsr tagit mig långt. Lever idag ett liv där jag är lycklig. Gift en en fin man, bra jobb, nykter från eget alkoholmissbtuk sedan 10 år, men fortfarande ett konstant arbete att hålla mitt mående och mina lärdomar kvar när jag får mina dippar i ptsd och känslor. Helt sjukt att hela kroppen också kan känna allt man upplevt. Usch.. Denna kille ger mig fysisk värk då likheterna med mina trauman är enorma.

All respekt till dig och din bakgrund <3
Citera
2023-08-08, 00:00
Medlem
Citat:

Själv mår jag psykiskt dåligt när jag ser han men jag har absolut inte dessa trauman. Så jag kan bara inbilla mig hur det är. Bra(!) att du är på en bättre plats i livet idag och personligen hoppas jag att Alex snart sitter på kåken igen så han inte kan förstöra fler liv. För det kommer han tyvärr.
Citera
2023-08-08, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja hopp, då är det dags jag får äta upp min hatt då.. Bra han dumpat Alva, tror inte längre de gjort slut på låtsas. Visste att dumpning skulle ske men trodde allt de skulle försöka sig på en rymning ihop först. Kanske kommer efter en liten stund på hemmet. Men han verkar motiverad. We'll see..

Surt för Alva att typ dras in i drogerna av Alex, för att sedan bli dumpad för att hon pundar.. Lite skev dubbelmoral av honom. Men hon är vidrig så inga sympatier den här gången som sist..

Hon rökte på å söp förut redan när hon klämde sig fast vid Einar som hon va besatt av å låg med.
Sen skrev hon med blattelito och kinesen och andra.
Hur kanin missa att när hon träffa Alex försa ggr så va det för att hon fixa piller till honom.
Är ni puckade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in