2022-12-06, 08:54
Medlem
Jachins avatar
Satt precis och kollade på deras video för att läsa kommentarerna, toppkommentaren med 413 likes löd något i stil med "Förinspelad video, båda är påtända". Jag refreshade kommentarerna och så poff var den borta. Alva sitter och raderar negativa kommentarer alltså. Hon har att göra då, 95% av kommentarerna var negativa (realistiska)
Citera
2022-12-06, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Satt precis och kollade på deras video för att läsa kommentarerna, toppkommentaren med 413 likes löd något i stil med "Förinspelad video, båda är påtända". Jag refreshade kommentarerna och så poff var den borta. Alva sitter och raderar negativa kommentarer alltså. Hon har att göra då, 95% av kommentarerna var negativa (realistiska)

Sen kommer det en instastory "Tack för all kärlek på senaste videon" 😂
Citera
2022-12-06, 14:55
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosna89
Sen kommer det en instastory "Tack för all kärlek på senaste videon" 😂
Hahahaga vilken madrass hon är
Citera
2022-12-06, 15:03
Medlem
Enligt en källa inom deras krets kan återberätta att alva tagit jungfrun i armen med tjack. Hoppas hon inser nu viken smal väg hon är på nu.
Citera
2022-12-06, 15:31
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Enligt en källa inom deras krets kan återberätta att alva tagit jungfrun i armen med tjack. Hoppas hon inser nu viken smal väg hon är på nu.
Fy fan vad äckligt pundigt, aldrig sprutor det vet väl alla knarkare är ett big nono.

Nu kommer det gå fort utför.
Citera
2022-12-06, 17:34
Medlem
Citat:
ojdå, känns ju super smart av en beroende person att skjuta tjack, snacka om kaos par, Alva sitter med kanylen i armen och skriker på Alex att lägga ner kartan och Alex poppar habbar och mumlar att Alva måste sluta me sprutan.
Citera
2022-12-06, 18:57
Medlem
Citat:
Oj. När man inte trodde det kunde gå mer utför på kort tid, vet denna person något mer den kan deja med sig av?

Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Är det Cheesy själv som är inne och håller liv i denna tråden? Ser den ständigt med nya inlägg men har aldrig hört talas om den här påstådda kändisen i något sammanhang.
Nja, hans största önskan skulle vara att tråden stängdes ner alternativt att folk bara höjde honom då han tror han är störst, bäst och vackrast
Citera
2022-12-06, 19:14
Avstängd
KungPungPats avatar
Snubben blir tårögd när han säger till tittarna att han är en bra, äkta och tacksam drogfri människa.. eftersom på internet blir man lätt genomskådad om man är falsk.

Se min tår nu vad äkta jag är som att folk tror på det.

Han hängde ju ut sin flickvän som en smutsgris som knullat runt bland hans rapp kollegor.. eller det är iaf vad jag tolkade uthängningsvideon som.. att hon hade knullat med nån eller några andra rappare innan Alex men sen ljög hon om att det inte var så.

På tok för mycket info att hänga ut nån med.

Men visst kan jag ha tolkat det fel också men hur ska man tolka en sån video?
Citera
2022-12-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Snubben blir tårögd när han säger till tittarna att han är en bra, äkta och tacksam drogfri människa.. eftersom på internet blir man lätt genomskådad om man är falsk.

Han hängde ju ut sin flickvän som en smutsgris som knullat runt bland hans rapp kollegor.. eller det är iaf vad jag tolkade uthängningsvideon som.. att hon hade knullat med nån eller några andra rappare innan Alex men sen ljög hon om att det inte var så.

Japp! Onekligen något åt det hållet! Det va solklart att det var HON som gjort ngt oförlåtligt och han var TVUNGEN att ta beslutet!
Sen att det hänt långt innan de kände varandra och han inte kunde smälta att hon ljugit eller undanhållit något så han va tvungen att sluta älska henne, är en annan sak!
Nu har de ett äktenskap och kan inte leva utan varandra och hon har inga problem med att han låg runt under det korta "uppehållet"!
Däremot skulle det inte förvåna mig om hon varit en madrass hela tiden och fortfarande är. Vafan ska hon annars göra liksom när han sitter avdäckad i ngn trappuppgång?! Ingenting med henne skulle chocka mig längre, min bild av henne har totalt förändrats!
Citera
2022-12-06, 20:25
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:

Det där är ganska extremt men om det är sant så kanske hon var sjukt alkad/habbad när det hände... finns ju några kända fd bloggare som hade mängder med kanylmärken på armarna så kanske inte är såå ovanligt...? Är man inne i svängen så är man!

Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Han är inte habbad ett dugg! Han är gittad/koksad/tjackad! Vaknat och dragit morgon linorna med en cider, kalla det va du vill, den viben känner man mycket väl igen! Kolla käk spelet. Totalt uppåt! Har alldrig nånsin sett han röra Alva någonsin förut!
Men Alva däremot, både habbar och alkohol.

hmm.... ska kolla... jag har stor erfarenhet av både det ena och det andra men för mig är det inte helt tydligt alltså.. 🤔
Citera
2022-12-06, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Hjärna och hjärna. Ge henne inte för mkt hopp, hon är efterbliven. Skulle säga psykopat är ett bättre ord.
Helt rätt psykopat
Hon är inte jätte intelligent nej, men gemfört med Alex är hon ett geni, lite så jag menade
Men ja, en ganska farlig, labil psykopat
Citera
2022-12-06, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat

Alva har legat med Einar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in