Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Ja visst har hans ansikte rasat ihop helt, smalnat av så huden hänger. Blicken blir allt vildare på honom och Alva ska vi inte ens gå in på.
Det är helt klart så att de inte klarar gå av alla droger. Deras stories på instagram säger allt. De mixar dessa pinsamma klipp på mimande och fingerpang med att fråga "hur länge tror ni vi varit rena nu?" och att lova nya videos och nykterhet. De har nog försökt. Men de klarar inte ta sig ur det utan hjälp. Förmodligen vill de bara ha pengar från youtube istället för att verkligen vilja bli rena. Så det är därför de inte grejat vända allt. Alva kommer heller aldrig gå med på att skiljas ett tag från Alex.(som avgiftning/behandling innebär) Och hon är/var möjligen den enda av dem som kunde styra dem åt rätt håll. Så det ser mörkt ut nu när hon är beroende av inte bara Alex utan av droger också. Anhöriga var är ni?
Jaa Alex ser verkligen illa ut, han ruttnar mer och mer inifrån, totalt förgiftad, och det sätter sina spår fysiskt. Pengarna är det ända dem vill ha ut från YouTube, till droger och ev en Exit från Sverige! Följarna och framtiden skiter dem fullständigt i! Och snabba pengar vill de ha också, och det är ngt man inte får från Youtube vad jag hört. Tror bara de är ute efter en stor klump summa, sen drar dem från allt och alla och troligtvis sociala medier också. Men det blir svårt att lägga in en allvarlig stöt på ngt som genererar mycket para, om man är i så jävla dåligt skick som dem.
Vart är det dom frågar om "hur länge tror ni vi varit rena" TikTok? (Som jag inte har) Lovar de nya videos på TikTok också?
På Instagram kan jag bara se mimande, noll takt känsla, finger pistoler, och döda blickar. Och storyn i förrgår där Alex skrev "söker någon akut med bil i Halmstad centrum som måste va 20+" Tolkar jag bara som en sak och det är Systembolaget inget annat. Det va precis innan stängning också. Så rena är dem knappast, alkohol räknas mer än väl. Och ingen ren/frisk människa skulle bete sig som dom gör på sociala medier. Det gör man bara när man helt tappat verklighets uppfattningen eller hamnat i en psykos!
Anhöriga har jag helt tappat hoppet om. De skulle gjort ngt för längesen! De har redan visat att de skiter totalt i Alva. Så skulle de ingripa nu hade det ändå inte känts äkta!