2022-11-19, 15:39
Medlem
[quote=NotANazi|82464363]
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup

Det är nog så enkelt att det tyckte det var trist. Alvish-klick klack hade ju också en hijab och långt utlägg en gång
Måste vara kraftig psykos! Vem fan åker hela vägen till Mecka med ” 1000 gubbar ” för att Fakka ur totalt när han kommer hem?!
Citera
2022-11-19, 15:50
Medlem
[quote=kilimanjarowayup|82464393]
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Måste vara kraftig psykos! Vem fan åker hela vägen till Mecka med ” 1000 gubbar ” för att Fakka ur totalt när han kommer hem?!

Jag tror ångesten blev för stor då det är många antaganden som troende muslim , det blev en mindfuck och vägen till det mörka kändes mer självklart än innan, lite svagt ändå. Det testa inte mer än en vecka typ
Citera
2022-11-19, 16:30
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup

Det är nog så enkelt att det tyckte det var trist. Alvish-klick klack hade ju också en hijab och långt utlägg en gång

Den bilden är vi väl alla rörande överens om ska inte läggas ut utan varningstext .

Förutom till påsk då kanske, då känns den möjligen relevant.

Alex 🐥 och Alva påskkärring 🧙🏼‍♀️🧹
Citera
2022-11-19, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Den bilden är vi väl alla rörande överens om ska inte läggas ut utan varningstext .

Förutom till påsk då kanske, då känns den möjligen relevant.

Alex 🐥 och Alva påskkärring 🧙🏼‍♀️🧹

Ja det blir väl mer klart nu att deras målgrupp är folk under 10 med dåligt minne. Tror få ser Alex som en rappare i första hand nu
Citera
2022-11-19, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
444 sidor nu Alex limitless ute snart fullt av bangers

Kan inte vänta . Det är nog mycket pangande på den plattan. Pang pang och farliga grabbar. Kanske Alva får en ny låt. Baby bo in the cabin fofo bangin ass hangin
Citera
2022-11-19, 18:00
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Kan inte vänta . Det är nog mycket pangande på den plattan. Pang pang och farliga grabbar. Kanske Alva får en ny låt. Baby bo in the cabin fofo bangin ass hangin
Alva gör crip walk i musikvideon
Senast redigerad av se8035 2022-11-19 kl. 18:45.
Citera
2022-11-19, 18:04
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Tror ni det blir några feta lines ikväll nu när han fyller år och allt?
Citera
2022-11-19, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Vågar nästan lova att alex fick en lapdance medans Alva snällt väntade utanför
Eller vara bredvid, se nu hur du ska göra om du ska rulla med mig ..
Citera
2022-11-19, 18:50
Medlem
Citat:
Kommer plattan ens ut? E där mer än två låtar gjorda? Tveksamt
Tror det ligger på is, ifall han överlever "rushen" kommer plattan kanske om 2 år eller ngt
Citera
2022-11-19, 19:35
Medlem
bellesbluess avatar
Gällande quatrossa så jobbade hon visst på chat noir senast i somras. Det var nämligen någon annan strippa därifrån som liveade om att dom var vänner när dom jobbade där tillsammans i somras.. Tror dock inte hon gör det längre. Hon var ju inlagd på psyket precis. Känns inte som att hon är i skick för arbete där just nu. Dom får ju inte vara påverkade på arbetstid. Big no no
Citera
2022-11-19, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Fråga: kan man verkligen handla på NK med sina becknade pengar...? Kan jag gå och handla för 30k där och langa upp en sportbag med sedlar på disken när jag ska betala...? Tar de emot pengarna? Ringer de snuten...?

Vågar A9 ha sina tvivelaktiga inkomster på sitt Swedbank-konto...? Är väl för fan ingen som swishar sin knark-betalning...?

Om Du bara visste hur många puckon det finns...
Citera
2022-11-19, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Alltså när folk är myndiga har de ju "rätt" att förstöra sitt liv. Om föräldrarna hämtar henne med våld kan hon anmäla dem för kidnappning. Vi vet inte om de har försökt. Men vi ser ju alla hur besatt hon är - tror någon här att hon skulle lyssna om de ber henne lämna Alex? Och för en ung person som kanske är ännu "ungdomligare" än sin ålder kan det hända att de lyssnar ännu mindre på föräldrarna "de förstår inte hur fin Alex är innerst inne".... Eller så har de inte ens försökt, vad vet vi!
Men tänk på att många anhöriga går under av oro över barn, syskon och föräldrar som missbrukar och/eller är i destruktiva relationer. Det går inte att "rädda" folk som inte vill rädda sig själva. Efter 18 gör man som man vill...
EDIIT:
Alltså, de kan kanske göra en "intervention", hämta och åka iväg någonstans och försöka tala henne till rätta men de kan ju inte hålla henne någonstans mot hennes vilja, om hon inte är typ psykotisk och får tvångsvård.... Och med hennes besatthet är det nog svårt.

Jo, jag förstår vad Du menar. Och Du har rätt, dom skulle behöva bryta några lagar för att få sin dotter på rätt köl.

Men seså - bryt dom! Innan deras dotter bryts! Det finns inga andra alternativ. Hon kommer tacka dom i sinom tid.

Jag skulle aldrig kunna stå på sidan om, och sluta upp i publiken, som har som största nöje - att betrakta och håna min dotter. Det är för mig helt sjukt.

Sen är jag självklart införstådd i att gemene man inte bryter lagar. Men kom igen - deras enda dotter ffs!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in