Citat:
Ursprungligen postat av
ambivalensia
Det va på söndag, men svårt att tro att det kommer någon då! Alva har visst svårt för att svälja hur han knulla andra(förståeligt). Deras reunion går inte så bra direkt. Han låtsas vilja lösa saker med henne men har fortfarande kontakten kvar med andra tjejer. Iallafall en! Sån shady liten kyckling. Sitter och gråter hos Lokal, han blir så "hårt dömd", han "fattar inte"... Han tror han är en gud. Och guds gåva till kvinnor. Vill inte ens veta av min vän längre som knullade honom. Alla som ser upp till honom är ju hjärndöda. Och Alva, vakna! Du förnedrar dig något enormt. Du lurar dig själv om du tror det kan bli bra. Visst fattar jag att det gör ont. Men han är inte den som kommer laga dig. Bara hålla såret öppet.
Jasså sitter han i gråter ut hos lokal?😂
Citat:
Ursprungligen postat av
Ixin
Stor skillnad pundare?.
Rusha?
Do explain. Helst på svenska.
Oj förlåt mig glömde sätta ett kommatecken efter stor skillnad och pundare. Viste inte att mina inlägg skulle betygsättas.
Att punda är väl ganska uppenbart vad det betyder, sitta i nån smutsig lägenhet och knarkar med likasinnade, att leva i misär och sno koppar typ.
Att rusha kan vara olika saker, typ smash and grab, rån, beckna (mängder, inte några gram) osv, inte något källarpunderi.
Citat:
Ursprungligen postat av
ambivalensia
Alex vill hellre säga att han rushar för att känna sig mer gangster. Inte lika coolt att säga sanningen, att han bara är en simpel pundare. 🐔
Exakt så, Alex kallar det rush för att det ska låta coolare, och alla hans små fans tkr de är jätte häftigt när han egentligen bara är en knarkar.
Citat:
Ursprungligen postat av
se8035
Håller med, maken till otydligt imlägg får mig undra vilken nivå folk här skriver på. Verkar vara samma IQ som Alex himself om inte lägre

Haha håll käften din luffare, ditt liv är nog skit roligt, sitta på Flashback en fredag kväll och klaga på folks stavning! Önskar jag var som dig 🙈