2022-10-21, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Skulle inte det komma på Söndag?
Jaha jag kanske läste fel! Inte speciellt intresserad ändå iofs 😅
Citera
2022-10-21, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolkis
Han e helt lost hade skämts ihjäl om jag var alvi halvi

Bajs-Alva har nog fullt upp med att skämmas för sig själv, att smutsa ner en stuga med avföring så pass mycket att saneringsfirman är tvugna att gå in med gasmasker är nog bland de sjukaste jag har hört.

Vilket dunderpar, de passar verkligen ihop! Bajs-Alva och Pundar-Alex.
Citera
2022-10-22, 00:56
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Verkar inte komma någon video från Alva idag ändå

Det va på söndag, men svårt att tro att det kommer någon då! Alva har visst svårt för att svälja hur han knulla andra(förståeligt). Deras reunion går inte så bra direkt. Han låtsas vilja lösa saker med henne men har fortfarande kontakten kvar med andra tjejer. Iallafall en! Sån shady liten kyckling. Sitter och gråter hos Lokal, han blir så "hårt dömd", han "fattar inte"... Han tror han är en gud. Och guds gåva till kvinnor. Vill inte ens veta av min vän längre som knullade honom. Alla som ser upp till honom är ju hjärndöda. Och Alva, vakna! Du förnedrar dig något enormt. Du lurar dig själv om du tror det kan bli bra. Visst fattar jag att det gör ont. Men han är inte den som kommer laga dig. Bara hålla såret öppet.
Citera
2022-10-22, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Han har väl inte suttit inne för kvinnomisshandel? Eller?

Han möter inte upp Alex för att han är utomlands ?
Och anledningen till att Alex inte backar är ju enbart för att han är påtänd och psykotisk, och snälla nån sluta kalla det rusha! Alex rushar inte han knarkar, stor skillnad pundare som Alex bränner pengar och hjärnceller till skillnad från när man är på en rush gör man pengar

Stor skillnad pundare?.

Rusha?

Do explain. Helst på svenska.
Citera
2022-10-22, 02:07
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Stor skillnad pundare?.

Rusha?

Att punda är ju att knarka, alltså bara droga ner sig är målet. Kanske stjäla och ständigt jaga pengar till sina droger kan ingå också om de har det fattigt, eller pundar för mycket för sina inkomster.

Att rusha är mer ett ord för att sälja droger väl? Stressa runt och möta pundare som vill köpa osv osv. Punda kan man nog göra samtidigt, men det kanske inte blir så mycket kvar att sälja bara Eller har jag fel ni som vet?

Edit; Alex vill hellre säga att han rushar för att känna sig mer gangster. Inte lika coolt att säga sanningen, att han bara är en simpel pundare. 🐔
Senast redigerad av ambivalensia 2022-10-22 kl. 02:11. Anledning: Tillägg
Citera
2022-10-22, 02:08
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambivalensia
Att punda är ju att knarka, alltså bara droga ner sig är målet. Kanske stjäla och ständigt jaga pengar till sina droger kan ingå också om de har det fattigt, eller pundar för mycket för sina inkomster.

Att rusha är mer ett ord för att sälja droger väl? Stressa runt och möta pundare som vill köpa osv osv. Punda kan man nog göra samtidigt, men det kanske inte blir så mycket kvar att sälja bara Eller har jag fel ni som vet?

Fp
Citera
2022-10-22, 03:43
Medlem
Citat:

Edit; Alex vill hellre säga att han rushar för att känna sig mer gangster. Inte lika coolt att säga sanningen, att han bara är en simpel pundare. 🐔

Rusha är samma sak som beckna?
Senast redigerad av Ixin 2022-10-22 kl. 04:10.
Citera
2022-10-22, 04:02
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Stor skillnad pundare?.

Rusha?

Håller med, maken till otydligt imlägg får mig undra vilken nivå folk här skriver på. Verkar vara samma IQ som Alex himself om inte lägre
Citera
2022-10-22, 04:22
Medlem
Hahahahahaha asså att folk ens tror att han kommer kunna bli ren när han är sån borst-torsk som han är , kommer alltid finnas trasiga luder som Alva som tänder på sånna kräk , hur det nu kan gå till.. stackars luder
Citera
2022-10-22, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Hahahahahaha asså att folk ens tror att han kommer kunna bli ren när han är sån borst-torsk som han är , kommer alltid finnas trasiga luder som Alva som tänder på sånna kräk , hur det nu kan gå till.. stackars luder

Borst torsk?

Genuin frågan. Borst = Ladd?
Citera
2022-10-22, 05:29
Medlem
Citat:
Borst torsk?

Genuin frågan. Borst = Ladd?

Svar ja.
Citera
2022-10-22, 11:28
Medlem
Citat:
Det va på söndag, men svårt att tro att det kommer någon då! Alva har visst svårt för att svälja hur han knulla andra(förståeligt). Deras reunion går inte så bra direkt. Han låtsas vilja lösa saker med henne men har fortfarande kontakten kvar med andra tjejer. Iallafall en! Sån shady liten kyckling. Sitter och gråter hos Lokal, han blir så "hårt dömd", han "fattar inte"... Han tror han är en gud. Och guds gåva till kvinnor. Vill inte ens veta av min vän längre som knullade honom. Alla som ser upp till honom är ju hjärndöda. Och Alva, vakna! Du förnedrar dig något enormt. Du lurar dig själv om du tror det kan bli bra. Visst fattar jag att det gör ont. Men han är inte den som kommer laga dig. Bara hålla såret öppet.
Jasså sitter han i gråter ut hos lokal?😂
Citat:
Stor skillnad pundare?.

Rusha?

Oj förlåt mig glömde sätta ett kommatecken efter stor skillnad och pundare. Viste inte att mina inlägg skulle betygsättas.
Att punda är väl ganska uppenbart vad det betyder, sitta i nån smutsig lägenhet och knarkar med likasinnade, att leva i misär och sno koppar typ.
Att rusha kan vara olika saker, typ smash and grab, rån, beckna (mängder, inte några gram) osv, inte något källarpunderi.
Citat:
Alex vill hellre säga att han rushar för att känna sig mer gangster. Inte lika coolt att säga sanningen, att han bara är en simpel pundare. 🐔
Exakt så, Alex kallar det rush för att det ska låta coolare, och alla hans små fans tkr de är jätte häftigt när han egentligen bara är en knarkar.
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Håller med, maken till otydligt imlägg får mig undra vilken nivå folk här skriver på. Verkar vara samma IQ som Alex himself om inte lägre
Haha håll käften din luffare, ditt liv är nog skit roligt, sitta på Flashback en fredag kväll och klaga på folks stavning! Önskar jag var som dig 🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in