Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du medger alltså att det till allra största delen är ett manligt klientel som besöker de renodlade thaimassagesalongerna som i väldigt många fall erbjuder extra?
När har jag påstått att det är jag som spanar?
Hmm tack.....omkring 2441 tillfälliga förbindelser av sexuell art verkar alltså ha sålts på thaibordellen, en icke obetydlig siffra, nu förstår man bättre varför antalet salonger exploderat i antal, det här kommersen tycks ju vara rena rama guldgruvan för samvetslösa personer som inte drar sig för att bedriva koppleri i stor skala. Frågan är bara varför det finns som tomtar som du som ens vill försvara en sån här extremt sunkig verksamhet?
När man läser FUP:et så slås man av hur jävla oseriöst det där thaimassageträsket tycks vara, ingen har hävdat att alla salonger är oseriösa eller drivs med ett kriminellt uppsåt men en betydande del kan faktiskt misstänkas vara detta.
Nej det medger jag inte, finner ingen anledning att ändra det jag tidigare svarat dig mer än en gång.
Ok, sorry. Jag antog att du iaf förstod vad du själv skriver. My bad!
Så 2.441 dömda sexköpare blev resultatet av denna förundersökning? Sen kallar du andra druckna? Kan du visa var du fått den siffran ifrån? För det kan väl inte vara så att de inte dömdes när polisen har bevis för sexköp?
Kan du i kronor specifiera denna guldgruva? Hur mycket drog ägaren in i snitt per månad? Hur mycket tjänade de anställda som sålde dessa förfärliga tjänster?
Om vi leker lite med ord; "slås man av hur jävla oseriöst det där thaimassageträsket tycks vara, ingen har hävdat att alla salonger är oseriösa eller drivs med ett kriminellt uppsåt men en betydande del kan faktiskt misstänkas vara detta."
Om vi byter ut thaimassage mot kebabställe, pizzeria, närlivs, invandrarförening, bilhandlare, frukt&gröntgrossist mm mm. Är inte det lika sant? Varför är just thaimassage prioriterat för dig?
Edit: ser att vissa frågor hann ställas av clanton medan jag skrev mitt inlägg.