2017-05-09, 14:04
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Kan du uppvisa denna DOKUMENTATION? Vad är det för typ av salong förresten du pratar om? Jag borde kanske skrivit NÄSTAN bara män, då faller kanske polletten ner hos somliga? En fråga, din "goda vän" som har en fru som äger en salong, tillåter hon att massöserna säljer extratjänster och hur redovisas i så fall dessa "extrainkomster" i kassaregistret?

Och du, jag diskuterar uteslutande de thaisalonger som extremt ofta är belägna i källarvåningar runt om i Stockholm, kvinnliga kunder syns väldigt sällan i strömmen av manliga kunder. Nån invändning mot detta?

Ingen direkt invändning mot det men en fråga. Varför sitter du och spanar mot thaisalonger runt om i stockholm, du inser att ditt beteende är rätt udda väl? Personligen anser jag att ditt smygande i buskarna runt dessa ställen är betydligt mer oroväckande än det som ev pågår inne i salongerna. Har du berättat om din hobby för din psykiater?

Och källan till kön på klientel och andel happy-ending finns i FUP från Uppsala. Be din gode man läsa den högt för dig så går säkert informen fram även till dig.

Att kalla dig foliehatt vore orättvist mot de riktiga foliehattarna.
Senast redigerad av Tr4ms 2017-05-09 kl. 14:09.
Citera
2017-05-09, 14:16
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Nej, jag går verkligen inte på thaimassage för det finns inga anledningar i världen att göra detta men jag har istället tillgång till högst tillförlitlig underrättelseinformation om vad som försiggår på vissa salonger i Stockholmsområdet. Kan inte du ta in detta en gång för alla så slipper det bli så tjatigt i tråden?

Nu när du erkänt att du ligger i buskarna och spanar blir detta inlägg intressant för att visa på den omfattning ditt smygspionerande har.

Gör du detta på heltid, bara kvällar och helger eller är det begränsat till dina permissioner?
Citera
2017-05-09, 14:28
Medlem
Citat:
Kan du uppvisa denna DOKUMENTATION?

Och du, jag diskuterar uteslutande de thaisalonger som extremt ofta är belägna i källarvåningar runt om i Stockholm, kvinnliga kunder syns väldigt sällan i strömmen av manliga kunder. Nån invändning mot detta?
Varför uppvisar du inte någon dokumentation själv på dina fördomar?
Dessutom skrev du bara män...

Men bra du erkänner här att du redan från början varit off topic i denna tråd, eftersom salongen i fråga dels inte låg direkt i en källarvåning och dels så hade den påfallande många kvinnliga kunder, vilket du skulle ha insett om du skulle ha använt dig av något som heter google, men det kräver ju iofs att du känner till vilken salong det är fråga om och då blir det väl för svårt för dig eftersom du är en pajas av sällan skådat slag.
Citera
2017-05-09, 14:32
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Kan du uppvisa denna DOKUMENTATION? Vad är det för typ av salong förresten du pratar om? Jag borde kanske skrivit NÄSTAN bara män, då faller kanske polletten ner hos somliga? En fråga, din "goda vän" som har en fru som äger en salong, tillåter hon att massöserna säljer extratjänster och hur redovisas i så fall dessa "extrainkomster" i kassaregistret?

Det skulle aldrig i livet falla mig in att " visa" något för ett psyco som du.
Kan DU visa upp de salonger som ligger i " källare" och som utför de konster du beskriver, och dessutom ägnar sig åt koppleri, människohandel, svarta pengar och allt va fan du har fått på den uns till hjärna du har i huvet.?
Citera
2017-05-09, 15:10
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr4ms
Ingen direkt invändning mot det men en fråga.

Du medger alltså att det till allra största delen är ett manligt klientel som besöker de renodlade thaimassagesalongerna som i väldigt många fall erbjuder extra?

Citat:
Varför sitter du och spanar mot thaisalonger runt om i stockholm

När har jag påstått att det är jag som spanar?

Citat:
Och källan till kön på klientel och andel happy-ending finns i FUP från Uppsala.

Hmm tack.....omkring 2441 tillfälliga förbindelser av sexuell art verkar alltså ha sålts på thaibordellen, en icke obetydlig siffra, nu förstår man bättre varför antalet salonger exploderat i antal, det här kommersen tycks ju vara rena rama guldgruvan för samvetslösa personer som inte drar sig för att bedriva koppleri i stor skala. Frågan är bara varför det finns som tomtar som du som ens vill försvara en sån här extremt sunkig verksamhet?

När man läser FUP:et så slås man av hur jävla oseriöst det där thaimassageträsket tycks vara, ingen har hävdat att alla salonger är oseriösa eller drivs med ett kriminellt uppsåt men en betydande del kan faktiskt misstänkas vara detta.
Citera
2017-05-09, 15:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Det skulle aldrig i livet falla mig in att " visa" något för ett psyco som du.
Kan DU visa upp de salonger som ligger i " källare" och som utför de konster du beskriver, och dessutom ägnar sig åt koppleri, människohandel, svarta pengar och allt va fan du har fått på den uns till hjärna du har i huvet.?

Återigen skriver du debattinlägg som får en att misstänka att du är drucken, visa nu upp dokumentationen som styrker att könsfördelningen av kunder är 40/60 till männens fördel på salongen som din väns fru driver.

Det var faktiskt du som kom med ett påstående så upp till bevis nu

Och det räcker alldeles utmärkt att åka runt i Stockholms utkanter för att inse att källarsalonger är mycket vanligt, jag tänker inte namnge någon salong men många av salongerna jag känner till ligger faktiskt belägna i källarvåningen, undantag finns givetvis.
Citera
2017-05-09, 15:48
Medlem
Citat:
Återigen skriver du debattinlägg som får en att misstänka att du är drucken, visa nu upp dokumentationen som styrker att könsfördelningen av kunder är 40/60 till männens fördel på salongen som din väns fru driver.

Det var faktiskt du som kom med ett påstående så upp till bevis nu

Och det räcker alldeles utmärkt att åka runt i Stockholms utkanter för att inse att källarsalonger är mycket vanligt, jag tänker inte namnge någon salong men många av salongerna jag känner till ligger faktiskt belägna i källarvåningen, undantag finns givetvis.
Upp till bevis själv nu Visa lite dokumentation som bevisar det du själv påstår och mässar om, du kan börja med bevis på de 2441 sexköp som du hänvisar till i Uppsala fallet, blev 2441 köpare dömda där eller är det fortfarande bara en lös uppskattning av polisen baserat på spaning under sex månader samt en lika fördomsfull spaningsledare som dig?
Det r du som påstår att 2441 sexköp genomförts så upp till bevis nu med dokument som kan styrka dina tvångstankar.
Citera
2017-05-09, 16:18
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Du medger alltså att det till allra största delen är ett manligt klientel som besöker de renodlade thaimassagesalongerna som i väldigt många fall erbjuder extra?

När har jag påstått att det är jag som spanar?

Hmm tack.....omkring 2441 tillfälliga förbindelser av sexuell art verkar alltså ha sålts på thaibordellen, en icke obetydlig siffra, nu förstår man bättre varför antalet salonger exploderat i antal, det här kommersen tycks ju vara rena rama guldgruvan för samvetslösa personer som inte drar sig för att bedriva koppleri i stor skala. Frågan är bara varför det finns som tomtar som du som ens vill försvara en sån här extremt sunkig verksamhet?

När man läser FUP:et så slås man av hur jävla oseriöst det där thaimassageträsket tycks vara, ingen har hävdat att alla salonger är oseriösa eller drivs med ett kriminellt uppsåt men en betydande del kan faktiskt misstänkas vara detta.

Nej det medger jag inte, finner ingen anledning att ändra det jag tidigare svarat dig mer än en gång.

Ok, sorry. Jag antog att du iaf förstod vad du själv skriver. My bad!

Så 2.441 dömda sexköpare blev resultatet av denna förundersökning? Sen kallar du andra druckna? Kan du visa var du fått den siffran ifrån? För det kan väl inte vara så att de inte dömdes när polisen har bevis för sexköp?

Kan du i kronor specifiera denna guldgruva? Hur mycket drog ägaren in i snitt per månad? Hur mycket tjänade de anställda som sålde dessa förfärliga tjänster?

Om vi leker lite med ord; "slås man av hur jävla oseriöst det där thaimassageträsket tycks vara, ingen har hävdat att alla salonger är oseriösa eller drivs med ett kriminellt uppsåt men en betydande del kan faktiskt misstänkas vara detta."
Om vi byter ut thaimassage mot kebabställe, pizzeria, närlivs, invandrarförening, bilhandlare, frukt&gröntgrossist mm mm. Är inte det lika sant? Varför är just thaimassage prioriterat för dig?

Edit: ser att vissa frågor hann ställas av clanton medan jag skrev mitt inlägg.
Senast redigerad av Tr4ms 2017-05-09 kl. 16:26.
Citera
2017-05-09, 16:44
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nej det medger jag inte, finner ingen anledning att ändra det jag tidigare svarat dig mer än en gång.

Är du berusad? Du medgav ju att övervägande delen av kunderna är män i ditt förra inlägg?

Citat:
Så 2.441 dömda sexköpare blev resultatet av denna förundersökning? Sen kallar du andra druckna? Kan du visa var du fått den siffran ifrån? För det kan väl inte vara så att de inte dömdes när polisen har bevis för sexköp?

Vem har påstått att 2441 sexköpare blev dömda? Personen som drivit bordellen har möjliggjort att omkring 2441 tillfälliga sexuella förbindelser mot ersättning har ägt rum. Lite skillnad va? Man kan nästan börja misstänka att du har flaskbottnar till glasögon.

Citat:
Kan du i kronor specifiera denna guldgruva? Hur mycket drog ägaren in i snitt per månad? Hur mycket tjänade de anställda som sålde dessa förfärliga tjänster?

Varför inte studera åtalet tramspelle?

https://minfil.org/Tbzemfbebb/koppleri_uppsala.pdf

Citat:
Om vi leker lite med ord; "slås man av hur jävla oseriöst det där thaimassageträsket tycks vara, ingen har hävdat att alla salonger är oseriösa eller drivs med ett kriminellt uppsåt men en betydande del kan faktiskt misstänkas vara detta."
Om vi byter ut thaimassage mot kebabställe, pizzeria, närlivs, invandrarförening, bilhandlare, frukt&gröntgrossist mm mm. Är inte det lika sant? Varför är just thaimassage prioriterat för dig?

Varför är just thaimassage prioriterat för dig?

Det ska nog inte heller behöva påpekas men de branscher du nämner ovan förutom thaisalongerna ägnar sig inte åt koppleri och du kan med fördel starta en tråd som avhandlar fusk inom dessa branscher men inte här.
Citera
2017-05-09, 17:08
Medlem
Citat:
Är du berusad? Du medgav ju att övervägande delen av kunderna är män i ditt förra inlägg?

Vem har påstått att 2441 sexköpare blev dömda? Personen som drivit bordellen har möjliggjort att omkring 2441 tillfälliga sexuella förbindelser mot ersättning har ägt rum. Lite skillnad va? Man kan nästan börja misstänka att du har flaskbottnar till glasögon.

Varför inte studera åtalet tramspelle?

https://minfil.org/Tbzemfbebb/koppleri_uppsala.pdf

Varför är just thaimassage prioriterat för dig?

Det ska nog inte heller behöva påpekas men de branscher du nämner ovan förutom thaisalongerna ägnar sig inte åt koppleri och du kan med fördel starta en tråd som avhandlar fusk inom dessa branscher men inte här.

Du skriver ju att 2441 sexköp har ägt rum fram med dokumentationen på detta nu som bevisar det svart på vitt, vi väntar tålmodigt.
Citera
2017-05-09, 19:23
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Du skriver ju att 2441 sexköp har ägt rum fram med dokumentationen på detta nu som bevisar det svart på vitt, vi väntar tålmodigt.

Läs åtalet i mitt förra inlägg där man kommer in på Gärningar men bortsett från det din tramspelle, borde inte du försöka lugna ner dig innan du bryter ihop totalt?
Citera
2017-05-09, 19:55
Medlem
Citat:
Läs åtalet i mitt förra inlägg där man kommer in på Gärningar men bortsett från det din tramspelle, borde inte du försöka lugna ner dig innan du bryter ihop totalt?
Det har jag gjort för länge sedan och däri hittar jag inga bevis på att 2441 sexköp faktiskt har genomförts.
Så återigen fram med domkumenten nu som bevisar svart på vitt att de har ägt rum.

Och du är det någon som är en tramspelle så är det du och du borde nog ta din medicin nu så du kan sova i natt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in