Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Koppleri är förbjudet och det är just koppleri som tycks vara satt i system på många thaisalonger, varför tror du polisen slog till mot thaisalongen i centrala Stockholm nyligen? Den 38-åriga kvinnan är/var häktad misstänkt för grovt koppleri, vad är det du inte förstår?
Samtidigt postade en viss "skribent" detta tidigare i tråden, det fetade är gjort av mig:
Ingen normalbegåvad person i Sverige inbillar väl sig heller att de som driver salongerna inte är fullt medvetna om att massöserna erbjuder extratjänster och då är det frågan om koppleri.
Och då frågar jag dig eftersom du verkar så oerhört begåvad i detta ämne.
En mamasan som äger en salong, hur ska hon göra så att tjejerna i hennes salong inte gör extra enligt dig?
Lek med tanken att du är ägarinnan/ägare av en salong.
- Till dina tjejer har du allt juridiskt riktigt som anställningsavtal/att de har egna f-skatt sedlar.
- Du får ju inte montera in övervakningskameror i rummen då är du olaglig enligt svensk lag vad jag vet.
I din värld så verkar det som att du är säker på att det är ägarinnan/mamasan som kräver att de ska göra extra (kan säkert förekomma men absolut inte vanligt vad jag vet), eftersom du säger att det är en kriminell verksamhet osv.