Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Jag tror jag vet var salongen ligger men det håller jag för mig själv ett tag till

Men det är ju just därför du (och övriga FI-tomtar ute i vänsterfilen) inte ska sitta och uttala er. Du har aldrig varit på några salonger, du vet inte vad det handlar om. Ni gapar om människohandel hit och dit och att vi ska vara OT. ALLA som har lite koll, antingen via salongbesök eller med kontakter i branschen vet vilken salong det handlar om, vilken ägarinnan är och vilka tjejer det handlar om.
Och viktigast av allt, för att vara OT, i den salongen skedde ingen människohandel eller tvång. Tjejerna har varit här i många år, och flera av dem har svenska pojkvänner/makar, det enda tvång de tjejerna möjligen upplevde var det sociala tvånget att de måste ha senaste iPhone eller dyraste LV-väskan. Då är det bra med snabba pengar, och rent teoretiskt kan ägarinnan vara ovetande om vad som händer i rummen (för att ta det tillbaka OT gällande kopplerifrågan). Det är bara du och andra förståsigpåare som inte har koll, snackar om brottsoffer istället för pryl- och statuskåta tjejer som rent krasst är för lata för att knega på en restaurang eller städa och spara pengar som alla andra.
Sker det människohandel och tvång på någon annan salong är jag självklart emot det och tycker den ska stängas, men det är inte vad den här tråden handlar om, så ta din gräsklippare och spola ner dig nu.
Nu, ser jag fram emot att läsa en FUP...