Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Och vad är ditt problem? Jag är bara en av många bekymrade medborgare som sett salongerna växa fram ohämmat likt ett virus som sprider sig med överraskande fart. De salongerna som fifflar/fuskar/säljer extratjänster är samhällets problem för de drar åt sig olika former av kriminalitet.
Det här
ÄR ett problem oavsett vad du än tycker.
Massösernas bästa kan aldrig någonsin vara lika med att dom arbetar under en ägarinna som är i rätt många fall tycks vara lite av spindeln i nätet vad gäller företeelser som koppleri, svart kontanthantering och kanske även trafficking och detta tycks vara satt i system av att döma av tidigare tillslag mot salonger.
Många massöser arbetar också under vidriga former med 10-12 timmars arbetstid med oklara anställningsförhållanden, det tycks snarare vara du som drivs av hat mot massöserna? Du verkar dessutom nästan tro att dom njuter att att jobba från 10-20 sju dagar i veckan med att "betjäna" kunder
? Skulle du själv ställa upp på en liknande anställningsform? Om svaret är ja så sök då anställning på en thaisalong. 
Jah ja, så nu vurmar du helt plötsligt för de som jobbar på salongerna.
Om du kände lika många salongsägare som jag gör, så skulle du se saken från en helt annan vinkel.
Du är så jävla insnöad så man blir förskräck Hu känns det att vara den där perfekta människan? Blir det inte jobbigt att leva upp till din perfektionism?
Och eftersom du aldrig har besökt någon salong, hur kan du veta hur vidriga förhållanden tjejerna lever under?
Du är en jävla kvirulant inget annat, en "ensling på skäret" som garanterat har blivit nobbad av en thaitjej, vilket nog är det lägsta man kan komma, då jag skulle tro att det är bland det svåraste som finns.