2005-12-21, 22:30
Medlem
PiLLerILLers avatar
Det snackas hit och dit om profiler, vilka är det som avses? Lista gärna namnen och vad de gjort för att förtjäna denna K-märkning, för jag har ingen aning om vilka ni menar. I vilka forum huserar dessa illusiva personligheter?
Citera
2005-12-21, 22:57
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Det snackas hit och dit om profiler, vilka är det som avses? Lista gärna namnen och vad de gjort för att förtjäna denna K-märkning, för jag har ingen aning om vilka ni menar. I vilka forum huserar dessa illusiva personligheter?

Nja, dom som pratar om profiler menar nog i huvudsak mig, skulle jag tro...förmodligen menar dom väl även ett par andra användare, men ingen som riktigt når upp till min nivå.
Vad jag har gjort för att förtjäna att bli kallad "profil"?...Nja, oss emellan tror jag att folk här ser upp till mig ganska mycket...och antagligen beror detta på min ganska unika förmåga att dra logiska slutsatser.
Citera
2005-12-21, 23:10
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Kan det inte vara de som har flest inlägg. De skriver många inlägg på olika ställen och blir på så sätt kända. Kolla listan på storpostare och se hur många du känner igen.

http://www.flashback.org/memberlist.php?&order=DESC&sort=posts&pp=30
Citera
2005-12-21, 23:23
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Kan det inte vara de som har flest inlägg. De skriver många inlägg på olika ställen och blir på så sätt kända. Kolla listan på storpostare och se hur många du känner igen.

http://www.flashback.org/memberlist.php?&order=DESC&sort=posts&pp=30
Addera förmågan att uppvisa en personlighet som genomsyrar inläggen så är vi nog ganska nära. Det skall gå att genom att endast läsa inlägget, enkelt avgöra vem som författat det för att man skall få vara profil i min lilla värld.

/perris
Citera
2005-12-21, 23:35
Medlem
Fet-Everts avatar
Jösses vilken fråga! Jag tror att om du ber 20 personer göra en lista över vilka man anser vara profiler på det här forumet, så kommer du garanterat att få 20 olika svar, men flera namn kommer att vara gemensamma för de flesta listor. Jag kan tänka mig några egenskaper som kännetecknar profiler, bortsett från att de varit med under en ganska lång tid och är välkända. (en profil behöver inte stämma in på varje egenskap)

- Bra debattörer
- Lite originell debatteknik
- Märks, tar gärna bladet från munnen
- Många fiender, men desto fler anhängare

Några som jag kan tänka mig ge profilstatus är

Thompa - Bra debattör, något temperamentsfull särskilt när forumfrågor diskuterades. På något vis har den killen min respekt och jag skulle gärna se honom här igen.

Caine_Gothenburg eller Caine777 - En av de bästa debattörerna som funnits på FB. Caine tänjer gärna på gränser och ifrågasätter reglers tillämpning in i absurdum utan att ta hänsyn till att uttrycka sig diplomatiskt. Jag har alltid gillat Caine och jag vill se honom här på forumet igen.

Krokodildon och Petersen - Krokodildon har slutat och Petersen tittar väl in sporadiskt. Ett radarpar som kunde göra seriösa debatter riktigt roliga genom en enorm humor. Två intelligenta människor som jag saknar mycket, men då ingen av dem är bannlyst kanske de återkommer?

TopDawg - Byrackan är Flashback (eller som det kanske borde vara). Okej, några av er tröttnade på honom nu senast, men han var en uppskattad användare med stor käft som inte drog sig för att rikta kritik mot forumet. När han sedan värvades som moderator trodde många att det var ett sätt av Admin att tysta honom och hans kritik. Han höll en lägre profil utåt förvisso, men i Outlaw!! Oj oj oj!

Roger Persson - Antingen så gillar man Roger Persson eller så hatar man honom. Själv gillar jag Roger och när jag började min bana på FB sökte jag ofta på hans inlägg. Läs här så förstår ni varför:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=109045

Silvertejp - Medelålders kvinnlig satanist. Kallade gärna sina motståndare "Kristen" för att förolämpa. Reaktionerna på Silvertejps inlägg var många då hon har ett ganska kontroversiellt sätt att uttrycka sig på. Hon är skoningslös mot kritiker och slipad som en diamant. Dessutom är Silvertejp fullständigt respektlös. Hon har till och med startat trådar för att skälla på moderatorer. Så här behandlar hon för övrigt moderatorerna i feministforumet

"Ja moderatorerna på feminismforum är helt patetiska och förvirrade och har förmodligen sökt jobbet för att kunna skriva kristna tjejer på näsan att dom regerar.."

Här är tråden då hon visar tuttarna för svenska folket
http://www.flashback.org/showthread.php?t=100145

EXTRA: SILVERTEJP CITAT SPECIAL

Vad jag lärt mig om kristna så finner dom sin moraliska standard så självklar att dom inte ens tänker på att dom förolämpar en satanist

Nu är det du som låser upp tråden med motivering att det är inte JAG som flyr ifrån ämnet.
Den där djävla moralen som ni kommer hit för att tracka kristna tjejer för är er och ingen annas.
OKEJ?!
(Om moderatorn Caine Gothenburg som precis låst en tråd för att Silvertejp vägrade diskutera frågan som hon startade tråden med)

Broder..
Det där var ett inlägg i debatten och inte min personliga reaktion, syrakastande muslimer bör som syrakastande muslimer behandlas.
(Caine har precis påtalat för Silvertejp att hon begått ett personangrepp)

Är du för ointelligent för att debattera bör du nog utgå ur detta forum det här är inget jävla hönshus för svarta tuppar utan ett forum där man visar att man äger en hjärna. (Om Bizarre som påtalat att Silvertejp svarat på en tre år gammal tråd)

I den här tråden debatteras satanism och inte kristendom (Saxat från feministforumet )

Att jag är dig fullständig överlägsen eftersom du inte är läs och skrivkunnig. (Om Yokuhama)

För att inte söka min bekantskap så befinner du dig onödigt ofta i mina trådar, tycker du inte det själv? (Om Yokuhama igen)

Bra Rogge, det här är en sak mellan mig och dom andra tjejerna och inte Rabbin Rogers grej. (Om Roger Persson som just förklarat att han tappat lusten att debattera med Silvertejp)

Alla feminster är inte satanister precis som alla egoister inte är satanister.

PS. Roger Persson svarar på kritiken om att han skulle vara en toffelhjälte
http://www.flashback.org/showthread.php?t=121782
Citera
2005-12-21, 23:37
Bannlyst
Nja det fanns mycket kul profiler förut.

Ta tex Slemhinnan, som skulle tacka för den tid som varit, fast den var nyreggad med noll inlägg. http://www.flashback.org/showthread.php?p=869802 (det som gjorde det extra kul var att många folk startade snyft trådar och berättade att dom skulle lämna flashback just i den vevan.)

Nuxvomica Som hade starkt kvinnoförakt Tydligen tog han reda på massa saker om en moderator här på flashback.. Kommer inte ihåg riktigt hur det va, sök så hittar ni

Thompa

Testicula Hans källarhistoria

Tributerna Som härjade på forumet för längessen.. mycket spam, och kiss o bajs.

Av dessa kanske inte så många är kvar iof, vilket e fan tråkigt.
Citera
2005-12-21, 23:44
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raja_ram
Nuxvomica Som hade starkt kvinnoförakt Tydligen tog han reda på massa saker om en moderator här på flashback.. Kommer inte ihåg riktigt hur det va, sök så hittar ni
Han var speciell. Har för mig han hade en fantasi att åka ner till Polen och bajsa en hora i munnen.
Citera
2005-12-21, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Han var speciell. Har för mig han hade en fantasi att åka ner till Polen och bajsa en hora i munnen.
Haha, japp men det var efter att en annan användare berättat att han använt en polsk hora som toalett

http://www.flashback.org/showthread.php?t=25604
Citera
2005-12-21, 23:58
Medlem
Roger Persson är ju rolig av sig.

"Jag och tanten satt och funderade på det här med invandring, matkultur och så vidare. Vi ogillar invandraren men tycker om hans kebab och gyros."

"På det viset så undviker man dels att gynna Al Qaida (dit säkert mina kebabpengar oavkortat går) och dels så tar man ifrån invandraren hans levebröd och därigenom försvårar vardagen för honom. Således är hemmagjord kebab inte bara en god och närande måltid - det är en insats för samhället."

Från "Nu ska jag lura en invandrare - jag ska göra min egen kebabtallrik!"
Citera
2005-12-22, 00:01
Medlem
Konrad Haifas avatar
Nux borde verkligen avbannas. Fantastisk hetsig person som kombinerade nazism, bajssex, hög intelligens(egen utsago), allmänbildning och osande svador mot sina fiender.

En avbannad Nux är bättre än tio Loungeare i listtrådar

Thompa var också en bra man, tyvärr klarade väl vissa mods inte att han ifrågasatte deras Internetstorhet. Benåda honom också!
Citera
2005-12-22, 00:15
Medlem
B-O Gavne måste väl räknas som flashbackprofil
Citera
2005-12-22, 00:18
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
B-O Gavne måste väl räknas som flashbackprofil
Han är nog profilen med stort P faktiskt, går väl vandringssägner om honom över hela internet vid det här laget.

MAR och Ezzelino är två självklara profiler som jag ser det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in