2006-01-04, 13:15
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Slut på förslag!
http://www.flashback.org/showthread.php?t=282347&page=6

Poll?

Jo...

Har dock inte tid att göra det idag. Det får vänta till helgen. Jag hoppas ni inte förgås av spänning fram tills dess.
Citera
2006-01-04, 13:20
Medlem
Siden-Carlssons avatar
TopDawg
Som Evert redan varit inne på så gick ingen i outlaw säker från Toppis vrede. Driven av en egen men ändå rättvisemärkt moral gick han bärsärk i snart sagt varenda omröstning och diskussion som rörde forumet. Ni som följde CharlieR-bråket kan tänka er ungefär hur det lät i outlaw när han gick loss på sina moderatorskollegor. Saknar honom mycket.

Hyland
Har kanske tappat lite fart på sistone, men man kan inte komma ifrån att denna karaktär som diggar könsrock, bär trosor, är folkölsalkoholist och som inte tycker att man är bög bara för att man suger av en polare är sanslöst rolig emellanåt. Jag säger karaktär, för är han på riktigt eller på låtsas? Jag vet inte, och det är lite kittlande. Vissa bilder visar dock att han faktiskt bär trosor emellanåt. I sina bästa stunder ett komiskt geni.

Roger Persson
Vår egen redneck. Provokatör av storas mått och har fått sinnet att rinna över på undertecknad fler än en gång. Bakom döljer sig en man med ett stort hjärta.
Citera
2006-01-04, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
TopDawg
Som Evert redan varit inne på så gick ingen i outlaw säker från Toppis vrede. Driven av en egen men ändå rättvisemärkt moral gick han bärsärk i snart sagt varenda omröstning och diskussion som rörde forumet. Ni som följde CharlieR-bråket kan tänka er ungefär hur det lät i outlaw när han gick loss på sina moderatorskollegor. Saknar honom mycket.

Hyland
Har kanske tappat lite fart på sistone, men man kan inte komma ifrån att denna karaktär som diggar könsrock, bär trosor, är folkölsalkoholist och som inte tycker att man är bög bara för att man suger av en polare är sanslöst rolig emellanåt. Jag säger karaktär, för är han på riktigt eller på låtsas? Jag vet inte, och det är lite kittlande. Vissa bilder visar dock att han faktiskt bär trosor emellanåt. I sina bästa stunder ett komiskt geni.

Roger Persson
Vår egen redneck. Provokatör av storas mått och har fått sinnet att rinna över på undertecknad fler än en gång. Bakom döljer sig en man med ett stort hjärta.
Carlsson är i fel tråd.
Citera
2006-01-04, 14:49
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Carlsson är i fel tråd.

Inte första gången i sådana fall.
Citera
2006-01-04, 21:54
Medlem
ricksons avatar
Nuxvomica, Roger Persson och Thompa är för mig tre starka "profiler".
Kul att läsa Silvertejpspecialen
Citera
2006-01-04, 22:15
Moderator
impieteers avatar
Ledsen, Säkre Sammy, men mitt nick har inget som helst med mitt namn att göra. jag heter inte Peter, således. Och du heter väl inte Sammy heller gissar jag?

En profil är för mig en "snackis". Kan en profil få ett större erkännande (om det nu är något positivt kan ju diskuteras) än om det är någon som dyker upp som samtalsämne på en forumfest utan att vara närvarande?
Citera
2006-01-04, 22:32
Medlem
tomibollen_2s avatar
Själv är jag självabdikerad maskot på FB det kallar jag för profil
Citera
2006-12-27, 03:35
Medlem
Cineastens avatar
Märkligt att jag missat den här tråden.

Självklart är tidigare användare som Nux och thompa profiler. Lika mycket profiler som Caine, B-O Gavne, Chockad, Info, Roger Persson, Pluxor, Mika och Cosmiq.

Huruvida det är positivt eller negativt att vara en forumprofil är ju inte relevant faktiskt. Som forumprofil sticker man ut och gör sin "röst hörd" på ett klart och tydligt sätt. Om det sen är rent dravel eller i form av vettiga, tänkvärda inlägg, spelar mindre roll.
Citera
2006-12-27, 04:16
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Självklart är tidigare användare som Nux och thompa profiler. Lika mycket profiler som Caine, B-O Gavne, Chockad, Info, Roger Persson, Pluxor, Mika och Cosmiq.

Trots att jag hängt här i rätt många år nu så har jag aldrig någonsin hört talas om Mika eller Cosmiq...
Citera
2006-12-27, 14:26
Medlem
Cineastens avatar
Märkligt. Men de har kanske inte varit så aktiva de senaste åren? Mika var den rasmedvetne knäppgöken som tjatade om hur fula och värdelösa negrer var (det var många som garvade åt hans inlägg. Han var rätt poppis jämte Nux pga sitt "roliga" ordval) och Cosmiq är en kille som ursprungligen är från Libanon som skrivit mycket om livet i förorten, kriminella "kändisar", narkotika, kriminalpolitik etc. Hade tidigare en ruggigt stöddig framtoning men har lugnat ned sig betydligt sen ett par år. Trevlig och påläst snubbe med bestämda åsikter om det mesta.

Tidigare var jag övertygad om att han var helt dum i huvudet men det är han verkligen inte. Sen delar jag knappast alla hans åsikter men det hör inte till saken.

Exempel på hur det kunde se ut när Mika fick för sig att skriva något om "rasfrämlingarna" som han så gärna kallade dem..

Citat:
När rasfrämlingar sodomerar vår vita avkomma och förstör vår vita ras så är det dags att agera med krafttag mot detta lågpannade färgade slödder.. Vit enighet nu..!!
Citera
2006-12-27, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tibet
Jag har både blivit uppspårad samt spårat upp användare IRL
Men vi har aldrig träffats, som tur är.

Nihilizten spårade ju upp mig genom rykten som spridits via kamelnomader som flyttat 100 mil.
Citera
2006-12-28, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blight
Nihilizten spårade ju upp mig genom rykten som spridits via kamelnomader som flyttat 100 mil.

Ingen jag känner som flyttat hit och ingen "kamelnomad".

Ingen är anonym på nätet
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in