2017-08-24, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannon
Ja men där blir han en av många externa kritiker.

Rent jävla trams. Kritiker? Bannon har själv sagt att han kommer att påbörja ett krig mot Trumps motståndare. Detta krig för han bättre från Breitbart än från Vita huset.

Citat:
På insidan av VH var han en del av Trumps entourage.Nej jag hoppades på mindre av "more of the same".

Och just det är vad du får. Jag tror att du saknar kompetens att bedöma det här.
Citera
2017-08-28, 22:44
Medlem
Bannons avatar
"Steve Bannon to Speak at Zionist Organization of America Dinner: ‘No Better Friend’ to ‘the Jewish State of Israel"

http://www.breitbart.com/big-government/2017/08/28/steve-bannon-to-speak-at-zionist-organization-of-america-dinner-no-better-friend-to-the-jewish-state -of-israel/
Citera
2017-08-29, 06:50
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Rent jävla trams. Kritiker? Bannon har själv sagt att han kommer att påbörja ett krig mot Trumps motståndare. Detta krig för han bättre från Breitbart än från Vita huset.

Och just det är vad du får. Jag tror att du saknar kompetens att bedöma det här.
Kriget är igång för fullt...tyvärr inte mot utan för Trumps motståndare:

Bannon wages war against Trump-backed candidate in Alabama

Citat:
Just-departed White House chief strategist Steve Bannon is breaking from President Donald Trump in the closely watched Alabama Senate special election.

During a closed-door meeting with powerful conservatives in Washington last week, Bannon declared that he's supporting former state Supreme Court Justice Roy Moore over Trump-endorsed incumbent Sen. Luther Strange, according to two people who were present. Bannon, who just over a week ago left the White House to rejoin the conservative website Breitbart News, said that he is looking to activate the conservative base to Moore’s cause.

http://www.politico.com/story/2017/08/28/bannon-moore-alabama-senate-trump-242120
Citera
2017-08-29, 07:47
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet

http://www.politico.com/story/2017/08/28/bannon-moore-alabama-senate-trump-242120

Glöm inte att man även har fullt krig med Fox "news" vilket Breitbart även lovade att man skulle göra samma dag som Bannon försvann från vita huset.
Citera
2017-08-29, 08:40
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:

Strange är pro-McConell, medan Moore är en mer trumpisk kandidat

Både Bannon, Roger Stone och andra "troll-höger" backar Moore.

Trump verkar ha tappat intresse för Strange.
https://www.washingtonpost.com/powerpost/trump-considers-backing-away-from-strange-in-heated-alabama-senate-runoff/2017/08/25/693e8de6-89a8-11e7-961d-2f373b3977ee_story.html
Trump considers turning focus away from heated Alabama Senate runoff
Citat:
President Trump is considering turning his focus away from a heated Republican primary runoff in Alabama, according to multiple Republicans close to the White House, potentially underscoring the deteriorating relationship between the president and the Senate GOP.
Citat:
With Strange in the Senate, McConnell’s job would be easier than with Moore, a far-right fire-thrower who sent a fundraising email this week with the subject line, “It’s time to take King McConnell’s crown.” A Moore win also would raise the possibility that future Republican Senate candidates would run on an anti-McConnell promise, especially in red-state primary races — putting his leadership in jeopardy.
Moore: “It’s time to take King McConnell’s crown.”
Citera
2017-08-29, 11:36
Medlem
Citat:
"Steve Bannon to Speak at Zionist Organization of America Dinner: ‘No Better Friend’ to ‘the Jewish State of Israel"

http://www.breitbart.com/big-government/2017/08/28/steve-bannon-to-speak-at-zionist-organization-of-america-dinner-no-better-friend-to-the-jewish-state -of-israel/

Zionisten Bannon förnekar sig inte. The cat is out of the bag, som man brukar säga. Tyvärr går ju även Trump i ADL:s, AIPAC:s och ZOA:s ledband. Skillnaden mellan Trump och Bannon är att det inte är helt fastlagt om Trump gör det av egen vilja eller att han är tvingad till det. Det lutar dock åt det förstnämnda tyvärr. Jag ger det 10% chans att det inte är så. Men det märker vi i framtiden. Tror man kan göra en komplett analys av Trump när året lider mot sitt slut.
Citera
2017-08-29, 22:30
Medlem
Citat:

Dåre. Anledningen till att Trump gav sitt förmenta stöd till den andra kandidaten är att det är Mitch McConnells kandidat. Detta som en vinkning till McConnell. Vill McConnell fortsätta ha kvar Obamacare och vill undvika skattereform? Troligen. Trump har även backat från sitt tidigare stöd.

För varför skulle Trump stödja den Bannon inte stödjer?
Citera
2017-08-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TallyStick
Zionisten Bannon förnekar sig inte. The cat is out of the bag, som man brukar säga. Tyvärr går ju även Trump i ADL:s, AIPAC:s och ZOA:s ledband. Skillnaden mellan Trump och Bannon är att det inte är helt fastlagt om Trump gör det av egen vilja eller att han är tvingad till det. Det lutar dock åt det förstnämnda tyvärr. Jag ger det 10% chans att det inte är så. Men det märker vi i framtiden. Tror man kan göra en komplett analys av Trump när året lider mot sitt slut.

Jag gjorde min analys för över två år sedan och jag kan meddela dig redan nu att Trump inte är en palestina-sympatisör. Du förstår nog inte hur skevt ditt perspektiv är när du faktiskt tänker tanken att någon måste "tvingas" till att inte sympatisera med Palestina.
Citera
2017-08-30, 11:16
Medlem
Citat:
Jag gjorde min analys för över två år sedan och jag kan meddela dig redan nu att Trump inte är en palestina-sympatisör. Du förstår nog inte hur skevt ditt perspektiv är när du faktiskt tänker tanken att någon måste "tvingas" till att inte sympatisera med Palestina.

Som om Palestinafrågan skulle vara det enda ämnet man kan diskutera när det kommer till sionism. Det är faktiskt ett av de mindre viktiga för stunden. Det utgör i och för sig grunden för mycket men viktigare saker är Israels stundande anfallskrig mot Syrien, sionisternas grepp om The Federal Reserve och bankväsendet samt konspirationen mot Europa och dess befolkning via den orkestrerade massinvandring från Mellanöstern, Nordafrika och Afghanistan. Eftersom Bannon utan tvekan stödjer sionismen, fast han är en gentil, så stödjer han alltså även ageranden som nämns ovan. När det gäller Trump så är juryn fortfarande ute och allt kommer att bli klart och tydligt den dagen Israel invaderar Syrien. Den sidan han väljer kommer inte att gå att bortse ifrån. Samt allt hans snack om att "audit The Fed" som aldrig verkar bli av. Om du stödjer Bannon så är du därmed också en sionist.
Citera
2017-08-30, 12:48
Medlem
Citat:
Som om Palestinafrågan skulle vara det enda ämnet man kan diskutera när det kommer till sionism.

Det är det. Det är dessutom det enda.

Citat:
Det är faktiskt ett av de mindre viktiga för stunden. Det utgör i och för sig grunden för mycket men viktigare saker är Israels stundande anfallskrig mot Syrien, sionisternas grepp om The Federal Reserve och bankväsendet samt konspirationen mot Europa och dess befolkning via den orkestrerade massinvandring från Mellanöstern, Nordafrika och Afghanistan. Eftersom Bannon utan tvekan stödjer sionismen, fast han är en gentil, så stödjer han alltså även ageranden som nämns ovan.

Trams. Och vad skulle det göra dig om Israel attackerar Syrien. Du kanske är arab, då kan jag förstår det men jag bryr mig inte direkt. Jag tror för övrigt inte att Israel kommer att anfall Syrien. Du tramsar om Federal Reserve också. Trump och hans folk håller på att rikta om ekonomin mot Main Street istället för Wall Street. Det innebär att vad Federal Reserve gör blir irrelevant. Om du studerar ekonomiska data från USA kommer du se att detta är fallet. Att invandringen skulle vara "orkestrerad" är också trams. Tillåter man invandring så får man invandring. Det är inte svårare än så.

Vidare har inget av detta med "sionism" att göra. Vänsterpartiet i Sverige är t.ex. inte sionister, snarare motsatsen.

Citat:
När det gäller Trump så är juryn fortfarande ute och allt kommer att bli klart och tydligt den dagen Israel invaderar Syrien. Den sidan han väljer kommer inte att gå att bortse ifrån. Samt allt hans snack om att "audit The Fed" som aldrig verkar bli av. Om du stödjer Bannon så är du därmed också en sionist.

Trams. Jag såg allt tydligt för över två år sedan. Det är bara det att du är efter. Med andra ord: efterbliven.

Jag vill se dig förklara varför du bryr dig om Assad. Det ska vara ett riktigt bra svar. Vet du vad... meddela mig när Israel invaderar Syrien...
Citera
2017-08-30, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Strange är pro-McConell, medan Moore är en mer trumpisk kandidat

Både Bannon, Roger Stone och andra "troll-höger" backar Moore.

Trump verkar ha tappat intresse för Strange.
https://www.washingtonpost.com/powerpost/trump-considers-backing-away-from-strange-in-heated-alabama-senate-runoff/2017/08/25/693e8de6-89a8-11e7-961d-2f373b3977ee_story.html
Trump considers turning focus away from heated Alabama Senate runoff

Moore: “It’s time to take King McConnell’s crown.”

Ja, Trump uttryckte stöd för Strange för att visa välvilja mot McConnell. McConnell visar ingen välvilja tillbaka. Alltså stöder Trump inte McConnells kandidat längre.
Citera
2017-08-30, 15:36
Medlem
Citat:
Det är det. Det är dessutom det enda.

Är man gentil men sionist som du är så är det förståeligt att du tycker det.

Citat:
Trams. Och vad skulle det göra dig om Israel attackerar Syrien. Du kanske är arab, då kan jag förstår det men jag bryr mig inte direkt. Jag tror för övrigt inte att Israel kommer att anfall Syrien. Du tramsar om Federal Reserve också. Trump och hans folk håller på att rikta om ekonomin mot Main Street istället för Wall Street. Det innebär att vad Federal Reserve gör blir irrelevant. Om du studerar ekonomiska data från USA kommer du se att detta är fallet. Att invandringen skulle vara "orkestrerad" är också trams. Tillåter man invandring så får man invandring. Det är inte svårare än så.

Javisst, och Paidea är ingen sionistisk organisation som förspråkar multikultur i Sverige och Europa, EXPO stöds inte av Bonniers och Sverigedemokraterna är inte kontrollerad opposition fast de viftar med Israels flagga när de tror att ingen ser. Soros har heller ingenting med det att göra och AFA/Antifa finns egentligen inte...

Citat:
Vidare har inget av detta med "sionism" att göra. Vänsterpartiet i Sverige är t.ex. inte sionister, snarare motsatsen.

Vänsterpartiet vet inte ens själva vilka de är. Ena dagen är de marxister och nästa dag Socialdemokrater från 80-talet. Att de är ett verktyg för sionisterna att förstöra det vita Europa märker de inte ens själva.

Citat:
Trams. Jag såg allt tydligt för över två år sedan. Det är bara det att du är efter. Med andra ord: efterbliven.

Du kan mycket väl ha rätt i att Trump är en fullfjädrad sionist, mycket talar för det. Jag väntar med den stämpeln till slutet av året. Men om du tror att det i sådana fall är något bra så är det snarare du som är efterbliven i och med att du som gentil kommer bli knullad av sionisterna och sedan slängd på tippen. Så som det oftast slutat sen slutet av 1700-talet.

Citat:
Jag vill se dig förklara varför du bryr dig om Assad. Det ska vara ett riktigt bra svar. Vet du vad... meddela mig när Israel invaderar Syrien...

Du som sionist skiter i varför Assad är bra för Syrien eftersom ni vill förstöra landet. Så det spelar ingen roll vad jag skriver. Sådana som du och Bannon är genomskådade för länge sedan. Du märker själv när IDF invaderar Syrien. Det kommer att föregås av en false flag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in