2017-08-30, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TallyStick
Javisst, och Paidea är ingen sionistisk organisation som förspråkar multikultur i Sverige och Europa, EXPO stöds inte av Bonniers och Sverigedemokraterna är inte kontrollerad opposition fast de viftar med Israels flagga när de tror att ingen ser. Soros har heller ingenting med det att göra och AFA/Antifa finns egentligen inte...

Jag tror jag har sett den där videon med vad hon nu heter jag också. Vet du vad det lustiga är? Det är att ingen hade någonsin hört talas om den där tanten eller Paidea innan den filmen. En person som ingen hört talas om skulle på något oförklarat vis kontrollera Sveriges invandringspolitik? Rent trams.

Tillåter man invandring får man invandring. Ifrågasätter du det? Du vågar nog inte.

Citat:
Ursprungligen postat av TallyStick
Du som sionist skiter i varför Assad är bra för Syrien eftersom ni vill förstöra landet. Så det spelar ingen roll vad jag skriver. Sådana som du och Bannon är genomskådade för länge sedan. Du märker själv när IDF invaderar Syrien. Det kommer att föregås av en false flag.

Bra för Syrien? Inbördeskrig i sex år. Låter jättebra det där... Vi får se när IDF invaderar Damaskus. Jag håller inte andan medan jag väntar.
Citera
2017-09-02, 22:43
Medlem
Bannons avatar
Chomsky på konspirationshumör om bland annat Bannon
Citat:
Chomsky says Trump’s scandals are only a distraction to hide what's going on behind the scenes

“What’s going on is a very systematic two-tiered operation. One of them is Trump, Bannon, the effort to try to make sure you capture the headlines

“Basically letting the Bannon-Trump group control what’s presented to the public, crazy things about wiretapping, ‘Did Susan Rice commit a crime?’, whatever tomorrow’s will be, meanwhile the parts of the governmental structure that are beneficial to human beings and to future generations are being systematically destroyed, and with very little attention.”
http://nordic.businessinsider.com/chomsky-says-trumps-scandals-are-only-a-distraction-to-hide-whats-going-on-behind-the-scenes-2017-7/
Citera
2017-09-03, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannon
Chomsky på konspirationshumör om bland annat Bannonhttp://nordic.businessinsider.com/chomsky-says-trumps-scandals-are-only-a-distraction-to-hide-whats-going-on-behind-the-scenes-2017-7/

Vad är 'konspirationen' i det hela?
Citera
2017-09-06, 18:39
Medlem
Bannons avatar
"Former White House chief strategist Steve Bannon is still notching policy wins after his return to the right-wing website Breitbart. President Donald Trump’s decision to end Obama-era protections for undocumented immigrants brought as children to the U.S. by their parents is a major victory for Bannon and Breitbart — and they know it."

http://www.huffingtonpost.com/entry/trump-daca-bannon-breitbart_us_59af0836e4b0354e440d62a3

Dessutom en sällsynt intervju med honom nu på söndag
Citat:
Steve Bannon will appear on CBS News’s 60 Minutes on Sunday, his first television interview since leaving his position as President Trump’s chief strategist. Bannon, who has rarely given press interviews,
http://www.thedailybeast.com/steve-bannon-to-be-interviewed-on-60-minutes
Senast redigerad av Bannon 2017-09-06 kl. 19:22.
Citera
2017-09-07, 16:28
Medlem
Bannons avatar
Steve Bannon says he's "a street fighter," vows to support Trump

"Rose: So Gary Cohn should have resigned?

Bannon: Absolutely.

Watch Rose's full report Sunday, Sept. 10 on "60 Minutes," which airs 7 p.m. on CBS. "

https://www.cbsnews.com/news/steve-bannon-60-minutes-charlie-rose-trump-administration/?linkId=41917748
Citera
2017-09-08, 16:30
Medlem
Citat:
"Former White House chief strategist Steve Bannon is still notching policy wins after his return to the right-wing website Breitbart. President Donald Trump’s decision to end Obama-era protections for undocumented immigrants brought as children to the U.S. by their parents is a major victory for Bannon and Breitbart — and they know it."

http://www.huffingtonpost.com/entry/trump-daca-bannon-breitbart_us_59af0836e4b0354e440d62a3

Dessutom en sällsynt intervju med honom nu på söndaghttp://www.thedailybeast.com/steve-bannon-to-be-interviewed-on-60-minutes

Njae..visserligen är Trumps invandringspolitiska beslut i linje med Bannons önskemal, men för den skull kan de knappast ta at sig äran för det.

"Sällsynt" intervju? Jag tycker nog han latit sig intervjuas rätt ofta.
Citera
2017-09-08, 16:34
Medlem
Citat:
Steve Bannon says he's "a street fighter," vows to support Trump

"Rose: So Gary Cohn should have resigned?

Bannon: Absolutely.

Watch Rose's full report Sunday, Sept. 10 on "60 Minutes," which airs 7 p.m. on CBS. "

https://www.cbsnews.com/news/steve-bannon-60-minutes-charlie-rose-trump-administration/?linkId=41917748

Jag har sett intervjun. Om Bannon nu anser det vara sa viktigt att "föra kampen för Trump" via Breitbart - varför blev han da en i Trumpregimen överhuvudtaget? Och pastaendet, att han skulle vara betydelsefullare pa utsidan än som chefsstrateg och medlem i NSC, är bara löjligt. Breitbarts artiklar har för övrigt inte varit nagot speciellt efter det Bannon lämnade Vita Huset.
Citera
2017-09-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Jag har sett intervjun. Om Bannon nu anser det vara sa viktigt att "föra kampen för Trump" via Breitbart - varför blev han da en i Trumpregimen överhuvudtaget? Och pastaendet, att han skulle vara betydelsefullare pa utsidan än som chefsstrateg och medlem i NSC, är bara löjligt. Breitbarts artiklar har för övrigt inte varit nagot speciellt efter det Bannon lämnade Vita Huset.

Antagligen för att han spelade en betydande roll för Tumps kampanj och vinst, han var mycket nära ändå lite i skymundan. Allt har sin gång, nu var det dags att hoppa ur karusellen i WH, tror han blir en maktaktör att räkna med i framtida USA och då är det kanske det är en fördel att inte sitta i dagens WH.
Citera
2017-09-08, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Antagligen för att han spelade en betydande roll för Tumps kampanj och vinst, han var mycket nära ändå lite i skymundan. Allt har sin gång, nu var det dags att hoppa ur karusellen i WH, tror han blir en maktaktör att räkna med i framtida USA och då är det kanske det är en fördel att inte sitta i dagens WH.

Han spelade säkert en betydande roll för Trumps seger, ja. Men det i sig utgör ingen orsak att ta plats i VH. Och vad baserar du din uppfattning om Bannon som en framtida "maktaktör" pa?
Citera
2017-09-10, 16:35
Medlem
Citat:
Han spelade säkert en betydande roll för Trumps seger, ja. Men det i sig utgör ingen orsak att ta plats i VH. Och vad baserar du din uppfattning om Bannon som en framtida "maktaktör" pa?

Bannon känner en hel del politiker och chefar dessutom över Breitbart. Jaja, jag vet. Du ljuger för dig själv i något sorts massivt självbedrägeri och intalar dig att ingen i USA läser Breitbart. Så länge du inte motiverar detta så kan man enbart dra slutsatsen att anledningen till att du ägnar dig åt det är psykisk sjukdom/handikapp.

I verkligheten så läser många republikaner i USA Breitbart och i om med det så har Breitbart en påverkan på t.ex. primärval och att sätta tonen till höger i politiken.
Citera
2017-09-10, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Bannon känner en hel del politiker och chefar dessutom över Breitbart. Jaja, jag vet. Du ljuger för dig själv i något sorts massivt självbedrägeri och intalar dig att ingen i USA läser Breitbart. Så länge du inte motiverar detta så kan man enbart dra slutsatsen att anledningen till att du ägnar dig åt det är psykisk sjukdom/handikapp.

I verkligheten så läser många republikaner i USA Breitbart och i om med det så har Breitbart en påverkan på t.ex. primärval och att sätta tonen till höger i politiken.

Men är du igang och tramsar igen!

Hur manga tror du läser Breitbart, da? Alt-light, kallas väl Breitbart för.
Citera
2017-09-11, 06:20
Medlem
Citat:
Hur manga tror du läser Breitbart, da? Alt-light, kallas väl Breitbart för.

Om du vill ta reda på det så gör det. Du kommer att bli ledsen. Det är fler än Steve Bannon som går in på breitbart. Du har nog inbillat dig att alla kommenterar gjorda på breitbart-artiklar är bottar Steve Bannon satt upp! Kan du förklara varför du önskar dig att ingen ska läsa Breitbart? Jag har föreslagit att skälet till det är psykisk funktionsnedsättning/sjukdom.

Det finns säkert några som kallar Breitbart för "Alt-light", vad det nu ska betyda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in