Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
Det säger sig självt att detta inte är något som vanligt folk bryr sig om utan en orkestrerad insats av högersympatisörer.
Det tror jag nog att du fattar.
Den här typen av aktioner kommer inte ge någon effekt mer.
Jag tror du har fel och att sådana som ni underskattar hur hatade sådana som Kakan är.
För er kom brexit och Trump som en chock. Ni tänker att folk inte vet vad de röstar på. Ni har fel. Tror du själv att någon skulle gå över till SD om de inte var rejält missnöjda med situationen?
Det finns en stor ilska bland många människor. Kanske är de inte en majoritet. Kanske är de bara en femtedel. Att ett företag dock väljer att alienera 20 av den potentiella marknaden kommer givetsvis få resultat.
Jag noterar att janoush böcker blev de mest säljande i Sverige på någon vecka, och ligger kvar, att någon liten stolle i Värmland åkte upp på Svensktoppen och att Tino slog rekord i crowdfunding. Själv skänkte jag en tusenlapp.
Tror du att det är organiserat? Tror du att jag är medlem i någon grupp som får ett argt sms när det är dags att rycka in?
Så jobbar vänstern. Själv har jag en helig vrede i mig. Det behövs ingen organisering eller uppvigling. Intill den dag jag dör kommer jag aldrig stödja en produkt som stödjer Kakan och hennes gelikar. Inte med en krona.