2017-02-01, 17:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BueDigre
Gissa vem som vet? Comviq!!

Jag har försökt nå fram hela gårdagen för att framföra kritik och avsluta mina barns abonnemang.

Köerna var långa och handläggaren jag till slut fick tag i hymlade inte med orsaken.

Kolla på kontonen som postat på Facebook. I stort sätt samtliga jag klickat på har lett till sidor som ser helt normala ut med familjebilder och vänner.

Jo har också testat det och det är nu inga fakekonton som en del verkar få det till (och som även fortsatt kommer hävdas). Hoppas dock att det nu fortsätter som en debatt om helheten när nu samtliga är utvalda för att ha "rätta" åsikter och det inte bara är Kakan som sagt och fortsatt säger dumma saker. Zara som namn t.ex kommer väl inte heller direkt leda till fler kunder för Comviq när de nu fortsätter med kampanjen efter hennes regelbundna hatretorik.

För Kakan personligen undrar man ju vad planen nu är. Att folk nu bytte abonnemang det kan väl inte blivit så förvånande för henne själv efter Audi och tidigare tittarstormar och den "time-outen" blev ju rekordkort. Som sagts innan då hoppa på för det blir positivt ändå för då kan jag skylla på hat istället för den enkla anledningen att det varit hon som nu stått för hatet som folk protesterar mot. Genom då deras plånbok. Som nu inte går att göra mot hennes ständiga medverkan i SVT.
Citera
2017-02-01, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asobi
Fast det här räcker ju egentligen inte. Alltså visst Kakan är den värsta på listan men finns ju massa stolpskott kvar. Vem fan kan till exempel tycka att en kvinnomisshandlare ska ha den här formen av position?

Men ja, alla på listan (Mer eller mindre) är ju stolpskott av olika nivåer. ZL är fortfarande en rasist t.ex som vill tysta oliktänkande och konstant kommer med skitsnack mot konservativa, vita och dylikt.

Sen kommer detta knappast att stoppa folk från att lämna, Comviq har ju fortfarande inte gjort något eftersom dem själva inte backade, som de borde ha gjort.

Detta. De har gjort så här varenda gång. Först låtsas de som ingenting. Sen raderar de lite. Sen raderar de mycket och spammar lite copy/paste med "hon har bett om ursäkt". osv

De drar bara ut på det. Det är fortfarande en idiotisk kampanj med vänsterextrema tomtar. Nu har de bara gett efter lite och det kommer bara motivera folk lite mer. Kampanjen är fortfarande skadlig och kommer rulla på ett tag till. Antagligen ger de upp om någon dag.
Citera
2017-02-01, 17:51
Medlem
Pastellfisks avatar
Härligt att Kakan valt att hoppa av. En kanal mindre att sprida sitt hat och färskt genom. Som någon skrev så lär det bli en del snyftande kring detta framgent men jag tror folk genomskådar även det, åtminstone hoppas jag det.

Vidare vill jag påpeka att man ska fortsätta ligga på Comviq och byta om möjligt. För när det kommer till kritan är inte Kakan det största problemet med den här otroligt vinklade kampanjen utan Tele2/Comviq.

Ge dem ingen chans att komma undan med den här typen av skit. Ge inget företag chansen att komma undan när de, utan anledning, vill slå kunder på fingrarna med rättesnöret. Tänk bara på att hålla en sansad ton och inte använda samma retorik som manshatarna, radikalfeministerna och andra.
Citera
2017-02-01, 17:53
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo har också testat det och det är nu inga fakekonton som en del verkar få det till (och som även fortsatt kommer hävdas).

Det säger sig självt att detta inte är något som vanligt folk bryr sig om utan en orkestrerad insats av högersympatisörer.

Det tror jag nog att du fattar.

Den här typen av aktioner kommer inte ge någon effekt mer.
Citera
2017-02-01, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Det säger sig självt att detta inte är något som vanligt folk bryr sig om utan en orkestrerad insats av högersympatisörer.

Hur var det hör om allas rätt till försörjning som alla Sd-sympatisörer yra om härom veckan när janush va på tapeten?
Citera
2017-02-01, 17:57
Medlem
Hassan13371s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2

Dåligt. Jag känner inte till UFC-snubben men antar att jag inte gillar honom heller. Resten verkar bara vara vänster-slödder.

Inte en särskilt rolig prick, verkar inte vara duktig på någonting.

Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Har faktiskt gått i tankarna de senaste dagarna på om jag skulle byta mitt nuvarande abonnemang till ett hos Comviq. Detta gör beslutet enkelt och jag kommer aldrig i hela mitt liv skaffa ett comviqabonnemang. Tack Comviq för att ni förenklar besluten!

Lite samma här, jag gillar såna här klarspråkade, rakt på fram nyheter, så man slipper grubbla över beslut
Citera
2017-02-01, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Detta. De har gjort så här varenda gång. Först låtsas de som ingenting. Sen raderar de lite. Sen raderar de mycket och spammar lite copy/paste med "hon har bett om ursäkt". osv

De drar bara ut på det. Det är fortfarande en idiotisk kampanj med vänsterextrema tomtar. Nu har de bara gett efter lite och det kommer bara motivera folk lite mer. Kampanjen är fortfarande skadlig och kommer rulla på ett tag till. Antagligen ger de upp om någon dag.

Helt riktigt. Vare sig Comviq eller tele2 har medgivit något misstag. Allt är bara olyckliga omständigheter för Kakan som inte vill dra på sig mer hat och Comviq står bakom henne till 100 procent.

Därmed står jag utanför Comviq till 100 procent.
Citera
2017-02-01, 17:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75

Vilka bevis har du på det då? Folk ser att ett företag anlitar en person/personer som de inte gillar och agerar därefter genom då att byta tjänst. Sedan är väl högersympatisörer då numera ca 55% av befolkningen men tror väl även många sossar inte direkt är vänsterextrema? Den lilla gruppen är nog rätt liten inte minst sett till penningkraft.
Citera
2017-02-01, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theoutsider
Hur var det hör om allas rätt till försörjning som alla Sd-sympatisörer yra om härom veckan när janush va på tapeten?

Om vänstermänniskor väljer att avstå från stt köpa hennes böcker kommer jag inte ha några invändningar.

Det är givetvis en helt annan sak att den största rikstidnigen angriper hennes försörjning. Eller att statsministern gör det.

Om Lövfen och DN drar igång en kampanj mot Kakan tror jag nog att vänster skrikigt i Högan sky.

Detta trots att Kakan verkligen är genomond i förhållande till janoush som inte gjort något fel eller hetsat mot någon. Än mindre försvarat mord.
Citera
2017-02-01, 18:06
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastellfisk
Härligt att Kakan valt att hoppa av. En kanal mindre att sprida sitt hat och färskt genom. Som någon skrev så lär det bli en del snyftande kring detta framgent men jag tror folk genomskådar även det, åtminstone hoppas jag det.

Vidare vill jag påpeka att man ska fortsätta ligga på Comviq och byta om möjligt. För när det kommer till kritan är inte Kakan det största problemet med den här otroligt vinklade kampanjen utan Tele2/Comviq.

Ge dem ingen chans att komma undan med den här typen av skit. Ge inget företag chansen att komma undan när de, utan anledning, vill slå kunder på fingrarna med rättesnöret. Tänk bara på att hålla en sansad ton och inte använda samma retorik som manshatarna, radikalfeministerna och andra.

Lyssna till vad Stenbecks gunstling Robert Aschberg sa: "Häng ut dom"!
Varför har Stenbeck två telefonbolag? Är det för att försvåra insyn och granskning av räkenskaperna?
Stenbeck kör konsekvent ask i askbolag med internfakturering mellan bolagen som är nästan omöjlig att kontrollera. "Häng ut dom"!
Citera
2017-02-01, 18:06
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vilka bevis har du på det då? Folk ser att ett företag anlitar en person/personer som de inte gillar och agerar därefter genom då att byta tjänst. Sedan är väl högersympatisörer då numera ca 55% av befolkningen men tror väl även många sossar inte direkt är vänsterextrema? Den lilla gruppen är nog rätt liten inte minst sett till penningkraft.

Vi kan ta Janne, 46 år, jobbar som svetsare på SKF. Han tillhör en växande skara som är lite halvrasister och röstar på SD. Men han bryr sig inte ett PISS om detta.

Det är de närmast sörjande på flashback och dolda facebookgrupper som låtsas vara arga.
Citera
2017-02-01, 18:07
Medlem
SvenneMelons avatar
Lägger till lite

Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
EUREKA!!!

Idag har Kakan Hermansson på eget initiativ meddelat att hon hoppar av kampanjen eftersom hon upplevt situationen hotfull

Comviq kom med officiellt utlåtande på sin facebook-sida!!

Men hon vill ju att man ska döda poliser och män?
Det är ju fel i huvudet på henne?

Och tar inte Tele2 OCH Comviq avstånd från det hela så fortsätter jag att byta abb.
Ska bara lista ut hur jag byter min fasta telefon också från Tele2.
Bara för att det ska synas i statistiken och ge mindre intäkter
Senast redigerad av SvenneMelon 2017-02-01 kl. 18:12. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in