2017-07-02, 03:36
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Nu måste vi reda ut en sak. Menar du att slidmynningen var stor, eller att slidväggarna var brett isär från varandra? De flesta har ju en tajt slidmynning, medan slidväggarnas avstånd varierar beroende var i menscykeln man är. När jag är inne på mensens tredje dag så kan jag köra in ett finger utan att ens nudda vid slidväggarna (tror det har att göra med att livmoderhalstappen breddar sig, och väggarna följer med). Andra dagar i månaden är jag kort och tajt.

Sedan skulle jag vilja att vi en gång för alla reder ut vad som menas med att vara trång. Betyder det att slidväggarna är så långt ifrån varandra att inte ens en kuk kan nudda vid dem, eller betyder det att väggarna suger sig fast runt kuken men inte bjuder på spänstigt motstånd? För sådant varierar ju också beroende på menscykeln. Ibland känns det som att ha fingret i en tom, avlång ballong: väggarna sitter tajt runt fingret men det ger inget tryck i alla fall. Och ibland känns det som att ha fingret i en sådan där vattenfylld stresskudde som man kan vända ut-och-in på: väggarna är uppsvällda och det går inte att få dem att öka avståndet, utan om man trycket emot med fingret så sväller väggen direkt tillbaka igen istället för att anpassa sig.

Intressant beskrivning! Aldrig hört någon prata om det, men jag instämmer med det mesta. Inte att slidväggarna är ifrån varandra, men att det skiljer sig i menscykeln och vid lite andra tillfällen med.

Ett ex sa dock att det finns stora skillnader i tightheten på öppningar också.
Citera
2017-07-03, 00:00
Medlem
Olika på olika tjejer. Sex handlar ju om att känna av vad den Andra gillar. Vissa gillar att typ bli "avsugna" (suga på hela clitpaketet) andra gillar att bli typ nästan lyfta med bowlinggreppet, vissa andra. Gillar inte fingrar in alls, vissa Vill bli tokslickade medan. Vissa. Vill att man ska. "hångla" med hela paketet.

Finns ju tusen Sätt, men bara ett Eller ett Fåtal som funkar på precis det sätt som den unika tjejen du har framför dig nu Gillar. .

Många tjejer gillar dock att sitta på ditt ansikte, kanske nån maktgrej (you're mine now bitch) men då har man ju easy access till rumpa, clit, magen med både händer och käft.
Finger i rumpan är inte alla med på, men de som gillar det går igång hårt på det
Citera
2017-07-05, 19:35
Medlem
SnobbenLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Så killar, hur gör ni egentligen? Vilket finger/fingrar använder ni? Fingrar ni "in ut" eller "kom-hit-tecknet"? Och hur hur mycket plats får fingret när ni kröker det där inne?

Två fingrar , pressar upp dom så långt jag kan, sen knullar jag med hårda och snabba stötar så fort jag kan samtidigt som jag skapar friktion på insidan av magen om du fattar. Drives them crazy. Brukar bita dom i halsen och flåsa dom i örat och skruva nipples som en radio samtidigt men jag Ger fan i klittan, det sköter dom själva ifall dom vill. Ungefär som att runka. Lättare att komma snabbt om man runkar sin kuk själv.

Det brukar dock inte bli långvarigt pullande. Hånglar hellre sönder fittan eller om hon är ful/luktar fêsk , så drar jag istället fram min kug och knullar söndere fittan
Citera
2017-08-10, 01:28
Medlem
Den intressanta frågan är väll hur tjejerna på FB vill ha det men jag antar det finns 10 trådar om det tidigare?
Citera
2017-08-29, 15:51
Medlem
Dashades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Fadäso

I början känner jag mig omkring. Inte för att jag inte vet vart jag ska utan för att bygga upp en lust hos kvinnan. Hon ska vilja ha mina fingrar på rätt ställe när dom väl är där.

Lyssna på den här Killen, killar. Han har gjort sin hemläxa väl. Tack vare bra lärarinna? :P

För kvinnan kan det ta tid att uppnå lathet, det är flera kopplingar som behövs beröras för optimal njutning och orgasmer i flera nyanser. Men inte varje samlag som blir så, men att få bli berörd på ett sätt där männen har finness och talang. Då njuter vi och blir glada hemmafruar. Precis som ni
Citera
2017-08-29, 16:01
Bannlyst
rikligt med glidmedel och pekfinger och långfinger glider in långsamt och försiktigt , pullar sakta men bestämt in och ut i långa drag tills hon är riktigt våt och då ökar jag takten lite , att vara lyhörd hur tjejen reagerar styr vad som blir gjort , är det nära orgasm men lite trögt så brukar jag försiktigt lirka in ett finger i rumpan också bara för att pilla med psyket , och då brukar det hända grejer med fyrverkerier rätt fort
Citera
2017-09-09, 21:19
Medlem
SnobbenLs avatar
Prata som en doktor som undersöker en patient:

Oj, vad har vi här då? Försök att slappna av. Ser bra ut.

osv
Citera
2017-11-03, 04:38
Medlem
Blir väldigt förvånad över hur många som använder ringfingret, då jag personligen bara använder pek+lång (förutsatt att jag bara använder 2 fingrar). Brukar försöka göra en "Kom hit" rörelse men växla upp det med att vrida runt fingrarna lite (funkar bättre om man bara har ett finger inne). Men den enda gången jag finner mig själv lekande med en mus utan att använda tunga är utanför kläderna, och då är det mest klitorisgnugg som gäller.
Citera
2017-11-04, 14:53
Medlem
Min erfarenhet är att de flesta killar är ganska dåliga på det...
Citera
2017-12-09, 19:59
Medlem
jizzbergs avatar
tills hon kissar på sig oftast...
Citera
2017-12-26, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jizzberg
tills hon kissar på sig oftast...

Så jävla hett
Citera
2018-01-16, 09:16
Medlem
Knullar henne precis som jag hade gjort med min kuk fast med ett, två, tre fingrar sen stoppar jag in min riktiga penis
Använder fingerpullandet som uppvärmningen bara, inget intresse av att få henne komma med mina fingrar :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in