Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-29, 14:17
  #1
Medlem
Så killar, hur gör ni egentligen? Vilket finger/fingrar använder ni? Fingrar ni "in ut" eller "kom-hit-tecknet"? Och hur hur mycket plats får fingret när ni kröker det där inne?
Citera
2017-01-29, 14:44
  #2
Medlem


Bägge men typen "kom hit" bör användas för att tjejen ska komma (pressa på G punkt) och det gör jag med lång och ringfinger eller bara långfinger, andra fingrar kan man använda till att sära på lillmusen, tummen kan man använda samtidigt på klittan eller så lapar man klittan.

Det går också bra att föra lång o pekfinger hårt in och samtidigt slå mot med handflatan, inte för hårt såklart.
Eller om man för in och pressar handflatan mot och stannar där en kort stund och eventuellt smeker runt med handen, blir effektivt både utan och innanför.

Bakifrån så kan man leka med anus med tummen istället för klittan med samma grepp, "bowling greppet" när tummen råkar åka in.
__________________
Senast redigerad av The13 2017-01-29 kl. 14:47.
Citera
2017-01-29, 15:11
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The13


Bägge men typen "kom hit" bör användas för att tjejen ska komma (pressa på G punkt) och det gör jag med lång och ringfinger eller bara långfinger, andra fingrar kan man använda till att sära på lillmusen, tummen kan man använda samtidigt på klittan eller så lapar man klittan.

Det går också bra att föra lång o pekfinger hårt in och samtidigt slå mot med handflatan, inte för hårt såklart.
Eller om man för in och pressar handflatan mot och stannar där en kort stund och eventuellt smeker runt med handen, blir effektivt både utan och innanför.

Bakifrån så kan man leka med anus med tummen istället för klittan med samma grepp, "bowling greppet" när tummen råkar åka in.
Ringfingret alltså, det var nytt!
Och hur pass mycket plats tycker du att du får när du kröker fingret i henne?
Citera
2017-01-29, 15:34
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Ringfingret alltså, det var nytt!
Och hur pass mycket plats tycker du att du får när du kröker fingret i henne?

Jaså, är du van vid pekfinger?

Det är ju helt olika hur stora och töjbara ni är.
Har haft alla fingrar inne upp till knogarna på en, andra har räckt med först ett sedan två fingrar.
Citera
2017-01-29, 15:51
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Jaså, är du van vid pekfinger?

Det är ju helt olika hur stora och töjbara ni är.
Har haft alla fingrar inne upp till knogarna på en, andra har räckt med först ett sedan två fingrar.
Långfingret är jag van vid. Eller van och van, föredrar.

Det låter förvisso logiskt. Jag kanske är ensam om att föredra max två fingrar samtidigt.
Citera
2017-01-29, 15:59
  #6
Medlem
thehater123s avatar
Med vassa naglar så klart.
Citera
2017-01-29, 16:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Långfingret är jag van vid. Eller van och van, föredrar.

Det låter förvisso logiskt. Jag kanske är ensam om att föredra max två fingrar samtidigt.

Nej absolut inte.
Min första tjej använde jag oftast ett finger på men även två för hon var godistrång men alltid helt genomblöt, en annan tjej ett ONS, ett finger, jag kunde inte genomföra samlag (vi bägge var strax över 30, lika gamla).

Endast tre av tjejerna jag träffat har varit stora där jag får in fyra fingrar, då känns det lika skönt som att öppna en ladugårds dörr och svinga runt pillevippen, eller knulla en spann, det känns nästan inte alls.

Träffade två äldre när jag var bara strax över 30, en var 46 den andra 48-50, bägge var "normal trånga" trots att dom fött ungar.
Citera
2017-01-29, 18:56
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Endast tre av tjejerna jag träffat har varit stora där jag får in fyra fingrar, då känns det lika skönt som att öppna en ladugårds dörr och svinga runt pillevippen, eller knulla en spann, det känns nästan inte alls.

Nu måste vi reda ut en sak. Menar du att slidmynningen var stor, eller att slidväggarna var brett isär från varandra? De flesta har ju en tajt slidmynning, medan slidväggarnas avstånd varierar beroende var i menscykeln man är. När jag är inne på mensens tredje dag så kan jag köra in ett finger utan att ens nudda vid slidväggarna (tror det har att göra med att livmoderhalstappen breddar sig, och väggarna följer med). Andra dagar i månaden är jag kort och tajt.

Sedan skulle jag vilja att vi en gång för alla reder ut vad som menas med att vara trång. Betyder det att slidväggarna är så långt ifrån varandra att inte ens en kuk kan nudda vid dem, eller betyder det att väggarna suger sig fast runt kuken men inte bjuder på spänstigt motstånd? För sådant varierar ju också beroende på menscykeln. Ibland känns det som att ha fingret i en tom, avlång ballong: väggarna sitter tajt runt fingret men det ger inget tryck i alla fall. Och ibland känns det som att ha fingret i en sådan där vattenfylld stresskudde som man kan vända ut-och-in på: väggarna är uppsvällda och det går inte att få dem att öka avståndet, utan om man trycket emot med fingret så sväller väggen direkt tillbaka igen istället för att anpassa sig.
Citera
2017-01-29, 19:31
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Nu måste vi reda ut en sak. Menar du att slidmynningen var stor, eller att slidväggarna var brett isär från varandra? De flesta har ju en tajt slidmynning, medan slidväggarnas avstånd varierar beroende var i menscykeln man är. När jag är inne på mensens tredje dag så kan jag köra in ett finger utan att ens nudda vid slidväggarna (tror det har att göra med att livmoderhalstappen breddar sig, och väggarna följer med). Andra dagar i månaden är jag kort och tajt.

Sedan skulle jag vilja att vi en gång för alla reder ut vad som menas med att vara trång. Betyder det att slidväggarna är så långt ifrån varandra att inte ens en kuk kan nudda vid dem, eller betyder det att väggarna suger sig fast runt kuken men inte bjuder på spänstigt motstånd? För sådant varierar ju också beroende på menscykeln. Ibland känns det som att ha fingret i en tom, avlång ballong: väggarna sitter tajt runt fingret men det ger inget tryck i alla fall. Och ibland känns det som att ha fingret i en sådan där vattenfylld stresskudde som man kan vända ut-och-in på: väggarna är uppsvällda och det går inte att få dem att öka avståndet, utan om man trycket emot med fingret så sväller väggen direkt tillbaka igen istället för att anpassa sig.

Källa på det?

Jag menar att ni varierar precis som människor varierar och är unika i det mesta, vissa är slappa och stora andra är tajta, lång eller kort vagina.
Bara en av dom tre jag skrev om har jag haft förhållande med så jag kan ju inte veta helt säkert om det hade med menstruationscykel att göra, men det tror jag inte för den skillnaden är inte stor (du har väl inte så värst grova fingrar).

Jag har inga av dom sakprylarna tillgängliga som du pratar om och jag har därför ingen erfarenhet utav att föra ett finger i sådana

Men jämföra dessa lite slappa fittor med dom trånga jag har provat på så är det trångt eller slappt redan från början och hela vägen in, så inte att det var trång öppning med uppsvällda väggar.
Citera
2017-01-29, 19:49
  #10
Medlem
Nedomanskys avatar
Brukar runka klitorisen, mkt uppskattat....
Citera
2017-01-29, 23:07
  #11
Medlem
1795 besök och 3 som har svarat. Kom igen nu, detta är forskning för fan!
Citera
2017-01-30, 09:13
  #12
Avstängd
therefores avatar
Föredrar att doppa två fingrar i grottan, pekfinger och långfinger, samt lägga andra handen över magen eller strax över fittan med tryck. Sen dra fingrarna in och ut och se hur blöta dom blir, eller vinkla handen och göra en "kom hit" rörelse med fingrarna
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback