Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-18, 21:41
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Ja precis. Jag förutsätter att du själv förstår att ni frågar om olika saker.
Enklast vore nog om du själv startar tråd med den frågeställning som du "tänkt" att folk ska svara på.
Ha en trevlig kväll.

Hur mycket plats det finns för fingret är samma sak som hur mycket plats slidväggen ger åt fingret.
Citera
2017-03-24, 07:46
  #38
Medlem
Don Fadäsos avatar
Optimal mängd fingrar är olika för olika personer och olika tillfällen men jag börjar ALLTID med ett och lägger till ytterligare om plats finns och det börjar bli ordentligt vått.

I början känner jag mig omkring. Inte för att jag inte vet vart jag ska utan för att bygga upp en lust hos kvinnan. Hon ska vilja ha mina fingrar på rätt ställe när dom väl är där. G-punkten är lätt att hitta. Gör man "kom-hit-rörelsen" så känner man en något skrovligare yta med fingertopparna. Då är man på rätt ställe. Man kan använda rätt ordentligt med tryck när man hållt på ett tag men i början är det mer av en smekning. Man får öka trycket allt eftersom.

Om kvinnan gillar analt kan jag även ha ett eller två fingrar där bak på henne. I så fall är det svårare att nå g-punkten samtidigt. Ett alternativ är att ha två fingrar där bak och stimulera g-punkten därifrån. Det brukar ge rätt intensiva orgasmer.

Vill man använda två fingrar fram och två där bak så är det mer in och ut som gäller. Det fungerar mest som komplement till oralsex.

Självklart är klitoris en enormt viktig detalj. Man behöver inte börja där men vissa kvinnor kommer aldrig att komma ifall du inte är där på slutet.

Att bara använda fingrar och inte tunga kan var mysigt om jag vill SE kvinnan njuta men i slutändan vill jag ändå känna smaken och lukten av hennes njutning. Oralsex is the shit!
Citera
2017-03-24, 22:06
  #39
Avstängd
som andra har sagt, man kör den där "kom hit" med fingrarna och om man dundrar på så får tjejer ofta fontänorgasm. finns instruktionsvideos på det nånstans, testa googla det.
Citera
2017-03-24, 22:21
  #40
Medlem
Opportunitiess avatar
Med min Kenneth Andersson-handske. Brukar vara mycket uppskattat. När kjoltyget kommit avslutar jag givetvis med sedvanlig kennethmålgest.
Citera
2017-04-05, 12:10
  #41
Avstängd
kör med lillfingret endast så hon inte blir besviken när du ska stoppa in kuken sen
Citera
2017-04-05, 13:00
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opportunities
Med min Kenneth Andersson-handske. Brukar vara mycket uppskattat. När kjoltyget kommit avslutar jag givetvis med sedvanlig kennethmålgest.

Pickadollen
Själv brukar jag avsluta med en Tomas Brolin. Där satt den lixom
Citera
2017-04-25, 12:21
  #43
Avstängd
jag brukar faktiskt inte fingra brudar så ofta, men om jag gör det så gör den kända "kom hit" rörelsen med långfringret och ringfingret. brukar dock pulla i röven, jobba mig upp till 3 fingrar och försöka göra en hård "kom hit" rörelse mot fittans blygdben så det känns i fittan.
Citera
2017-04-25, 21:39
  #44
Avstängd
brukar "fingerpulla" tjejen med min tunga i hennes rövhål oftast. har rätt lång tunga så tjejer älskar det.
Citera
2017-06-25, 12:05
  #45
Avstängd
moluskens avatar
Kör alltid ett eller två fingrar väldigt gentle, vill inte att hon ska komma av fingrarna bara bli våt och öppna upp sig lite.
Det är lätt att få henne komma med fingrarna men då blir det svårt med kuken sen.
Citera
2017-07-01, 10:33
  #46
Avstängd
Genom att ha riktigt korta och ovassa naglar, sedan kan man göra nästan vad som helst om man bara tar det lugnt i början.
Citera
2017-07-01, 14:32
  #47
Medlem
Blir inte så mycket pullandes, brukar fokuserade på klittan
Citera
2017-07-01, 14:34
  #48
Medlem
nomis.1s avatar
"Kom hit" tecknet samt så stimulerar jag klittan med min andra hand användandes utav pek och mittfingret.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback