2017-03-07, 23:37
Medlem
Jag blev lite förvirrad nu.

Såg senaste avsnittet och på slutet så verkade Wille bli arg på Henrik? Han stängde till dörren ganska hårt?

Jag trodde ju dom blev bra vänner?
Citera
2017-03-08, 00:24
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797

Såg senaste avsnittet och på slutet så verkade Wille bli arg på Henrik? Han stängde till dörren ganska hårt?

Skulle reagera likadant om min kompis hoppa i säng med min mor. 😛
Citera
2017-03-08, 00:28
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797

wille såg henrik som en jättebra kompis typ som en bästis eftersom han inte verkar ha så många kompisar, så han såg det nog som ett svek när han upptäckte att han varit med hans mamma. Grabben e ju typ 10 år och har nog ingen tanke alls på att henrik var intresserad av hans morsa liksom.
Han kände sig nog både sviken och utnyttjad..
Fast det är ju bara min tanke
Citera
2017-03-08, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillise
Alltså den här Henrik som är kollega till Petra (Katja) är OTROLIGT attraktiv.
Jag vet inte var det är, men rösten framförallt, men även hans humor och hans "intensiva" blick.

https://www.google.se/search?q=bonusfamiljen+henrik&biw=360&bih=512&prmd =imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjItpiPu MXSAhWHDpoKHV2hBmcQ_AUIBygB#tbm=isch&q=niklas+engd ahl&*&imgrc=lTSaQ0FBg6zMmM:

https://www.google.se/search?q=bonusfamiljen+henrik&biw=360&bih=512&prmd =imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjItpiPu MXSAhWHDpoKHV2hBmcQ_AUIBygB#tbm=isch&q=niklas+engd ahl&*&imgrc=3ax_mrqWC2gSyM:

Smaken är som... Om du tycker han är så attraktiv borde du lägga in en stöt, för när jag sett honom ute har han verkligen inte varit någon kvinnor trånat efter.
Citera
2017-03-08, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Smaken är som... Om du tycker han är så attraktiv borde du lägga in en stöt, för när jag sett honom ute har han verkligen inte varit någon kvinnor trånat efter.

Jag tror han är för gammal för mig.
Men gillar hans karaktär vet inte om han är sådan i verkligheten.
Citera
2017-03-08, 11:19
Medlem
McLaughlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northstand169
nä ju mindre man ser av honom desto bättre, odrägligare unge får man leta efter haha
Men han e en bra skådis helt klart

Visst. Jobbig om han varit en del av min familj. Fantastisk att titta på när han ej är det.

Finns klipp på svtplay, där de filmar barnskådisarna. Han verkar, som han själv säger "busig" i verkligheten också.
Citera
2017-03-08, 14:39
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darwar
Tycker lite synd om dottern efter senaste avsnittet, paras ihop med en mörk pojkvän för att, ja för vad egentligen.
Det är rätt i tiden och kompenserar för den annars ovanligt rasrena rollbesättningen?
Men kanske är vad som krävs idag för att få fler jobb.

Nejdå är upplagd för hon skall från skötsam tjej till att bli tvärtom för hon umgås med fel personer.

sen är han väl inte så mörk för den delen närmsta blatte är Martins jobbarkompis men han som spelar honom är alltid svin skön.
Senast redigerad av Hunden007 2017-03-08 kl. 14:42.
Citera
2017-03-10, 05:28
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darwar
Tycker lite synd om dottern efter senaste avsnittet, paras ihop med en mörk pojkvän för att, ja för vad egentligen.
Det är rätt i tiden och kompenserar för den annars ovanligt rasrena rollbesättningen?
Men kanske är vad som krävs idag för att få fler jobb.
För att, varför inte? Vad är problemet?
Citera
2017-03-10, 23:09
Medlem
Hunden007s avatar
han där jobbiga ungen har typ varit helt borta senaste två avsnitten.
Citera
2017-03-13, 15:14
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Oj, det var oväntat. Men då är pojken nog bara en väldigt bra skådespelare. Det känns långsökt att en så sympatisk person som Henrik Dorsin skulle ha en vedervärdig son.
det var så väntat, man kunde se dorsin i han efter 1 avsnitt

och han är bara bra skådis, inte odräglig skitunge
Citera
2017-03-14, 17:17
Medlem
Northstand169s avatar
Vad tyckte ni om gårdagens avsnitt då?
Citera
2017-03-14, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northstand169