Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
Cashback. 1% i form av en rabattcheck var tredje månad med preem.. har man inte vägarna förbi preem-macken så ringer man och ber dem sätt in slanten på kontot.
Blir runt 200 var tredje månad för mig, mer om man köpt något dyrare typ elektronik eller kostym.
Gör du som jag gör och sätter över pengar i förväg har du 1,45% ränta, de har du INTE på ditt lönekonto på skitbanken.
Reseföräkring om resan köps med kortet.
Kortet är gratis givetvis
Andra kort har andra förmåner, poäng på flygresor, hotell, olika onödiga och nödiga prylar etc.
Jag fattar inte riktigt det här. Med ett kreditkort exempelvis från preem, går det bara att använda där? Eller får du 1 % cashback från preem på allt du handlar med kortet, oavsett om det är i Ica-affären, eller du köper en båt för 200 000 med kortet?
Annars blir det ju en helvetes massa kreditkort att bära runt på för att få vettig cashback. Ett för varje företag, mataffär, flyg, tåg och rymdfarkost-bolag. Eller köper ni allt ni behöver från Preem? Hur är deras ravioli på burk numer? Deras kostymer? Sitter dom bra och håller en kemtvätt?