Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-04, 18:18
  #2737
Medlem
Zneds avatar
Jag såg Lars Bern i programmet :

Citat:
https://swebbtv.se/w/vk5ueBUV7cykmy1yyNPKvn

Om att globalismen är på utgång. En känsla jag själv har haft. Nu finns ju " BRICS," som en motvikt mot EU och NATO.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/BRICS

Citat ur programmet:

Citat:
När globalisterna lade ut fabriker och tillverkning på Kina och Asien skapade de en gökunge som nu börjar ta över i boet.

Och detta ,"New fair multipolar world" är ju också ett tecken på att klockan klämtar för den gamla världsordningen när väst genom sin starka ekonomi ock krigsmakt utövade en sorts nykolonisering av den övriga världen.

Och att världen utanför Västvärlden stöttar Ryssland i Ukrainakonflikten.

Världen utanför Västvärlden har väl tröttnat på att USA kommer och bombar länder till att införa Demokrati. något som helt har misslyckats i alla de länder som USA har invaderat
Citera
2022-09-11, 23:43
  #2738
Medlem
Valet, en valvaka verkar Swebbtv strunta i att visa ikväll.

Enda på Swebbtv.se där deras program syns (varför inte lägga valvakan live där, hur kassa är Swebbtv på en skala?) är "Viktig information om kvällens valvaka här på Swebbtv kl 20.00", ett 2-minutersklipp inför.

Ingenstans på deras webbplats - det hjälper ingenting det Willgert säger i 2 min-klippet - finns en länk eller hänvisning till hur man kan (eller kunde, det är väl slut nu) följa valvakan på Swebbtv.

Sanslöst amatörmässigt detta av Swebbtv!
Citera
2022-09-12, 00:03
  #2739
Medlem
Joe Blows avatar
Något säger mig att Lars Bern kommer att få minst en röst i Willgerts valdistrikt.
Citera
2022-09-20, 19:12
  #2740
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Något säger mig att Lars Bern kommer att få minst en röst i Willgerts valdistrikt.

"Nix to the six" fick väl fem röster i hela landet. Så många swebbtv-funktionärer röstade inte på dem.

Vad röstade de Moskva-trogna på ?
Citera
2022-09-23, 18:53
  #2741
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
"Nix to the six" fick väl fem röster i hela landet. Så många swebbtv-funktionärer röstade inte på dem.

Vad röstade de Moskva-trogna på ?
"
Kanalen måste bli mer "användarvänlig".
Jag utvecklar saken när jag helt har lyssnat ikapp.

*språk
__________________
Senast redigerad av FedupFlorence 2022-09-23 kl. 18:56.
Citera
2022-09-27, 21:26
  #2742
Medlem
Ska Swebbtv tas seriöst och vara pålitliga så måste de bli av omgående med Katerina och Lennart.

Bara se deras utseende dyka upp så fort man går in på deras hemsida får mig tänka Lars Bern och övriga sänker sitt eget värde att synas tillsammans med de två losers.
Citera
2022-09-28, 08:40
  #2743
Avstängd
InteriorDecorators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Ska Swebbtv tas seriöst och vara pålitliga så måste de bli av omgående med Katerina och Lennart.

Bara se deras utseende dyka upp så fort man går in på deras hemsida får mig tänka Lars Bern och övriga sänker sitt eget värde att synas tillsammans med de två losers.

Jag tappade tilltron till Swebbtv när de tog en så överdriven pro Ryssland ställning, fine att de kanske vill vara lite balanserade och neutrala men det var så pass att man började undra om det är Moskva som finansierar dem.
Citera
2022-09-28, 14:24
  #2744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Jag tappade tilltron till Swebbtv när de tog en så överdriven pro Ryssland ställning, fine att de kanske vill vara lite balanserade och neutrala men det var så pass att man började undra om det är Moskva som finansierar dem.

Angående Ryssland så håller jag faktiskt mer med deras bild och åsikt än vad jag gör med väst media.
Citera
2022-09-29, 01:02
  #2745
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Jag tappade tilltron till Swebbtv när de tog en så överdriven pro Ryssland ställning, fine att de kanske vill vara lite balanserade och neutrala men det var så pass att man började undra om det är Moskva som finansierar dem.

Både Stenlund och Willgert lär ju bli skyddshäktade om ryssen tex tar Baltikum. På goda grunder. Stenlund kallar sig ju även "valobservatör" i ryssland, betald av ryska staten.
Citera
2022-10-04, 11:51
  #2746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InomTull
Fortsätter köra s k Sommarprogram i repris. Bra ?

Rätt vad det är så gillar någon du ogillar musik som du gillar.
Citera
2022-10-04, 11:54
  #2747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Ska Swebbtv tas seriöst och vara pålitliga så måste de bli av omgående med Katerina och Lennart.

Bara se deras utseende dyka upp så fort man går in på deras hemsida får mig tänka Lars Bern och övriga sänker sitt eget värde att synas tillsammans med de två losers.

https://kyrkoval.svenskakyrkan.se/Va...spx?TabIndex=3

Loser ? Invald som AFSrepresentant vid det nationella kyrkomötet. Populärast av de 3 därifrån
dessutom.

Däremot förlorade ju Janouch i första instans häromsistens.
Citera
2022-10-04, 11:57
  #2748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Angående Ryssland så håller jag faktiskt mer med deras bild och åsikt än vad jag gör med väst media.

Senaste s k "ledaren" med Stenlund, mannen med de stora ögonvitorna var mera
skrämmande än det mesta jag sett vad gäller Putinkrypandet. Lite resignerad var
han dessutom.

https://swebbtv.se/w/p/cqVVTcgrk2iTh...=3&resume=true
Var nog den här.

Han hatar kommunism men älskar den förre KGBagenten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback