2017-08-26, 13:14
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Haha jaha segt xD
Beställer man hem kan det hända, även om det är otroligt sällan att det tar en, eller ännu ovanligare några dagar. Så om jag har panik och måste veta 100 % så beställer jag postförskott. Har alltid kommit fram dagen efter med det
Samma här, första gången på säkert 2 år jag inte beställer med postförskott.. 😅
Citera
2017-08-26, 15:36
Medlem
KringExs avatar
Ska bli intressant att se i framtiden vad folk får för biverkningar av denna
Köpte en påse med 10st 4 mg. Blev mest trött men tyckte den hade skön muskelavslappning
Citera
2017-08-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Samma här, första gången på säkert 2 år jag inte beställer med postförskott.. 😅
Haha så onödigt egentligen, va är den extra kostnaden? 80 kr eller något sånt va? Haha helt sjukt
Citera
2017-08-27, 11:18
Medlem
StonedMonkeys avatar
Villken dos rekommenderas om man röker denna? Funkar det att röka i crackpipa?
Citera
2017-08-28, 12:43
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Haha så onödigt egentligen, va är den extra kostnaden? 80 kr eller något sånt va? Haha helt sjukt
Ja precis, trots att jag litar på dom till i princip 100% så blev man ju lite orolig.. Men men, är man klantig så..
Citera
2017-08-28, 12:55
Medlem
Savagees avatar
Citat:
Ja precis, trots att jag litar på dom till i princip 100% så blev man ju lite orolig.. Men men, är man klantig så..

Fick mina ifrån asken idag, Dessa är små runda tabletter, mörk blåa dessutom! Ska testas senare ikväll

@ hassan, tack det blev en fin kväll
Senast redigerad av Savagee 2017-08-28 kl. 13:04.
Citera
2017-08-28, 16:34
Medlem
Citat:
Det är ju trots allt ens knark det handlar om. Tror inte man litar på någon till 100% med det HAHA
Citera
2017-08-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savagee
Fick mina ifrån asken idag, Dessa är små runda tabletter, mörk blåa dessutom! Ska testas senare ikväll

Gott att höra, tycker dessa i mindre doser och en folköl är rätt skönt faktiskt. I högre doser däckar jag direkt xD
Citera
2017-08-28, 18:00
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Det är ju trots allt ens knark det handlar om. Tror inte man litar på någon till 100% med det HAHA
Ha ha! Det har du ju helt rätt i, man ska nog ha lite paranoia när man handlar div. substanser.
Citera
2017-08-28, 18:16
Medlem
Någon som klurat ut hur den fungerar ännu rent kemiskt?
Finns ju inte på Drug Bank än eftersom det är en RC men är lite intresserad över dess pharmacology och pharmacodynamics samt om den fungerar bra i kombination med t.ex Lyrica eller Baklofen då jag har stort behöver av muskelavslappning. Ångestdämpnkng med för den delen.
Citera
2017-08-28, 20:37
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savagee

Blåa? Mina är gula.
Citera
2017-08-28, 20:50
Medlem
Savagees avatar
Citat:
Gott att höra, tycker dessa i mindre doser och en folköl är rätt skönt faktiskt. I högre doser däckar jag direkt xD

Är det så allstå? Skönt att höra haha, kan säga man känner av muskelavslappningen på små doser. Varför behöva ta mer än nödvändigt. Dessa funkar ! Ska kanske testa en hel fram över.

Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Blåa? Mina är gula.

Köpte du 8mg:are?
De jag köpte var 4mg,
bild :
http://imgur.com/a/JWepg
Senast redigerad av Savagee 2017-08-28 kl. 21:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in