2017-01-25, 10:47
Bannlyst
En av de stora shopparna har släppt "N-Desalkylflurazepam (also known as Norflurazepam)" inrikes.

Såg att den funnits i UK 2014.
Bra eller anus?
Någon som testat?
https://en.wikipedia.org/wiki/N-Desalkylflurazepam
Citera
2017-01-25, 11:15
Medlem
Bronixs avatar
vilken shop har? Så man kan testa.
Citera
2017-01-25, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bronix
vilken shop har? Så man kan testa.

Får man skriva utan att det blir reklam?

TT och TS har den. De är väl samma kille.
Citera
2017-01-25, 11:31
Medlem
Flusons avatar
Den tycks vara väldigt omtyckt på bluelight iallafall.
Citera
2017-01-25, 11:34
Medlem
DjDoggs avatar
Av det jag läst på ett UK-forum samt andra forum så skall denna vara en riktig höjdare! Vissa jämför den med flubro men kan ju vara överdrift. Däremot litar jag inte på TT så får vänta och se om andra shoppar börjar ta in den.

Frid!
Citera
2017-01-25, 14:06
Medlem
whosEHTs avatar
Undra om det är den här asken ska få in snart
Citera
2017-01-25, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Undra om det är den här asken ska få in snart

Inte ens sett att de skulle få in en ny men kollade nu och du har rätt...antar att de såg att TT lagt upp den och skyndade på lite

edit* aah de har dock inte släppt den ligger som kommande
Citera
2017-01-25, 14:41
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
äntligen en bra på gång, ser ut som asken lanserar den nästa vecka, på tiden
Citera
2017-01-25, 15:21
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexfabriken
Inte ens sett att de skulle få in en ny men kollade nu och du har rätt...antar att de såg att TT lagt upp den och skyndade på lite

edit* aah de har dock inte släppt den ligger som kommande
Dom skickade ut på mail för några dagar sen att dom skulle få in en ny benso snart, därför jag tänkte att det kunde va den här
Citera
2017-01-25, 16:38
Medlem
-spitzlix-s avatar
Blir en order när Asken släpper den
Citera
2017-01-25, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjDogg
Av det jag läst på ett UK-forum samt andra forum så skall denna vara en riktig höjdare! Vissa jämför den med flubro men kan ju vara överdrift. Däremot litar jag inte på TT så får vänta och se om andra shoppar börjar ta in den.

Frid!

Jag frågade efter analys, men han sa att ett av deras paket hade stoppats av tullen och där stog det att det var Norflurazepam som inte var narkotika eller hälso så de är 100 på att det är rätt.
Citera
2017-01-25, 20:08
Medlem
Något som gör mig förväntansfull på denna är TTs och tS priser på den. Ända sedan flubro klona tiden har dom alltid haft fasta priser nu kostar dom helt plötsligt 15 kr st! Det är vad man köper ksalol på blister för så det vill till riktigt bra omdömen om denna för att jag ska välja bort beprövade apoteksvaror mot något hemmapressat från kina. Men är den bara hälften så bra som klona/flubro såblir det en order ganska snart. Fördelen är ju att den bara beslagtas om farbror blå är framme på inrikesterminalerna (vilket har hänt ganska ofta för min del) men då gäller det som sagt att det är krut i den och inte nåt skit som fonazepam och flunitrazolam som båda ar riktiga bottennapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in