2017-09-28, 21:59
Medlem
Zlatan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Hörrni, i tisdagens avsnitt tror jag det var, syntes Emmas rumpa flera gånger. Den var typ full av smuts eller blåmärken, hur hårt kör hon och Smailis egentligen?

Haha tänkte också på det
Citera
2017-09-28, 22:17
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Hörrni, i tisdagens avsnitt tror jag det var, syntes Emmas rumpa flera gånger. Den var typ full av smuts eller blåmärken, hur hårt kör hon och Smailis egentligen?

Hon pratade ju vid ett tillfälle med Fanny om att det både hade blivit smisk och "akrobatik" när hon låg med Smail. Ph-veckorna är ju bara 3 dagar så mycket hinner hända på kortare tid än det ser ut. Såna rejäla blåmärken tar typ 1 vecka att bli av med.
Citera
2017-09-28, 22:37
Medlem
Haha förstår inte varför alla lackar så mycket på smails beteende, det är ju sånt här man vill ha i ph, känslor och bråk! Blir så tråkigt annars!

smail och mos reaktioner på avsnittet
https://www.youtube.com/watch?v=P4-7BK6TMzs
Citera
2017-09-28, 22:58
Medlem
tuffkatts avatar
Vilken makalöst usel produktion. Paradise hotel är verkligen inte vad det en gång var, interna pakter och strategiskt handlande är det som gynna en i spelet. Istället ger produktionen någon som blivit totalt utspelad inte bara en utan två nya chanser inklusive immunitet.
Citera
2017-09-29, 02:35
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
säga vad man vill om honom men kolla hans CV: Johanna och Andrea!

Charity project.
Citera
2017-09-29, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Vilken PAJAS smail är. Leker deluxe. Ska inte outa för mycket men ni får se i avsnittet senare. Stör mig så otroligt på hans beteende och leker som han styr o ställer över alla.
Mer maktorienterad kille utan verklighetsförankring får man leta efter. Lever i sin bubbla där han tror han är något för 12-17 åringar boostar hans ego.
Du bor hemma hos mamma o pappa kom ner på jorden!

Jag har ju sagt det innan . En ointelligent 26-åring som beter sig som en fjortis. Äcklig dessutom !
Citera
2017-09-29, 13:42
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Jag har ju sagt det innan . En ointelligent 26-åring som beter sig som en fjortis. Äcklig dessutom !

Måste dock säga att min uppfattning om honom ändrats sen han startade sin youtubekanal
Citera
2017-09-29, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen

Du glömde nämna att han ser ut som en 35-åring.
Citera
2017-09-29, 19:43
Medlem
Är Isabelle skåning?
Citera
2017-09-29, 21:25
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Måste dock säga att min uppfattning om honom ändrats sen han startade sin youtubekanal

Han är säkert en go kille men jag har väldigt svårt att respektera någon eller ta personen på allvar om man är med i dokusåpor som går ut på drama och lyteskomik.

Tror säkert att Morgan och Ola-conny är två goa killar med men kan aldrig ta dom seriöst. Priset man får betala om man vill va en "kändis" och synas i aftonhoran
Citera
2017-09-29, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan12345
Är Isabelle skåning?

Hon är väl Malmöit, tror jag.
Citera
2017-09-30, 01:11
Medlem
kukflashs avatar
Vad fin prinsessan är Resten av tjejerna ser ut som skräp, varit så i många säsonger att tjejerna är riktiga ruggugglor.

Sen förstår jag inte vad tjejerna ser i Haidar? Han påminner om en fjortis från 2010 med sitt spretiga och plattade hår och näsring. Han är inte heller speciellt vältränad eller smart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in