Flashback bygger pepparkakshus!
2017-09-22, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
PH är inte gränslöst..Ffa inte när osäkra tonåringar sitter och tittar..yngre kan tro att man skall hålla på såhär..att lära yngre ett sådant här beteende är inte OK.

Ynglingar som letar förebilder i Paradise Hotel är antagligen redan förlorade.
Citera
2017-09-22, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Hon ser kanske honom som en potential "företagspartner" för sin youtube/insta fame eller så gillar hon att bli behandlad som en gud av kristian. Hon kan i princip bete sig hur hon vill.

Tror också på denna teori, Anna ser Kristian som ett snabbare sätt att bli en b-kändis. Sorgligt att det inte genomskådas bättre av Kristian (men han svävar väl på moln av blindo för att han har fått en brud som han annars aldrig skulle ha en chans på).
Citera
2017-09-22, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mmmhej
Tror också på denna teori, Anna ser Kristian som ett snabbare sätt att bli en b-kändis. Sorgligt att det inte genomskådas bättre av Kristian (men han svävar väl på moln av blindo för att han har fått en brud som han annars aldrig skulle ha en chans på).

Tror garanterat ni är inne på rätt spår..
Kärleken är blind.. Kristian ser inte detta då kärleken sätter stopp för detta..

När Genri försvann hände väldigt mycket.. Anna hade ingen partner.. hon såg pengarna framför sig.. Hon brydde sig inte dugg om Kristian den kvällen Genri försvann.. Hon var fast besluten att skaffa sig en ny partner.. Hon brydde sig inte dugg om andras känslor.. för hon kan inte förstå känslor.. hon är i grunden en känslokall person..
Samma kväll hände detta

1. Genri åker ut. Anna visar inga direkta känslor medans andra i gruppen står och gråter
2. Pratar knappt något med Kristian under den kvällen Genri åker ut. Detta gör inte Kristian glad.
3. Hon improviserar med att suga av Smail med en banan. Emma ser inte alls glad ut efter detta.
4. Hon knullar med Mos samma kväll Genri åker ut. Hon har inte velat ha sex med Kristian men med Mos går det bra. Detta sårar naturligtvis Kristian.. och Fanny.

Hon har visat sig vara en känslokall och målmedveten tjej som kan höra vadsomhelst för att nå sina mål.
Ja, jag tror hon använder Kristian för att nå sina mål även i verkligheten.
Citera
2017-09-22, 17:14
Medlem
Citat:
Tror garanterat ni är inne på rätt spår..
Kärleken är blind.. Kristian ser inte detta då kärleken sätter stopp för detta..

När Genri försvann hände väldigt mycket.. Anna hade ingen partner.. hon såg pengarna framför sig.. Hon brydde sig inte dugg om Kristian den kvällen Genri försvann.. Hon var fast besluten att skaffa sig en ny partner.. Hon brydde sig inte dugg om andras känslor.. för hon kan inte förstå känslor.. hon är i grunden en känslokall person..
Samma kväll hände detta

1. Genri åker ut. Anna visar inga direkta känslor medans andra i gruppen står och gråter
2. Pratar knappt något med Kristian under den kvällen Genri åker ut. Detta gör inte Kristian glad.
3. Hon improviserar med att suga av Smail med en banan. Emma ser inte alls glad ut efter detta.
4. Hon knullar med Mos samma kväll Genri åker ut. Hon har inte velat ha sex med Kristian men med Mos går det bra. Detta sårar naturligtvis Kristian.. och Fanny.

Hon har visat sig vara en känslokall och målmedveten tjej som kan höra vadsomhelst för att nå sina mål.
Ja, jag tror hon använder Kristian för att nå sina mål även i verkligheten.

Det är väl lite så PH funkar? De hade varit där i ungefär en vecka bara och hon behövde söka sig en partner för att ha en chans att stanna kvar. Jag tror att vissa härinne glömmer att det är ett spel. Ni kanske borde se bonde söker fru istället om ni vill se kärlek och bra moral.
Citera
2017-09-22, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attitydinkontinent
Det är väl lite så PH funkar? De hade varit där i ungefär en vecka bara och hon behövde söka sig en partner för att ha en chans att stanna kvar. Jag tror att vissa härinne glömmer att det är ett spel. Ni kanske borde se bonde söker fru istället om ni vill se kärlek och bra moral.

Alla kommer ju fatta att hon är opålitligt och det är inte direkt svårt att gissa vem som kommer rädda hennes skinn, eller vem tror du det blir? Mos?
Senast redigerad av hicku 2017-09-22 kl. 17:51.
Citera
2017-09-22, 18:23
Bannlyst
Citat:

Fast knulla till sig en partner är väl det yttersta av horeri..
Citera
2017-09-22, 19:35
Medlem
Citat:

för att citera fanny nästa vecka "Du är en falsk jävla FITTA"
Citera
2017-09-22, 22:59
Medlem
Citat:

Du tror inte att hon kanske VILLE knulla med Mos? Ganska många som vill det :P Även om de inte vill stå med honom som partner i ph. Jag tycker ni dömer alldeles för hårt bara. Jag tycker det är kul att det händer lite grejer i år, har varit så sega säsonger på slutet och lite drama är mer än välkommet!
Citera
2017-09-23, 04:00
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Du tror inte att hon kanske VILLE knulla med Mos? Ganska många som vill det :P Även om de inte vill stå med honom som partner i ph. Jag tycker ni dömer alldeles för hårt bara. Jag tycker det är kul att det händer lite grejer i år, har varit så sega säsonger på slutet och lite drama är mer än välkommet!
Vem fan har sagt något annat, hon får såklart knulla vem fan hon vill!!! Men om det var trevligt och smart gjort är väl en annan sak, eller? Sen vad då döma? Är väl vad detta forum går ut på? Eller ska vi bara säga amen här?
Citera
2017-09-23, 10:27
Medlem
Asklords avatar
Var det inte tillräckligt många spån som sökte till denna säsongen eller? Varför ska dom ta in gamla deltagare varav två redan vunnit PH?
Citera
2017-09-23, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Vem fan har sagt något annat, hon får såklart knulla vem fan hon vill!!! Men om det var trevligt och smart gjort är väl en annan sak, eller? Sen vad då döma? Är väl vad detta forum går ut på? Eller ska vi bara säga amen här?

Nej, döm på ni
Jag tror ni kommer få hata på ganska många som knullar runt och sårar andra den här säsongen. Jag kommer sitta med popcorn framför tvn och mysa haha.
Citera
2017-09-23, 14:54
Bannlyst
Citat:
Nej, döm på ni
Jag tror ni kommer få hata på ganska många som knullar runt och sårar andra den här säsongen. Jag kommer sitta med popcorn framför tvn och mysa haha.

Ja, det är en samling horor som samlas i Mexico..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in