2017-04-24, 23:02
Medlem
Sanel är för jäkla skön, tar allt som en man. Opartisk, objektiv kring allt och är allmänt störtskönt.

Haidars bortförklaring för att han gick över repet för övrigt, skrattretande dålig asså.

HAHAHAHAAHHA
Citera
2017-04-24, 23:14
Medlem
tuffkatts avatar
"Jag hade nog gått om inte John hade gått" - Sofia

Snälla rara, du var över det där repet i samma sekund som John var. Vilken äcklig och korkad tjej, förtjänt att hon åkte ut.

Haidar är rimligtvis också körd, den nya tjejen bör skicka ut honom när hon får chansen. Hon själv lär åka därefter.

De par som har störst chans i en final är Sanel - Lisa respektive Kevin - Vanessa, där Sanel förhoppningsvis drar det längsta strået för att sedan släppa kulan på 500 000. Han förtjänar det.
Citera
2017-04-24, 23:19
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
"Jag hade nog gått om inte John hade gått" - Sofia

Snälla rara, du var över det där repet i samma sekund som John var. Vilken äcklig och korkad tjej, förtjänt att hon åkte ut.

Haidar är rimligtvis också körd, den nya tjejen bör skicka ut honom när hon får chansen. Hon själv lär åka därefter.

De par som har störst chans i en final är Sanel - Lisa respektive Kevin - Vanessa, där Sanel förhoppningsvis drar det längsta strået för att sedan släppa kulan på 500 000. Han förtjänar det.

tror du det? tror Lisa kan gå till Haidar om hon får chansen.
Citera
2017-04-24, 23:26
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
tror du det? tror Lisa kan gå till Haidar om hon får chansen.

Möjligheten finns, men vad skulle hon vinna på det egentligen? Jag tror att Sanel i slutändan plockar fler röster än Haidar, då Sanel i princip inte har någonting otalt med någon och har spelat ett till synes ärligt spel. Haidar har varit involverad i fler konflikter och agerat fult mot många andra deltagare.

Sanel, Kevin och Vanessa bör vara de som har absolut störst chans att få flest röster.
Citera
2017-04-24, 23:32
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Möjligheten finns, men vad skulle hon vinna på det egentligen? Jag tror att Sanel i slutändan plockar fler röster än Haidar, då Sanel i princip inte har någonting otalt med någon och har spelat ett till synes ärligt spel. Haidar har varit involverad i fler konflikter och agerat fult mot många andra deltagare.

Sanel, Kevin och Vanessa bör vara de som har absolut störst chans att få flest röster.

ja lätt. han kommer få Ewelina, Sofie, Jake och Matilda röster.

tänker på mer hon stått i grupp med SS och Kevin hade tyckt de varit en drömfinal med Haidar, lisa, Vanessa och Kevin.
Citera
2017-04-24, 23:36
Medlem
Haha, skrattade högt när Jake berättade att han hette Ahl i efternamn och sa något i stil med: "Tur min mamma inte heter Ann i alla fall". Angelica fattade ingenting, hon var tvungen att säga det högt innan det gick upp för henne.

Tyckte det var hysteriskt roligt att se Haidar kliva över repet i slowmotion också. Ändå hade killen övat på att ta ett snabbt kliv framåt.
Citera
2017-04-24, 23:40
Medlem
Citat:
detta året hoppas jag kulan släpps bryr mig inte om vem som gör de bara detta händer.

2014 när Paow & Erik vann var Zzzzz
2015 när Mos & Josefin vann var ännu mer Zzz
2016 minns jag inte vem Alex vann med. så jäkla tråkig var säsongen. han släppte inte kulan mot henne vilket hon hade förtjänat.

Jag är rätt säker på att Sanel kommer vinna och han känns alldeles för ärlig för att släppa kulan.
Citera
2017-04-25, 00:03
Bannlyst
Citat:

Vanessa kan inte vinna. Hon är på semester. Noll personlighet. Otroligt att produktionen tillåtit henne få vara kvar.
Citera
2017-04-25, 00:20
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Lite tankar efter det senaste avsnittet:

- Skönt att Sofia rykte, jag skrattade högt åt hennes utbrott. Bra gjort av John.

- Haidar är en sån jävla pajas haha. Hans bortförklaring var 10/10.

- Lisa är Dunning-Kruger-effekten personifierad.

- Vanessa är 20 år, men pratar som valfri sjundeklassare. "Eeeeh asså de e så jäääävla najzzz"
Citera
2017-04-25, 00:30
Medlem
Citat:
detta året hoppas jag kulan släpps bryr mig inte om vem som gör de bara detta händer.

2014 när Paow & Erik vann var Zzzzz
2015 när Mos & Josefin vann var ännu mer Zzz
2016 minns jag inte vem Alex vann med. så jäkla tråkig var säsongen. han släppte inte kulan mot henne vilket hon hade förtjänat.

Råkade se ett klipp med Paow där hon säger att hon hade tänkt släppa kulan mot Eric men att dom (produktionen?) bad henne att inte göra det för att det inte blir bra tv (då Jesper hade släppt kulan mot Paow i säsongen innan). Så jävla tråkigt att produktionen lägger sig i deras beslut.

https://youtu.be/MOnRJWrajS0?t=51s
Citera
2017-04-25, 06:15
Medlem
Antar att det är Jake eller Haidar som ryker ikväll eftersom man såg inte dom efter Pandoras?
Citera
2017-04-25, 09:39
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananskal1
Kan ju vara bland det bästa jag sett. Haidar hoppar över lite stelt och man ser direkt att han har gjort bort sig så jävla totalt. Liksom, bara minspelet där var ju guld värt.
Säga vad man vill om Haidar, men han är en sjukt pajas, haha. Va lite snabbare förfan, om du nu verkligen ska göra det!

Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Sanel är för jäkla skön, tar allt som en man. Opartisk, objektiv kring allt och är allmänt störtskönt.

Haidars bortförklaring för att han gick över repet för övrigt, skrattretande dålig asså.

HAHAHAHAAHHA
Den bortförklaringen måste vara det absolut sämsta jag sett, det var ju nästan så att hemma i soffan att man vred sig för det var så pinsamt.

Citat:
Ursprungligen postat av Allan12345
Antar att det är Jake eller Haidar som ryker ikväll eftersom man såg inte dom efter Pandoras?
Det är väl efter Pandoras dem ryker så man får väl se, går väl gissa på att det är Haidar tror jag iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in