2017-04-23, 18:17
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeHarrison
Sanel och någon random brud mot Kevin och Vanessa i final känns sannolikt.

Jag tror castingen spelar ut Sanel för att få en oväntad vändning eftersom han är en för typisk vinnarkandidat.
Citera
2017-04-23, 18:19
Medlem
Addhocs avatar
Det absolut roligaste vore om musnäsan kom in igen och bildar par på nytt med Haidar. Sen vinner de och Haidar släpper kulan
Citera
2017-04-23, 19:42
Medlem
Jag stör mig uppriktigt på allt hat mot Andrea här. Man kan ha synpunkter på hur hon betedde sig mot Haidar, men att kalla henne äcklig för att hon var sexuellt utlevande tycker jag är patetiskt.

Hon var en riktigt frisk fläkt med sin frigjordhet, och var helt öppen med att hon gillade hångel och sex. Inget knussel där inte, och inga korkade fördomar. Bara njuta och testa hejvilt. Man önskar att fler unga tjejer kunde ha lika gott självförtroende när det gäller närhet och sexualitet.

Ni som tycker att tjejer är äckliga för att de är sexuellt aktiva och utforskande kan ju fundera på vad era åsikter egentligen bottnar i. Jag har svårt att se skillnaden mot gammalmodiga föreställningar om kvinnors renhet, heder och annat trams.
Citera
2017-04-23, 22:52
Medlem
Du måste vara influerad av arabisk kultur och värderingar. Ingen kan på riktigt säga att det är sunt att försöka säga till någon man är kär i och som inte är kär i en tillbaka att de ska uppföra sig på ett visst sätt när det gäller känslor, sex och andra beslut i livet som man ska få ta ensam. I Sverige och resten av Europa/Västinfluerade länder så får tjejer faktiskt ligga runt så mycket de vill med vilka de vill och inte en jävel ska komma och säga åt dem att det är fel. Det finns inga lagar som säger att de inte får göra det. Men tyvärr så finns det en hel del mindre utbildade män, alternativt män som är extremt oattraktiva, som tror att de ska kunna bestämma över kvinnor, bara för att de är män. Nej fyfan. En man som inte klarar av att hantera detta är ingen man och har ingen självkänsla.

Det är definitivt dags att höja sig på alla plan, glömma bruden man reagerade så med och utveckla sig själv så att man faktiskt kan hålla måttet så att brudarna faktiskt väljer en. OCH ja de väljer personer som har självförtroende och en känsla för äventyr.

Tyckte Heidar var en fin kille i början, men efter det här håller jag honom som den minst attraktiva där inne, och ja, om du frågar tjejerna så håller de nog med efter hans idiotkommenterar. Kallar man en tjej hora, slyna, och dålig person, då är man inte värd hundbajs på trottoaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Håller inte med. tvärtom tycker jag att han verkar ha de mest sunda värderingarna av dem alla om vi skulle översätta PH till det verkliga livet utanför.
Nu råkar det vara så att normala och efterstävansvärda egenskaper och värderingar inte går hem inne på hotellet och det är därför han hamnat på glid.

Han har också haft starka känslor för Andrea och hoppats på att hon känt lite av desamma för honom och har därför blivit sårad av hennes (vidriga och ovärdiga) beteende.
Det anstår inte en liten dam med musnäsa att lössläppa sitt underliv och sina ansiktsläppar så som hon gjort, men det är ett annat kapitell förstås.

Nu råkar dock musnäsans beteende ha bieffekter på partnern som 1. Inte vet om han kan lita på och stå stadigt med henne och 2. Blir ledsen eftersom han fått känslor som han ibland, nattetid i sängen upplever vara besvarade av musnäsan.

Ute i verkliga livet hade Haidars respons på musnäsans beteende varit mer än rimligt. Haidar är både snäll och omtänksam men blandat med en del osäkerhet och brist på livserfarenhet så blir livet på hotellet inte så passande för honom.

Hoppas han vinner!
Citera
2017-04-23, 23:23
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Du måste vara influerad av arabisk kultur och värderingar. Ingen kan på riktigt säga att det är sunt att försöka säga till någon man är kär i och som inte är kär i en tillbaka att de ska uppföra sig på ett visst sätt när det gäller känslor, sex och andra beslut i livet som man ska få ta ensam. I Sverige och resten av Europa/Västinfluerade länder så får tjejer faktiskt ligga runt så mycket de vill med vilka de vill och inte en jävel ska komma och säga åt dem att det är fel. Det finns inga lagar som säger att de inte får göra det. Men tyvärr så finns det en hel del mindre utbildade män, alternativt män som är extremt oattraktiva, som tror att de ska kunna bestämma över kvinnor, bara för att de är män. Nej fyfan. En man som inte klarar av att hantera detta är ingen man och har ingen självkänsla.

Det är definitivt dags att höja sig på alla plan, glömma bruden man reagerade så med och utveckla sig själv så att man faktiskt kan hålla måttet så att brudarna faktiskt väljer en. OCH ja de väljer personer som har självförtroende och en känsla för äventyr.

Tyckte Heidar var en fin kille i början, men efter det här håller jag honom som den minst attraktiva där inne, och ja, om du frågar tjejerna så håller de nog med efter hans idiotkommenterar. Kallar man en tjej hora, slyna, och dålig person, då är man inte värd hundbajs på trottoaren.

Haha influerad av arabisk kultur Neeedu det är väldigt långt bort ska jag säga dig. Däremot vanlig hederlig "inte-slicka-rövhål-vid-drinkbordet-kultur" eller "inte-bli-slickad-i-fittan-mitt-på-festen-bland-andra-människor-kultur". Du vet en sån ganska vanlig kultur som övriga 99,9999999% av befolkningen hänger sig åt. Hört talas om den?
Någonstan där hittar du mig, helt utan araber kan man säga
Citera
2017-04-23, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Haha influerad av arabisk kultur Neeedu det är väldigt långt bort ska jag säga dig. Däremot vanlig hederlig "inte-slicka-rövhål-vid-drinkbordet-kultur" eller "inte-bli-slickad-i-fittan-mitt-på-festen-bland-andra-människor-kultur". Du vet en sån ganska vanlig kultur som övriga 99,9999999% av befolkningen hänger sig åt. Hört talas om den?
Någonstan där hittar du mig, helt utan araber kan man säga

Nej den har jag inte hört talas om. Förstår inte varför det skulle vara mer förbjudet än något annat? Var kommer moralen ifrån? Är du säker på att du inte är lite hederspåverkad ändå?
Citera
2017-04-23, 23:38
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Nej den har jag inte hört talas om. Förstår inte varför det skulle vara mer förbjudet än något annat? Var kommer moralen ifrån? Är du säker på att du inte är lite hederspåverkad ändå?

Dead sure Madame
Citera
2017-04-24, 20:03
Medlem
Hunden007s avatar
detta året hoppas jag kulan släpps bryr mig inte om vem som gör de bara detta händer.

2014 när Paow & Erik vann var Zzzzz
2015 när Mos & Josefin vann var ännu mer Zzz
2016 minns jag inte vem Alex vann med. så jäkla tråkig var säsongen. han släppte inte kulan mot henne vilket hon hade förtjänat.
Citera
2017-04-24, 22:29
Medlem
Hunden007s avatar
förlåt haha Sofie reaktion till åka ut var rolig ändå. rätt ägd aldrig egentligen gillat henne haha.
Senast redigerad av Hunden007 2017-04-24 kl. 22:35.
Citera
2017-04-24, 22:43
Medlem
Kan ju vara bland det bästa jag sett. Haidar hoppar över lite stelt och man ser direkt att han har gjort bort sig så jävla totalt. Liksom, bara minspelet där var ju guld värt.
Citera
2017-04-24, 22:44
Medlem
haha Sofia alltså...

Sitter och snackar om att hon ska förråda John. Sen går både över repet typ samtidigt (John någon mikrosekund före) och hon börjar grina och kalla honom både det ena och det andra (jävla f*tta bl.a).

Skönt att bli av med den suggan, alldeles för höga tankar om sig själv.
Citera
2017-04-24, 23:00
Medlem
Ganska uppenbart att Kevin kommer ryka imrgon.
Gött det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in