Jag tycker rets uppsttning av PH r ganska skn o laidback, bortsett frn Chris och Vanessa.
Chris r faktiskt en vldigt oskn person som tror att han r ngon form av guru eller ntt. Att han beter sig som ett svin mot Ewelina trots att hon rddat hans sorgliga arsle 2 ggr r vldigt mrkligt.
Vanessa pminner om den dr dryga bruden i klassen som hela tiden mste gra sig till nr hon pratar. Hon syns och hrs inte annars.
Ewelina r bra mycket snyggare n Andrea enligt mig! Sen har hon mycket bttre personlighet!
Andrea r som en fjortisbrud, hnglar och klnger p alla, men s fort Haidar brjar hnga/mysa lite med Matilda s blir hon sjukt svartsjuk.
Hller med. Det r s jvla vidrigt av henne att sga "jag vill inte att dom ska bli kra i mig", sen sen Haidar r med Matilda, s vill pltsligt Andrea ha uppmrksamheten igen. SKRP DIG, SLYNA !!
ja fan han lyckas iallafall p ett stt. medans han kompis Chris r bara pinsam rent ut sagt.
Ja, jag har inte sett en kropp av en sdan viking med s lite man i som den som Chris personlighet br. Han fick slicka mutta, men ja, vi vet ju vem som fick ut mest av det. Chris lose again!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!