2017-03-08, 12:27
Medlem
Ewelina r bra mycket snyggare n Andrea enligt mig! Sen har hon mycket bttre personlighet!

Andrea r som en fjortisbrud, hnglar och klnger p alla, men s fort Haidar brjar hnga/mysa lite med Matilda s blir hon sjukt svartsjuk.
Citera
2017-03-08, 14:52
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
De har ju helt klart blivit tillsagda att verdriva. S korkade mnniskor gr inte att hitta ens om man frsker.

Undrar vad det var som Haidar sa som produktionen bleepade.
det var matilda som sa, svartskalle, till haidar. p skoj, han tog det p skoj ocks.
Citera
2017-03-08, 19:55
Medlem
Jag tycker rets uppsttning av PH r ganska skn o laidback, bortsett frn Chris och Vanessa.

Chris r faktiskt en vldigt oskn person som tror att han r ngon form av guru eller ntt. Att han beter sig som ett svin mot Ewelina trots att hon rddat hans sorgliga arsle 2 ggr r vldigt mrkligt.

Vanessa pminner om den dr dryga bruden i klassen som hela tiden mste gra sig till nr hon pratar. Hon syns och hrs inte annars.
Citera
2017-03-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
http://imgur.com/a/2ziZ9

Sg tack!

Oh fyfan sista bilden dr. S jvla redo fr doggy. Jag o Haidar dubblar henne utan problem.
Citera
2017-03-08, 23:08
Medlem
Mordvecka nsta vecka och den jag tror har blivit 'mrdad' och ftt lmna r

Citera
2017-03-09, 09:32
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan12345

Och mrdaren r

Citera
2017-03-09, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Ewelina r bra mycket snyggare n Andrea enligt mig! Sen har hon mycket bttre personlighet!

Andrea r som en fjortisbrud, hnglar och klnger p alla, men s fort Haidar brjar hnga/mysa lite med Matilda s blir hon sjukt svartsjuk.
Hller med. Det r s jvla vidrigt av henne att sga "jag vill inte att dom ska bli kra i mig", sen sen Haidar r med Matilda, s vill pltsligt Andrea ha uppmrksamheten igen. SKRP DIG, SLYNA !!
Citera
2017-03-09, 17:45
Medlem
shadow666s avatar
ingen som har ngot p vanessa? riktigt sjuk brud som syns allt fr lite
Citera
2017-03-09, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
ja fan han lyckas iallafall p ett stt. medans han kompis Chris r bara pinsam rent ut sagt.
Ja, jag har inte sett en kropp av en sdan viking med s lite man i som den som Chris personlighet br. Han fick slicka mutta, men ja, vi vet ju vem som fick ut mest av det. Chris lose again!
Citera
2017-03-09, 21:00
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan12345

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Och mrdaren r

Verkar logiskt men skulle vara mycket trkigt fr att inte sga frutsgbart. Produktionen borde kunna styra upp ngot bttre.
Citera
2017-03-10, 01:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Och mrdaren r

Mrdaren r givetvis:

Och sjlvklart passar h*n p att plocka ut

Citera
2017-03-10, 13:27
Medlem