2017-03-07, 14:03
Medlem
AssJohns avatar
Tror vi alla redan r verrens om att Andrea r den absolut snyggaste tjejen i PH ngonsin.
Men jag skulle g s lngt att sga att hon nog r den snyggaste tjejen i tv ngonsin.

Faktumet att hon r svettig i PH och inte proffssminkad och retuscherad i en musikvideo gr ju bara pongen nnu mer legitim.
Citera
2017-03-07, 16:38
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
r verkligen folk s jvla dumma och inte vet var USA ligger?

Finns med garantier en och annan som inte vet vart USA ligger. Vi vet sedan tidigare att PH-deltagare generellt stt inte r allmnbildade men hr tror jag produktionen har styrt s deltagarna s framst som nnu mer dummare n de egentligen r.
Citera
2017-03-07, 17:00
Medlem
Kiggzors avatar
http://imgur.com/a/2ziZ9

Sg tack!
Citera
2017-03-07, 18:57
Medlem
S som betygsttningen i skolan fungerar eller iaf fungerade skulle det inte frvna mig om alla dom hade MVG i geografi nd.
Citera
2017-03-07, 23:35
Medlem
Allts denna Haydar, hur kan inte brudarna se hur osmart killen r.
Vidrigt svartsjuk och har ett ckligt beteende nr han r full. Chris r ju bara psyko och sjukt osmart s man fattar ju att dom klickar.

Vanessa r ju klart smartast ihop med Kevin som bara glider under radarn.
Citera
2017-03-07, 23:54
Medlem
Haidar fick allts ran att ppna det strsta paketet.

Han mste mtt bra dr inne allts. Ena bruden gr ner p kn fr att f ligga med honom, samtidigt som han bestiger den snyggaste.
Citera
2017-03-08, 00:06
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AssJohn
Tror vi alla redan r verrens om att Andrea r den absolut snyggaste tjejen i PH ngonsin.
Men jag skulle g s lngt att sga att hon nog r den snyggaste tjejen i tv ngonsin.

Faktumet att hon r svettig i PH och inte proffssminkad och retuscherad i en musikvideo gr ju bara pongen nnu mer legitim.

Snyggaste tjejen i TV ngonsin? Jsses, ta inte i s du spricker. Sjlv tycker jag Margot Robbie m.fl. r snyggare, men to each his own antar jag. Jag tycker att Andrea pminner om en (st) mus med sin lilla nsa och stora framtnder.

Amanda var ju s jvla blst som alltid var tvungen att bertta sina planer fr de andra. Hon spelade ut sig sjlv.
Citera
2017-03-08, 01:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
r verkligen folk s jvla dumma och inte vet var USA ligger?

De har ju helt klart blivit tillsagda att verdriva. S korkade mnniskor gr inte att hitta ens om man frsker.

Undrar vad det var som Haidar sa som produktionen bleepade.
Citera
2017-03-08, 09:21
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
http://imgur.com/a/2ziZ9

Sg tack!

Tackar! Ewelinas pattar r ju frjvla fina!
Citera
2017-03-08, 09:26
Medlem
Hunden007s avatar
r vl glad Ewelina stannade kvar jag gillar henne p ett stt. trodde jag skulle hata henne men tycker hon r skn p ett stt.
Citera
2017-03-08, 10:38
Medlem
Tycker Haidar spelar ut brudarna fint mot varandra. Den ena tjejen (Matilda) blir bara ktare och ktare p honom och sger det till och med rakt ut medan den andra (Andrea) ser hur mycket hon hnger efter honom och ktar upp sig sjlv genom svartsjukeklassikern. Nr hon ftt Heidar att komma r hon njd fr d har hon vunnit. Tycker hon hller ett straight face i intervjun sen, vldigt kall. Hon vill verkligen vinna PH och kommer skert att tappa kulan i slutet.
Citera
2017-03-08, 11:22
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Tycker Haidar spelar ut brudarna fint mot varandra. Den ena tjejen (Matilda) blir bara ktare och ktare p honom och sger det till och med rakt ut medan den andra (Andrea) ser hur mycket hon hnger efter honom och ktar upp sig sjlv genom svartsjukeklassikern. Nr hon ftt Heidar att komma r hon njd fr d har hon vunnit. Tycker hon hller ett straight face i intervjun sen, vldigt kall. Hon vill verkligen vinna PH och kommer skert att tappa kulan i slutet.

ja fan han lyckas iallafall p ett stt. medans han kompis Chris r bara pinsam rent ut sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in