2017-03-07, 14:03
Medlem
AssJohns avatar
Tror vi alla redan är överrens om att Andrea är den absolut snyggaste tjejen i PH någonsin.
Men jag skulle gå så långt att säga att hon nog är den snyggaste tjejen i tv någonsin.

Faktumet att hon är svettig i PH och inte proffssminkad och retuscherad i en musikvideo gör ju bara poängen ännu mer legitim.
Citera
2017-03-07, 16:38
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
är verkligen folk så jävla dumma och inte vet var USA ligger?

Finns med garantier en och annan som inte vet vart USA ligger. Vi vet sedan tidigare att PH-deltagare generellt sätt inte är allmänbildade men här tror jag produktionen har styrt så deltagarna så framstå som ännu mer dummare än de egentligen är.
Citera
2017-03-07, 17:00
Medlem
Kiggzors avatar
http://imgur.com/a/2ziZ9

Säg tack!
Citera
2017-03-07, 18:57
Medlem
Så som betygsättningen i skolan fungerar eller iaf fungerade skulle det inte förvåna mig om alla dom hade MVG i geografi ändå.
Citera
2017-03-07, 23:35
Medlem
Alltså denna Haydar, hur kan inte brudarna se hur osmart killen är.
Vidrigt svartsjuk och har ett äckligt beteende när han är full. Chris är ju bara psyko och sjukt osmart så man fattar ju att dom klickar.

Vanessa är ju klart smartast ihop med Kevin som bara glider under radarn.
Citera
2017-03-07, 23:54
Medlem
Haidar fick alltså äran att öppna det största paketet.

Han måste mått bra där inne alltså. Ena bruden går ner på knä för att få ligga med honom, samtidigt som han bestiger den snyggaste.
Citera
2017-03-08, 00:06
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AssJohn
Tror vi alla redan är överrens om att Andrea är den absolut snyggaste tjejen i PH någonsin.
Men jag skulle gå så långt att säga att hon nog är den snyggaste tjejen i tv någonsin.

Faktumet att hon är svettig i PH och inte proffssminkad och retuscherad i en musikvideo gör ju bara poängen ännu mer legitim.

Snyggaste tjejen i TV någonsin? Jösses, ta inte i så du spricker. Själv tycker jag Margot Robbie m.fl. är snyggare, men to each his own antar jag. Jag tycker att Andrea påminner om en (söt) mus med sin lilla näsa och stora framtänder.

Amanda var ju så jävla blåst som alltid var tvungen att berätta sina planer för de andra. Hon spelade ut sig själv.
Citera
2017-03-08, 01:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
är verkligen folk så jävla dumma och inte vet var USA ligger?

De har ju helt klart blivit tillsagda att överdriva. Så korkade människor går inte att hitta ens om man försöker.

Undrar vad det var som Haidar sa som produktionen bleepade.
Citera
2017-03-08, 09:21
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
http://imgur.com/a/2ziZ9

Säg tack!

Tackar! Ewelinas pattar är ju förjävla fina!
Citera
2017-03-08, 09:26
Medlem
Hunden007s avatar
är väl glad Ewelina stannade kvar jag gillar henne på ett sätt. trodde jag skulle hata henne men tycker hon är skön på ett sätt.
Citera
2017-03-08, 10:38
Medlem
Tycker Haidar spelar ut brudarna fint mot varandra. Den ena tjejen (Matilda) blir bara kåtare och kåtare på honom och säger det till och med rakt ut medan den andra (Andrea) ser hur mycket hon hänger efter honom och kåtar upp sig själv genom svartsjukeklassikern. När hon fått Heidar att komma är hon nöjd för då har hon vunnit. Tycker hon håller ett straight face i intervjun sen, väldigt kall. Hon vill verkligen vinna PH och kommer säkert att tappa kulan i slutet.
Citera
2017-03-08, 11:22
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Tycker Haidar spelar ut brudarna fint mot varandra. Den ena tjejen (Matilda) blir bara kåtare och kåtare på honom och säger det till och med rakt ut medan den andra (Andrea) ser hur mycket hon hänger efter honom och kåtar upp sig själv genom svartsjukeklassikern. När hon fått Heidar att komma är hon nöjd för då har hon vunnit. Tycker hon håller ett straight face i intervjun sen, väldigt kall. Hon vill verkligen vinna PH och kommer säkert att tappa kulan i slutet.

ja fan han lyckas iallafall på ett sätt. medans han kompis Chris är bara pinsam rent ut sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in